تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۲۵۷۵۱
استخدامی های بی ضابطه؛

حواشی استخدامی های بهزیستی گچساران + پاسخ مدیر

۹
۱
حواشی استخدامی های بهزیستی گچساران + پاسخ مدیر
کبنا ؛
انعکاس تخلفات از طرق مختلف طی یک سال اخیر به طرز کاملا محسوسی رشد داشته است، و این روزها شاهد هستیم که قوه قضاییه و دستگاه های نظارتی موجد مطالبه عمومی در میان مردم شده اند، استخدامی ها و بکارگرفتن بدون ضابطه ی افراد در ادارات دولتی یکی از این مطالبات عمومی است که مردم جدی تر از گذشته آن را دنبال می کنند، و بی تفاوت از کنار آن نمی گذرند.
یکی از اداراتی که طی چند سال اخیر حواشی زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده، اداره بهزیستی بویژه اداره بهزیستی گچساران بوده است.
به گزارش کبنا نیوز؛ 8 سال است که مهران کشاورز در اداره بهزیستی گچساران ریاست دارد. مدیری که گفته می شد پشتش به تاجگردون گرم است و هیچ کس نمی تواند او را از جایش بلند کند. طی سالهای اخیر حرف و حدیث های زیادی در خصوص مدیریت وی بر بهزیستی شنیده شد. سال گذشته نیز پیش از انتخابات مجلس، یکی از بازنشستگان امنیتی که نام افشاگر بر او گذاشتند در مورد بهزیستی استان و گچساران، مطالبی در صفحه شخصی خود نوشت ولی پس از چند ماه، خبری از چگونگی و چند و چون کار شنیده نشد! حواشی ای که کشاورز آنها را رد کرده و می گوید «همه این موارد توسط سازمان بازرسی پیگیری شده، و هیچ مسئله ای پیدا نشد.»
گفته می شود بهزیستی گچساران یکی از ادارات امنی است که فامیل های کشاورز و روسای ادارات دیگر، افرادی را با اسم شرکتی و طرحی و ... در آن مشغول به کار کرده اند. بر اساس اطلاعات واصله آقای « م. ر» (داماد خانواده مهران کشاورز) به عنوان نیروی خدماتی وارد بهزیستی شده و الان رئیس دفتر کشاورز است، «ف. ک»(دخترعموی مهران کشاورز)، «ا.ر» با سفارش نماینده پیشین (فامیل نزدیک رئیس دفتر نماینده) بر سر کار آمده، خانم «غ . م» با سفارش نماینده بر سر کار آمده است. «م . گ» از (بستگان نوروزی رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه استان) است. خانم «ح» است.
خانم «ن. ک»  به عنوان طر حی، خواهر خانم «م. ر» (داماد آقای کشاورز) است، خانم «م»(از بستگان کشاورز) است.
همچنین در این خصوص گفته اند اقای مهران کشاورز رئیس اداره بهزیستی در زمان ریاستش مرکز اوتیسم را برای خواهر خانمش گرفت در حالی که رئیس اداره نباید در زمان ریاستش دارای مرکز باشد و بستگانش حق استفاده را ندارند.
                                                   مهران کشاورز رئیس اداره بهزیستی گچساران

