تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۲۴۸۰۲

پیام نادر منتظریان بمناسبت هفته دولت و روز کارمند

۱
۰
پیام نادر منتظریان بمناسبت هفته دولت و روز کارمند
کبنا ؛✍ پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
متن پیام به این شرح است:
نادر منتظریان در پیامی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند نوشت: برگ برگ تاریخ چهل و دو ساله انقلاب اسلامی ایران سرشار از حماسه، ایثار، فداکاری و شهادت است. هرساله فرا رسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان «رجایی» و «باهنر» یادآور نمونه ای بارز و بی بدیل از این ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی دولت مردان در اوایل شکل گیری جمهوری اسلامی ایران و اوج دشمنی مخالفان با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) است.
بدون شک هفته دولت احیا کننده ارزش های اخلاقی و اسلامی و تلاش راستین این دو شهید بزرگوار در خدمت رسانی به جامعه است. ارزش هایی که همواره به عنوان الگو و روشن کننده مسیر پیش روی تمامی دولت مردان بوده است.
دشمن با ما جنگ اقتصادی را شروع کرده است که بی شک سخت تر از جنگ نظامی است اما کیست که نداند ملت شریف ایران برای حفظ این انقلاب از همه داشته های خود گذشته و این بار نیز به شکرانه پروردگار متعال و با وفاداری ملت بزرگ ایران و تلاش ستودنی فرزندان این آب و خاک از این شرایط سخت نیز گذر خواهد کرد.
در این جنگ نابرابر اقتصادی مهم ترین راهبرد ما توجه جدی به اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از ظرفیت های داخلی است. ما معتقدیم همانگونه که در دوران پرافتخار دفاع مقدس، کشور به مدد نیروهای انقلابی، مؤمن و فعال اداره شد و کشور استقلال خود را حفظ کرد در این جنگ اقتصادی نیز اگر تمامی دلسوزان نظام و همه کسانی که دغدغه انقلاب و مردم را دارند فعالانه با تمام توان وارد صحنه شوند قطعا ما در این جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام و تمامی شهیدان راه انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان متعهد دولت و به ویژه کارمندان خدوم و متعهد و تلاشگران اجرایی و اداری استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
رجاء واثق دارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری، ضمن غلبه بر توطئه دشمنان که همواره به دنبال بر هم زدن آرامش جامعه هستند، انقلاب اسلامی مردم ایران با قدرت حرکت خود به سمت توسعه و کمال را ادامه خواهد داد تا پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن به اهتزار درآید. ان شاءالله.
-------------------------------------
نادر منتظریان
فعال سیاسی و اجتماعی
۲/شهریورماه/۱۳۹۹
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
سمتشون چیه؟ ایشون ک پیام دادن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1