تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۴۲۳۸۵۵
کبنا گزارش می‌دهد

پاداش 32 میلیون تومانی کرونا برای یک نفر! / پرستاران یک سال کارانه دریافت نکرده اند! / دانشگاه علوم پزشکی پاسخ شفاف دهد

۵۸
۳
تافته‌های جدا بافته در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد / پاداش 32 میلیون تومانی کرونا برای یک نفر! / پرستاران یک سال کارانه دریافت نکرده اند! / دانشگاه علوم پزشکی پاسخ شفاف دهد
کبنا ؛این روزها که مردم درگیر ویروس کرونا هستند، کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا از جان خود مایه گذاشته‌اند. همه ما با جان و دل و با عمل از کادر درمان سپاسگذاری می‌کنیم. اما کادر درمان این روزها انتظار دارند فضای بانشاط و بدون هر گونه تبعیضی را در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تجربه کنند. مدیران حوزه سلامت کهگیلویه و بویراحمد و سرپرست این دانشگاه نباید فراموش کنند که تمرکز آنها باید بر حل مسائل کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت در کنار جلوگیری از هرگونه تبعیض در پرداخت‌ها باشد و اگر غیر از این اقدام کنند، در آینده‌ای نزدیک مشکلات بسیاری ایجاد خواهد شد.
فرافکنی مسئولان در خصوص فشارها و لزوم همدلی، برچسپ زدن به رسانه‌ها مبنی بر تفرقه افکنی و ...، نباید مانعی برای انتقادات و مطالبات باشد، چرا که رسانه باید در هر موقعیتی چشم بینای جامعه باشد. بیان نکردن مشکلات و ضعف‌های مدیریتی در شرایط کنونی به بهانه مبارزه با کرونا نمی‌تواند دلیلی قانع کننده‌ای برای طرح مسائل و مشکلات مردم و بالاخص کسانی باشد که این روزها جان عزیز خود را در قامت مدافعان سلامت در طَبَقِ اخلاص گذاشته و جانانه به مردم عزیز کشورمان خدمت می‌کنند. بهترین «جبران» برای ما همین هست که کمبودها و تبعیض‌ها را بیان کنیم تا رسانه‌ها نیز در کنار «مدافعان سلامت» قرار بگیرند.
طی روزهای اخیر تعدادی از پرسنل بیمارستان شهید جلیل به نشانه اعتراض به عدم پرداخت مطالبات به حق خود از جمله اضافه کار و کارانه اعتراض کردند و همین مساله هم باعث شد حساسیت افکار عمومی درباره نحوه پرداخت پاداش کرونا، اضافه کار و کارانه مدیران دانشگاه علوم پزشکی و مدافعان سلامت استان که به عنوان خط مقدم جبهه سلامت در حال نبرد هستند، نسبت به گذشته بیشتر شود و نوک پیکان درخواست پاسخگویی به سمت یزدان پناه و همکاران ایشان نشانه برود.
کمبودها قابل پذیرش ولی تبعیض قابل قبول نیست. همانگونه که این مدت با همه کمبودها پرستاران، کادر بهداشتی، درمانی و پزشکان استان کهگیلویه و بویراحمد کنار آمده و هر چه توانستند برای خدمت به مردم انجام دادند. بر اساس یکی از اسنادی که در اختیار پایگاه خبری کبنا قرار گرفته است، برای یکی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان پاداش کرونای 320 میلیون ریالی جهت تقدیر از تلاش‌های نامبرده و برای 3 ماه پرداخت گردید که رقم عجیب و باور نکردنی است! این شبهه وجود دارد اگر برای یک مدیر میانه این مبلغ پرداخت شده باشد برای سایر افراد دارای رده مدیریتی بالاتر چه میزانی از پاداش در نظر گرفته شده است؟
در ابتدا، باور مساله با توجه به اعتراض‌های صورت گرفته پرستاران و کادر درمانی بیمارستان جلیل کمی سخت بود. مدافعان جان برکف سلامت این بیمارستان می گویند هیچ اضافه کار و کارانه‌ای دریافت نکردند! نیروهای 87 روزه نیز درد دل‌های خاص خود را مطرح می‌کنند. اما پس از بررسی، تحقیق و پیگیری‌های بسیار و اطمینان از مبلغ کل پرداختی پاداش کرونا به دانشگاه علوم پزشکی (در چند مرحله) ضرورت بررسی مساله بیشتر از گذشته احساس می‌شود.
