تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۴۲۵۴۴۴

وزیر کشور: در صورت تداوم کرونا از تجربیات امروز برای انتخابات ۱۴۰۰ بهره‌ می‌گیریم

۲
۰
وزیر کشور: آماده انتخابات باشکوه در ۱۴۰۰ می‌شویم
کبنا ؛وزیر کشور با اشاره به دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که امروز - ۲۱ شهریور در شرایط کرونایی به شکل مطلوب در حال برگزاری است تاکید کرد: درصورت تداوم شرایط کرونا رویداد امروز برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در سال ۱۴۰۰ آسیب‌شناسی می‌شود.
به گزارش کبنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: به همت نیروهای اجرایی، نظارتی، امنیتی، انتظامی، رسانه ای، تبلیغاتی و همه آنانی که در حوزه انتخابات به ما کمک می‌کنند، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه) در ۱۰  حوزه، ۲۳ شهرستان و هشت استان در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: روند کار تاکنون خوب است و مشکل خاصی نداشتیم.
وزیر کشور ویژگی این مرحله از انتخابات را مواجهه با کرونا عنوان و تصریح کرد: با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از رای دهندگان خواستیم با ماسک وارد شعبه شوند و خودکار همراه خود داشته باشد.
رحمانی فضلی با ابراز امیدواری که امروز انتخابات سالم و قانونی خواهیم داشت و گفت: در کنار برگزاری یک انتخابات سالم، باید بتوانیم این انتخابات را آسیب شناسی کنیم تا یک انتخابات با شکوه در ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری داشته باشیم.
وی اضافه کرد: اگر وضعیت کرونا تدوام داشته باشد باید شرایط، ملاحظات و مقتضیات خاصی را برای آن زمان درنظر بگیریم.
ایرنا: دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۸ استان و ۱۰ حوزه انتخابیه یعنی در حوزه‌های انتخابیه لنجان و سمیرم استان اصفهان، حوزه انتخابی کرج، اشتهارد و فردیس استان البرز، حوزه انتخابی دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره استان ایلام، حوزه انتخابی اهواز، باوی، حمیدیه و کارون استان خوزستان، حوزه انتخابی زنجان و طارم استان زنجان، حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه، و  اسلام‌آباد غرب و دالاهو استان کرمانشاه، حوزه انتخابیه بیجار استان کردستان و حوزه انتخابیه کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان استان گلستان درحال برگزاری است.
 
 رحمانی فضلی وزیر کشور در ارتباط زنده با شبکه خبر از ساختمان وزارت کشور در جریان دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس افزود: توفیق شد که امروز به لطف خدا و همت نیرو‌های اجرایی و نظارتی و امنیت انتظامی و رسانه‌ای و کسانی که در حوزه انتخابات کمک می‌کنند مرحله دوم انتخابات را در ۱۰ حوزه و ۲۳ شهرستان و ۸ استان برگزار کنیم.
وی گفت: تا الان روند کار بسیار خوب بوده و مشکل خاصی نداشتیم.
وزیر کشور با اشاره به شیوع کرونا به عنوان ویژگی خاص برگزاری این دوره از انتخابات افزود: مطابق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا عمل کردیم و همه‌ی شرایطی که گفتند رعایت شده است.
رحمانی فضلی افزود: امیدواریم ان شاالله با انتخابات سالم و خوب و قانونی که خواهیم داشت بتوانیم آسیب شناسی کنیم و جمع بندی‌ای داشته باشیم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری که اگر وضعیت کرونا تداوم داشته باشد باید ملاحظات و شرایط خاصی را در نظر بگیریم.
   
وی گفت: یکی از ماموریت‌های همه‌ی نیرو‌های ما امروز این است که تمام موارد که می‌تواند الگو باشد در نظر داشته باشند.
وزیر کشور افزود: از همه‌ی مردم و دست اندرکاران تشکر می‌کنم که با نظم و انضباط مراجعه می‌کنند.
وی گفت: امیدواریم با حضور به موقع در ساعات رای گیری فرآیند به انجام برسد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

M
Iran, Islamic Republic of
به انتظار بشنید
با این مدیریت کردنت کشور
با این اقتصاد نابوده شده
علی
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش...عمرا در این کشور..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1