تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۴۲۴۴۵۵
زریر حسن زاده فعال اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد:

پیامی برای دهراب‌پور رئیس جدید شورای شهر یاسوج

۳
۲
پیامی برای دهراب‌پور رئیس جدید شورای شهر یاسوج
کبنا ؛زریر حسن زاده فعال اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی خطاب به رئیس جدید شورای اسلامی شهر یاسوج نوشت:
جناب آقای: حاج محمد رحیم دهراب پور
 عضو محترم شورای شهر یاسوج
 سلام علیکم
با کمال مسرت بدینوسیله انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان، رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج که نشان از تعهد، توانمندی و حُسن سوابق خدمتی شما می‌باشد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و ازدرگاه ایزد منان، عزت، سربلندی و توفیقات شما و همکاران محترمتان را در جهت رشد و توسعه پایدار شهری مسئلت دارم. قطعاً تخصص و تجارب ارزشمند شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به هم شهریان فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد. بدون شک این حضور می‌تواند نقش بسزا وارزشمندی در ارتقاء سطح کمی وکیفی فعالیت‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی در اختیار این شورا داشته باشد، و با تبیین نقش و اهمیت جایگاه مدیریت شهری و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات می‌تواند با هم افزائی و تعامل موجب رونق مسیر خدمت رسانی شایسته به مردم شریف یاسوج گردد. قطعاً مردم فهیم این دیار هیچ گاه خاطره تلاش‌های بی‌وقفه، پیگیری و سخت‌کوشی شما را از یاد نخواهند برد، امیدواریم که درآینده نیز ازحضور پر شور و استمرار همکاری شما و تجربیات ارزشمندتان در این شهر بیشتر بهره‌مند وبرخوردار شوند. قطعاً اثرات مدیریت، تلاش، پشتکار و همت بزرگ مردانی چون شما در این دیار به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود.
پاسخی به اظهارات «دهراب‌پور»؛ آقای دهراب پور خیر شما و شورا کدام است؟
 شهر یاسوج که به واسطه طبیعت زیبا، وجود آبشارها، چشمه ساران، رودخانه‌های خروشان بشار و مهریان، لاله‌های واژگون، کوههای سر به فلک کشیده دنا با پوشش جنگلهای بلوط، به عنوان پایتخت طبیعت ایران نام گرفته است. و بخاطر همین زیباییهای چشم نواز از جمله آبشار، پارک جنگلی، پارک‌های ساحلی بشار، تنگ مهریان، دریاچه سد شاه قاسم، امام زاده‌های اطراف شهر، هر ساله در چهار فصل سال پذیرای گردشگران وعلاقه مندان به طبیعت است، و خیل عظیم مسافران را از همه مناطق کشور به سوی خود می‌کشاند، لذا می‌طلبد همه امکانات و زیرساخت‌های مناسب برای اسکان مسافران و گردشگران در محل‌های مناسب بعد از عبور از بیماری کرونا مهیا شود.
 و این شهر بخاطر سوابق فرهنگی و تاریخی عظیم دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری، سرمایه‌گذاری و شهری می‌باشد، اما روند روبه توسعه بیشتر این شهر که حق مردم صبور این شهر است، حمایت و توجه حضرتعالی و همکاران محترمتان را در شورای اسلامی شهر می‌طلبد، که امیدوارم با وجود همه مشکلات اقتصادی حاکم برکشور، آبادانی و توسعه هر چه بیشتر شهر یاسوج مرکز استان در تمامی حوزه‌ها محقق شود. مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و تجارب برجسته جنابعالی، بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه  شهر یاسوج را فراهم خواهد نمود. از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالی و توفیق جنابعالی در مسیر خدمت به شهروندان ولایتمدار شهر یاسوج را مسألت دارم.                                  

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پپسی بدم خدمتت؟!!
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا این آقا 8 سال شورا بوده این شه مان است این یکسال باقیمانده برای تسویه حساب آمده میخواهی شقالقمر کنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقایان دهراب پور و حسن زاده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1