چطور ممکن است که برای سایر مدافعان سلامت که مردم قدردان از خودگذشتی آن‌ها هستند، مبالغ اندکی در نظر گرفته و واریز شده است و برای تنها یکی از مدیران این مبلغ کلان پرداخت شده باشد که پس از طرح مساله در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و حساسیت‌ها و اعتراضات، در نامه رسمی با امضای معاون توسعه دانشگاه، مبلغ 120 میلیون ریال از این پرداخت برگشت داده شود؟
بنا بر این گزارش، با امضای جلال پورانفرد سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 12 میلیون تومان از 32 میلیون تومان کارانه به حساب دانشگاه علوم پزشکی برگشت داده شده است.
باید این را مدنظر قرار دهیم شبکه بهداشت و درمان در استان، تعداد زیادی کارمند، کادر درمانی و ... را تحت پوشش دارد، پس در صورت ایجاد هر مشکلی باید منتظر مطالبه‌ی به حق این افراد باشند. کادر درمان منتظر پاسخ شفاف و به دور از فرافکنی دانشگاه علوم پزشکی هستند.
همه اینها در حالی است که در 16 تیرماه نیز با دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه، مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پرستاران پرتلاش و فداکار کشور اختصاص یافت. اما هنوز برخی از کادر درمان بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با عقب ماندگی‌های بیش از چند ماه تا 1 سال کارانه خود مواجه هستند. و در مصاحبه‌ای مسئولان بیمارستان رجایی گچساران به کبنا نیوز گفت: «کارانه پرستاران این بیمارستان بیش از یک سال عقب افتادگی دارد»، همچنین جمعی از پرستاران بیمارستان شهیدجلیل یاسوج در اعتراض اخیر خود اعلام کرده‌اند کارانه‌شان بیش از  یک سال عقب افتادگی دارد.





نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
متاسف م برای خبر رسانی پولی کبنا اگه شما ی خبر ساده رو میزنید با دریافت ۵۰ میلیون تومان بعد ایشون ۳ ماه شب و روز وایساده باسه جون مردم نجات بده اینم خبرش بشهد
Iran, Islamic Republic of
کبنا کار بسیار به جایی کرده،
وقتی من به عنوان یک متخصص که روزی حداقل ۴ بار اورژانس بیمارستان پر از بیمار کرونایی میرم ،و کل کارانه و پاداش کرونایی من طی این ۶ ماه، ۲۰۰ هزار تومن هست ،چرا باید اونی که فقط پشت میز نشسته ،پول بگیره!
یاسوج
United States
شما از کجا می‌دونی که پشت میز نشسته و کاری نمیکنن. لعنت نابود کننده خدا و اولیای خدا بر تو و کسانی مثل تو که بی اطلاع حرف میزنن.
بدبخت اگه زحمات ایشون نبود که الان هنوز باید برا انجام تست کرونا التماس شهر های تهران و شیراز رو میکردی
/ سرت که نمیاره
یاسوج
United States
بذارین روشنتون کنم.
این آقا چون تو دانشگاه علوم پزشکی در بخش مربوطه رویه گذشته رو تغییر داد و جلوی یه سری رو گرفته،چند وقتی هست افتادن دنبالش. بایدم اونایی که منافعشون در زمینه تخصص ایشان به خاطر افتاده به تب و تاب بیفتن و تخریب شخصیت کنن.
اگه زحمات ایشون نبود هنوز باید برای انجام تست کرونا التماس شهر های تهران و شیراز رو میکردیم
پنج ماه کار شبانه روزی کردن که استان ما محتاج سایر مراکز نباشه
وقتی کسی جرات نزدیک شدن به بیماران کرونایی رو نداشت در جاهای مختلف استان آموزش نمونه گیری کرونا رو انجام دادن
جواب دهی تست ها رو از یک هفته به ۱۸ ساعت کاهش دادن
نیروهای انجام تست تخصصی ملکولی رو آموزش دادن و ...

