کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد مطرح کرد:

برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

23 شهريور 1399 ساعت 15:19

دولت آبادی گفت: دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در کهگیلویه و بویراحمد به صورت مجازی برگزار می شود.


«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگاران  با اشاره به اینکه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) امسال به صورت مجازی و در طول دو هفته در حال برگزاری است، اظهار کرد: این همایش در استان هرمزگان و با شعار امام سجاد (ع) اسوه معنویت، عقلانیت و مقاومت برگزار می شود.
 مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست‌ ها، پنل‌ های گفت‌ و گو، دوره‌ های آموزشی ویژه طلاب، دانشجویان، فرهیختگان و فرهنگیان، نشست‌ های پرسش و پاسخ و ... بخشی از برنامه‌ ها است.
 وی ادامه داد: این برنامه در برخی از استان‌ ها نیز اجرا می شود تا برنامه‌ های ترویج سیره امام سجاد (ع) در نقاط مختلف گسترش یابد.
 دولت آبادی یادآور شد: در قالب سلسله نشست های این کنگره بین المللی فردا، ۲۳ شهریور ارتباط مجازی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با میهمانان و مسئولان برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد (ع) برقرار می شود.
 مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله «سید شرف الدین ملک حسینی»، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، «حسین کلانتری»، استاندار استان و «ستار هدایت خواه»، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و فعال فرهنگی در این ارتباط مجازی حضور خواهند داشت.
 وی از مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خواست فردا یکشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۲ از طریق درگاه مجازی به آدرس Instagram.com/shabestan_masjed به عنوان میهمان حضور داشته باشند؛ ضمن اینکه درگاه یاد شده از ساعت ١٠:٣٠ فردا قابليت حضور مدیران کانونی به عنوان میهمان را دارد.
 گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از ۹ سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، همزمان با سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد (ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می‌ شود.


کد مطلب: 425513

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425513/برگزاری-دهمین-کنگره-بین-المللی-امام-سجاد-ع-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1