تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۴۲۳۹۴۱
در دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

انتقال فرهنگ انقلاب به نسل‌های مختلف

۰
انتقال فرهنگ انقلاب به نسل‌های مختلف
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به اشاره به رسالت مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: وظیفه شورا برگزاری مراسماتی است که پایه‌های نظام است.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشستی به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی با مهم و ارزشمند خواندن کار شورا گفت: وظیفه این شورا برگزاری مراسماتی است که پایه‌های نظام است اگر این مراسمات از نظام گرفته شود هویت انقلاب از بین رفته و مقاومت نظام شکسته می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه راز 40 سال انقلاب اسلامی علی‌‌رغم توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان برگزاری همین مراسمات با حضور پرشور و با صلابت مردم است، افزود: هر وقت این مراسمات برگزار می‌شود مردم با شور و اشتیاق حاضر می‌شوند و این از شاخص‌های برجسته انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه با برگزاری این مراسمات بیداری، هوشیاری و همبستگی مردم را بار دیگر نظاره می‌کنیم، گفت: اگر مردم هوشیاری فرهنگی و سیاسی خود را از دست دهند آن انقلاب ضربه می‌خورد لذا حضور باشکوه آنها در همه مراسمات ملی و مذهبی نشان از ایستادگی آنها در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌ها دارد.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر این مراسمات حذف شود روحیه حماسه، مقاومت، بیداری و هوشیاری مردم از دست خواهد رفت بنابراین این مراسمات باید همیشه باشند و باشکوه برگزار شوند.
آیت‌الله حسینی ادامه داد: حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب، نفس تازه‌ای به انقلاب می‌دهد و ضربه‌ای به دشمن وارد می‌کند که موشک‌ها هم آن ضربه را وارد نمی‌کند، مثلا در 22 بهمن وقتی مردم می‌آیند شعار می‌دهند و بلوغ سیاسی خود را اعلام می‌کنند می‌بینیم که دشمن عقب‌نشینی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اگر این مناسبت‌ها نباشد، استکبارستیزی، ارزش‌های انقلاب، فلسطین و یمن و سایر ارزش‌ها به فراموشی سپرده می‌شود، افزود: اگر ملت‌ها بیدار بودند این همه ظلم و جنایت و قلدری توسط آمریکا و سایر کشورهای هم‌پیمان استکبار جهانی صورت نمی‌گرفت.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ است و زحمات فراوانی برای به ثمر رساندن آن کشیده شده گفت: نباید مراسمات کمرنگ شوند بلکه روز به روز باید بیشتر و پر رنگ‌تر شود و به جهت کمی و کیفی هم باید رشد داشته باشند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری این موضوع مهم که ما در جنگ هستیم و نباید بیداری و هوشیاریمان را از دست دهیم، خاطرنشان کرد: ما در جنگ مستقیم با اشاره در همه حوزه‌های فرهنگی، نظامی، اقتصادی و سیاسی هستیم اگر بیدار و هوشیار نباشیم شکست خواهیم خورد.

اجرای سالانه 400 برنامه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد/ انتقال فرهنگ انقلاب به نسل‌های مختلف

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای سالانه 400 برنامه مناسبتی توسط شورا با کمترین هزینه و بهترین بهره‌وری خبر داد.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در این دیدار با اشاره به اقدامات شورای هماهنگی در طول چهل سال گفت: وظیفه شورای هماهنگی زنده نگه داشتن ایام‌الله است و در سخنان مقام معظم رهبری از ۲۲ بهمن، دهه فجر، ۱۲ فروردین، روز قدس، حماسه ۹ دی، روز تسخیر لانه جاسوسی، تشییع سردار سلیمانی و حمله موشکی به پایگاه‌ها آمریکا به عنوان ایام‌الله یاد شده که وظیفه شورای هماهنگی زنده نگه داشتن این مناسبت‌ها است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توطئه دشمن در طول ۴۰ سال اخیر گفت: دشمنان و منافقین دنبال فراموشی ایام‌الله هستند و اینکه یاد و خاطره روزهای مهم انقلاب اسلامی گرامی داشته نشود.
وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن ایام‌الله از اهم وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، : افزود: برگزاری این برنامه‌ها منجر به همبستگی میان همه گروه‌ها و جناح‌های مختلف می‌شود تمام توطئه دشمن این است که حضور مردم در همه صحنه‌ها که پشتوانه انقلاب اسلامی است را کمرنگ نشان دهد تا به مقصد خود که ضربه به انقلاب است برسد.
این مسوول بیان کرد: یکی دیگر از مهم بودن کار شورا این است که خاطرات انقلاب و فرهنگ انقلاب از نسلی به نسل دیگر منتقل شود که این خودمانع انحراف در رویدادها می‌شود،مثلا در روز 13 آبان می‌بینیم دانشجویان و دانش‌آموزان زیادی برای گرامیداشت این روز راهپیمایی می‌کنند یا دهه فجر نسل‌های پس از انقلاب حضور دارند.
وی با بیان اینکه در سطح استان حدود 12 مراسم مناسبتی است برگزار می‌شود، گفت: هر مناسبت در 22 نقطه اجرا می‌شود که در طول سال حدود 300 -400 برنامه با کمترین هزینه و با روحیه انقلابی برگزار می‌کنیم. کل هزینه شورای هماهنگی در طول یکسال 70 و 80 میلیون تومان است که با این مبلغ ناچیز مراسمات مختلف را به بهترین نحو برگزار می‌کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: علاوه بر مراسمات اصلی چندین مراسم غیرمترقبه توسط شورا برگزار شده که راهپیمایی حمایت از صلابت کشور، راهپیمایی محکومیت به شهادت رساندن سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها، برنامه‌های نیمه شعبان و ولادت کریم اهل بیت امام مجتبی(ع) و چند برنامه دیگر که جزء وظایف شورا نیستند اما با دستگاه‌ها در این زمینه همکاری داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
1