در تعجبم کبنا نیوز با چه هدفی و با چه غرضی این خبر رو زده .مگه نباید .چرا به هیچ جایی پاسخگو نیست. مگه نباید نظارت باشه
وای به حال امروز ما و صد وای به فردای ما
حداقل نباید میپرسید از علوم پزشکی
متاسفم برای همه ما با این بی اخلاقی ها
حسن
Iran, Islamic Republic of
چرا مغلطه میکنید. وزارت بهداشت در تمام استان ها امکان انجام آزمایش کرونا رو حداقل در مراکز استان فراهم نموده.
Iran, Islamic Republic of
در مورد دریافتی مردم را روشن نمایید ، تبعیض تا کی در این اوضاع واوال فقر وبدبختی.
فاطمه
بزرگترین سلاح و دام شیطان توجیه کردنه...به خودتون بیاید
ما همه ی پرسنل دانشگاه خودمون روشن روشنیم: شما لامپ های اضافیتو خاموش
پرستار
Iran, Islamic Republic of
عذر میخوام بنده پرستار که ۶ ماهه دارم کار درمان بیماران کرونایی را انجام میدم کلا تو این ۶ ماه ۲۰۰ هزار تومن پاداش گرفتم ،واقعا واسه اظهار نظرت متاسفم
Iran, Islamic Republic of
همه کار انجام میدن،فکر کردی من کارمند دانشگاه که از پارسال اضافه کار نگرفتم ،سنوات نگرفتم،مرخصی نگرفتم آدم نیستم
ولی ایشون باید فوری پولش بیاد تووحسابش
خب مال ایشون رو همه کم کم بهش میدادن تا بدهکاری دانشگاه هم یه ما کم بشه
اصلا باور کنید نمیدونیم چی بگیم،آقایون مسئول خودکشی میکنن از بس کار انجام میدن ما فقط داریم خوش میگدرونیم
دلتنگ
Iran, Islamic Republic of
فقط کادر درمان و پزشکی کار نمیکنن نیروهای خدماتی روزمزد و نیروهائی هم هستن در بیمارستان شهید جلیل که یک ریال پاداش کرونا بهشون ندادن و گفتن تعلق نمیگرفت تا رایزنی کنیم شاید توانستیم برای شما هم یه کاری انجام بدیم نیروهائی که امور نظافت روزانه بخش ها جلوتر از پرستار انجام وظیفه میکنه نیروی که امورات نگهبانیو سردخانه و تاسیسات و شستشو رو به عهده داره از نظر مسئولین دانشگاه به حساب نمیان و این بیمارستان به خودی خود داره روزانه چرخش میگرده بیا بپرس از درد دل نیرویی که ۸ ماه حقوق نگرفته از ابتدایی ترین حق کارگر که بیمه می باشد نیست وای بر ما به کجا داریم میرویم اقای دکتر و معاونت محترم چه کردن برای اینها مدیر محترم سایت کبنا نیوز تشکر که رسالت ذاتی خودتون رو همیشه خوب انجام میدین👏
رها
Iran, Islamic Republic of
دم خروس زد بیرون......
Iran, Islamic Republic of
بی انصاف نباشیم این شخص ازمایشگاه تشخیص ویروس رو راه اندازی کرد واستان رو از فرستادن تست به تهران وشیراز بی نیاز کرد
این پاداش برای شش ماه بوده یعنی هر ماه پنج میلیون. قطعا حقش بوده. مسیولان باید در مورد ندادن حق پزشکان وپرستاران پاسخ بدند نه دادن حق ایشون
با این مطالب ناراحت کننده کارهای بزرگ و ادم های بزرگ رو دلشکسته نکنید
hgffghgf
Ukraine
واسه ما هم ۲۶۰هزار تومان ریختن
دنا
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان شهید جلیل رو دربیاید خط مقدم کرونا فقط پزشکان نیستن کارگری هستش که طی میزند و به امید بکارگیری در بیمارستان شیفت عوض میکنه خط مقدم اونیه که نمیزاره اکسیژن از بیمار جداشه که لحظه ای نفسش قطع شه اونیه که نمیزاره پزشک و کادر اداری و پرستار و ماما بهداشت و نظافتش و احساس سردی و گرمی کنه پاداش نمیگیم کادر درمان زحمت نکشیده و انجام وظیفه نمیکند بهشون ندن اما این زنجیره کاری از پی کف شروع میشه و بعد میرسه به عرش پس سهم من از پاداش فقط تلفظش نامش هست و بس
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره..اونوقت کارانه ماک پرستاریم و تو بخشایی هستیم ک مسقیم با کرونادرارتباطه‌، ۲۰۰تومن دادن،حق کرونای همین آقای پورانفر،هم بررسی بشه،خیلی خوبه!!!
