تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۴۲۴۵۱۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

اجرای طرح ملی مسکن برای اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد

۰
اجرای طرح ملی مسکن برای اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ملی مسکن برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان خبر داد.
محمدعلی پیرسبزی با اعلام این خبر افزود: با توافقات اولیه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی، طرح مسکن ملی برای کلیه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش بینی و شرایط قانونی برای مشمولان برخوردار از این امکان معین شده است.  
به گزارش کبنا؛ وی با اعلام شرایط برخورداری متقاضیان از این طرح ملی خاطرنشان کرد: این طرح شامل کسانی است که فاقد زمین، مسکن و یا واحد مسکونی از یکم فروردین ۱۳۸۴ به بعد هستند و از تاریخ بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ از هیچ‌ یک از امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.  
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه و بویراحمد  با بیان شرایط دیگر این طرح، افزود: سبز بودن فرم(ج) در استعلام از سامانه مربوط به موضوع ماده یک آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی عرضه و تامین مسکن لازم است و افراد متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار، زنان خود سرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا خود برای مسکن باشند.
پیرسبزی در ادامه تصریح کرد: در شهرهای جدید سابقه سکونت حداقل پنج سال در شهر جدید مورد تقاضا و یا در شهر مادر ملاک است ,  همچنین نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی نظیر چک برگشتی و تسهیلات معوقه و...، توانایی هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی، امکان سپرده‌گذاری حداقل۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی، از دیگر شرایط اعلامی این طرح است است.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: در روزهای آینده جزئیات بیشتر این طرح به اطلاع اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1