تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۴۲۵۳۷۲
با حضور معاون وزیر صنعت:

۱۱ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

۰
۱۱ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد
کبنا ؛ ۱۱ طرح صنعتی با حضور معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روز چهارشنبه در استان چهارمحال و بختیاری بهره‎برداری شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح متمرکز این طرح‌های صنعتی اظهار داشت: برای تکمیل این ۱۱ طرح ۲۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و برای ۷۶ نفر اشتغالزایی شده است.
سجاد رستمی ادامه داد: از مهمترین این طرح‌ها، شرکت داروسازی مهردارو بروجن است که برای بهره‎برداری از آن ۱۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است و می‎تواند در تولید انواع داروهای مورد نیاز استان و کشور نقش مهمی ایفا کند.
وی با اشاره به اجرای یکهزار و ۴۹۵ طرح صنعتی در این استان، افزود: از این تعداد ۶۰ طرح دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پتروشیمی لردگان، استحصال منیزیم از دولومیت، صنایع فولاد، خاور سیمان پارسیان، صنایع متالوژی آسیا، نساجی نگین، واحد صنعتی آواگستر بروجن از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.
رستمی در ادامه با بیان اینکه صنعتگران این استان تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردند، اظهار داشت: نظیر این موضوع را می‌توان در شرکت مهردارو بروجن که روز چهارشنبه به صورت رسمی افتتاح شد را مشاهده کرد که در روزهای ابتدایی شیوع کرونا که با نیاز مبرم مواد ضدعفونی کننده مواجه بودیم نیاز استان را به مواد ضدعفونی تامین کرد و امروز هیچ نیازی به وارد کردن این مواد به استان نداریم.
مدیرعامل شرکت سبزپویان مهرداروی بروجن نیز در این نشست از سرمایه‌گذاری ۱۸میلیارد تومانی برای افتتاح این شرکت خبر داد و گفت:سه میلیارد تومان این اعتبار ارزی و مابقی ریالی بوده است.
محسن طاهری بروجنی افزود: این شرکت سالانه ظرفیت تولید ۲۰۰ میلیون قرص و کپسول دارد و چنانچه بتوان نیروی بیشتری جذب کرد این ظرفیت ارتقا داده می‌شود.
 در حال حاضر ۸۵۶ واحد صنعتی در استان فعال است که از این تعداد ۳۶ مورد جزو واحدهای بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و ۷۸۶ واحد صنعتی کوچک است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1