مهران کشاورز رئیس اداره بهزیستی گچساران در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز در خصوص استخدامی هایی که نام آنها برده شد، گفت: 5 سال است هیچ استخدامی نداشته ایم. به غیر از دو نیروی طرحی که پارسال استخدام شده اند، هیچ نیرویی استخدام نکرده ایم.
وی در خصوص آقای «ا. ر» ، خانم «ف.ک»، خانم «غ.م» و ...  گفت: این ها 5 سال پیش استخدام شدند، استخدام رسمی نیستند وابسته به بخش غیردولتی هستند.
وی در خصوص «م. ر» گفت: این آقا 8 سال پیش استخدام شده، و وابسته به بخش غیردولتی است.
همچنین در خصوص خانم «ف.م ت» گفت: این خانم طرحی است و 6 ماه دیگر طرحش تمام می شود.
وی در خصوص خانم «ح» همسر حراست اداره گفت: این خانم قبل از اینکه من وارد بهزیستی شوم 9 سال پیش استخدام شد . همسر ایشان جانباز هست. (ایشان از طریق قبولی در آزمون استخدامی سال 90، بصورت قانونی مشغول به کار شده است.)
وی در خصوص اینکه بهزیستی در سال جدید استخدامی دارد گفت: قرار بود استخدامی داشته باشیم، ما سهمیه گچساران را اعلام کردیم ولی فعلا استخدامی نزدند، برای آزمون استخدامی جدید سهمیه را اعلام نکرده اند، مشخص نیست چه زمانی اعلام می شود.
کشاورز در خصوص استخدامی های بهزیستی و حواشی آن گفت: از اداره اطلاعات و بازرسی استان هم چندین بار آمدند ولی هیچ خبری نبود.
کشاورز افزود: بهزیستی آرام ترین و امن ترین اداره است. هیچ کار غیرقانونی صورت نگرفته است، و اینها هم همگی وابسته به بخش غیردولتی هستند.
گاها از گوشه و کنار شنیده می شود افرادی بدون ضابطه فامیل خود یا افرادی را با پارتی دیگران وارد ادارات می کنند، سوالی که باید از این افراد پرسید این است که آیا همه ی مردمی که فامیل رئیس ندارند، باید منتظر بمانند ببینند کی فامیلشان رئیس می شود تا آنها هم بتوانند دارای شغل شوند؟ اگر اینها حق و حقوق مردم و بیت المال نیست، که برخی مدیران بصورت انتخابی به دیگران میدهند پس چیست؟ چرا در این استان «برای برخی از مدیران» آزمون گرفتن برای استخدام افراد معنایی ندارد و افردی بدون آنکه به مردم و جامعه اعلام کنند یا فراخوان بزنند، «حتی برای نیروهای شرکتی» هر طور دلشان بخواهد به نام نیروی شرکتی و طرحی و غیره نیرو می گیرند و هیچ کسی نیست که حق مردمی که نه فامیل رئیس دارند و نه نماینده سفارششان را می کند، از این افراد بگیرد، در آزمون های استخدامی ظرفیت مشاغل استان بسیار پایین است، که یکی از دلایل این ظرفیت پایین این است که برخی افراد بدون ضابطه بر سر کار می آیند؛ حال چه یک نفر چه صد نفر وارد ادارات شوند، در هر حال این تخلف است.
طی یک سال اخیر سازمان بازرسی و دستگاه قضا موارد زیادی از استخدامی های ادارات را بررسی و از استخدامی های بی ضابطه جلوگیری کرده اند که قطعا امید و دلگرمی را در میان مردم محروم و پاک این استان بیشتر کرده است، اما در این بین مردم نیز باید نسبت به هر گونه تخلفی حساسیت به خرج دهند و ایرادات را به مدیران تذکر دهند یا آنکه گزارش تخلفات اینچنینی را از راه های قانونی بدهند.
در خصوص اداره بهزیستی گچساران، با وجود اطلاعات و حواشی ای که همواره به دست می رسد و صحبت های بسیاری هست، به دلیل رد این مسائل از طرف رئیس اداره بهزیستی، از آوردن اسم کامل افراد استخدام شده معذوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگه یه رئیس کار بلد و خدا شناس در گچساران باشه اونم آقای کشاورز هست خدا بالای سر ماست
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ای کاش همه مدیران استان مثل آقای کشاورزبودند
Iran, Islamic Republic of
اگه یه رئیس کار بلد و خدا شناس در گچساران باشه اونم آقای کشاورز هست خدا بالای سر ماست
اخ سی مدیران تاجی
Iran, Islamic Republic of
این چه طرز خبر نوشتن کبنا جوری با خصومت نوشتی انگار واقعیت داره
عمدا دارید تحریک میکنید
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگه کسی رئیس اداره ای باشد فامیلش حق ندارد که از ظرفیت هایی که دارد استفاده کند مثلا خواهر خانم آقای کشاورز در فراخوان مرکز اوتیسم شرکت کرد وباتوجه به دارا بودن مدرک ارشد روان شناسی بالینی وداشتن سواد کافی دراین زمینه واینکه رقیبی در شهرستان نداشت وتنها رقیبش از شهرستان باشت بود وغیر بومی به حساب می آمد وباتمام این مزیت ها بازهم در مصاحبه کشوری درتهران نمره کافی را کسب کردوتوانست در فراخوان موفق شود ومرکز اوتیسم را تاسیس کند آیا بازهم باید تاسیس این مرکز رو به آقای کشاورز مرتبط دانست خدایا کمی تفکر براین بی خردان نازل بفرما
Iran, Islamic Republic of
آقای کشاورزخداشناسه وبرای رضای خداکارمی کنه ورئیس مردمیه
Iran, Islamic Republic of
واقعا که بعضی ها قدر نشناس هستند به نظرم تا الان هیچ ریسی مثل آقای کشاورز اینقدر دلسوزانه کار نکرده و به نظرم این برچسب ها رو نمیشه به آقای کشاورز زد خدا رزق و روزی تون رو جای دیگه بده افراد خائن نمک خور و نمکدون شکن خداوند جای حق نشسته
Iran, Islamic Republic of
احسنت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1