تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۴۲۴۰۲۲
عضو خبرگان رهبری گفت؛

نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی قانون را اجرا می کند

۰
نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی قانون را اجرا می کند
کبنا ؛
آیت الله "سید شرف الدین ملک حسینی" در حاشیه مراسم دهه ولایت در ستاد انتظامی استان فارس و در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن تبریک دهه ولایت، اظهار داشت: تعریف و اساس "نظام و انتظام" و "نیروی نظامی و انتظامی" به شجاعت و اقتدار آن است.
وی با بیان اینکه اقتدار زمانی رخ می دهد که نیروهای شجاع در خدمت یک مدیریت واحد و شعورمند قرار گیرند، افزود: پیام ولایت این است که انسان ها ظرفیت های خودشان را در دست یک حقیقت عاقل قرار دهند.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ولایت امیر المومنین (ع) یعنی اینکه بشر همه ظرفیت های خود را در دست برترین انسان ها قرار دهد، گفت: اگر قرار است اقتداری رخ دهد بر این پایه رخ می دهد و نتیجه آن وجود امنیت در شهرها و مرزها و جلوگیری از بروز بحران های اجتماعی در جامعه می شود.
حجاب یک موضوع چند وجهی است
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: مسئله بدحجابی در جامعه مانند خیلی از مسئله های دیگر یک رفتار هنجارشکنانه و نابهنجار اجتماعی و در عین حال چند وجهی است.
وی افزود: در رابطه با موضوع حجاب موارد زیادی دخیل است از جمله آگاه سازی و احساس ورزی در وجود انسان ها مانند غیرت و همت که این موضوع ها به نیروی انتظامی مربوط نمی شود.
عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: باید هر کس رسالت خود را در راستای موضوع حجاب انجام دهد تا اینکه نوبت به نیروی انتظامی برسد و در برابر رفتارهای زشت کسانی که در جامعه هنجارشکنی می کنند، بایستد.
آیت الله ملک حسینی خاطر نشان کرد: موضوع حجاب در جامعه یک امر چند بعدی است و نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی قانون را اجرا می کند تا باعث کاهش این ناهنجاری شود.
وی گفت: نیروی انتظامی باید نهادها و سازمان های مربوطه در حوزه حجاب را خطاب قرار دهد که نسبت به هدایت و آموزش افراد اقدام کنند تا کارکنان ناجا بتوانند به کارها و اقدامات دیگر خود در جامعه رسیدگی کنند.
امنیت استان فارس مطلوب است
عضو خبرگان رهبری وضعیت امنیت در استان فارس را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: اگر کسی بخواهد به امنیت استان فارس نمره دهد، باید موارد زیادی از جمله منافذ ورودی و نقطه تمرکز فتنه گران و فاسدان را در این استان مد نظر قرار دهد .
آیت الله ملک حسینی گفت: نیروی انتظامی استان فارس در برابر این هجمه ها به خوبی ایستادگی کرده و اقدامات خود را انجام می دهد.
وی با بیان اینکه وجود ناجا آثار و برکات زیادی در جامعه دارد، افزود: نیروی انتظامی در کل کشور گاهی مورد انتقاد قرار می گیرد که امری طبیعی است ولی اگر تنها یک روز نیروی انتظامی در جامعه حضور نداشته باشد در آن زمان ارزش امنیت بیشتر مشخص خواهد شد. / فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1