Iran, Islamic Republic of
ما تو بیماریتان شهید بهشتی بیشتر از یکسال کارانه و اضافه کاری اجباری نگرفتیم شما حساب کن سکه یکسال پیش چقد بود حالا چقده
امیر
Iran, Islamic Republic of
نبود مدیریت بهتر از مدیر.
Iran, Islamic Republic of
کاش یه سری هم به شبکه بهداشت گچساران بزنید و اسناد پرداختی های کرونا رو مشاهده کنید تا متوجه شوید در این اداره هم ، همین وضعیت حاکم هست !!!
امان !!!
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی خواهشا ب مسائل مالی دانشگاه علوم پزشکی ورود کنید خواهشا به مسائل مالی شبکه و بیمارستانهای گچساران ورود کنید توی تمام پاداشها و اضافه کار و کارانه این کارا رو انجام میدن. مسئول اداری شده مثلا پاداش کرونا سه برابر پرستار بخش کرونا پاداش میگیره

کجایید شماها بیایید و حداقل برای یک بار هم شده خدایی و انسانی عمل کنید
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن که دکتر قلم فرساست
احمد
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله در حالی که اکثر کارکنان دانشگاه از حقوق پایینی برخوردارند اضافه کار هفت ماه پرسنل پرداخت نشده دانشگاه حتی یکبار برای گرفتن بودجه تلاشی در وزارت انجام نداده و تغییرات قومی هر روز اضافه می شود و نارضایتی شدیدی در بین پرسنل ایجاد کرده مسئولین استانی هم که خواب خوابند باز هم تهدید به شکایت رسانه ها بکنید استاندار استان و مسئولین نظارتی دقیقا کجایند ؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
چرا حقوق پرسنل خدماتی که از طریق آزمون قبول شده اند مدت نزدیک به شش ماه در بیمارستان باشت پرداخت نشده . فکر نکردید از کجا خرجی بیاورند بخورند ما مجبور هستیم از طریق سازمان بازرسی و مقامات ذیحصلاح شکایت کنیم و پیگر باشیم چرا چون پیمانکار فامیل مدیران علوم پزشکی می باشند ..
United States
علوم پزشکی نقاهتگاهها را جمع کرد اگه فعال بود الان کرونا کنترل شده بود .اخ و دس بی بودجه ای
Iran, Islamic Republic of
اینو میگن مدیریت موفق
Iran, Islamic Republic of
اگه سازمان بازرسی به تمام پرداختی های ادارات در سطح مدیران مالی و بقیه ورود کند قطعا به مبالغ بسیار توجهی خواهد رسید.
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهی که //رو با وجود اینکه نیروی شرکتی و خدمات هست میذارن // ،پرداخت چنین پاداشهایی اصلا غیر منتظره نیست. یه عده رو هم داریم که ۲۴ ساعته مشغول حراست و خدمتگذاری هستن اما فقط دستمزد ۸ ساعت رو بهشون میدن.ممنون میشم منتشر شه
Iran, Islamic Republic of
و البته نیروی شرکتی که چندین ماهه دستمزدی دریافت نکرده
حقگو
Iran, Islamic Republic of
فقط معلمان که حقوقشان اندازه اضافه کار کارشناسان بهداشت نیست
Iran, Islamic Republic of
معلما که کلا تعطیلن
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام.اومدیم این رسانه ها نبودن و شفاف سازی نمیکردن، همش میخوردن یه اب هم روش، حالاکه از خدا حق همکارتون که در صف اول مبارزه هستن .. لااقل از ویروس کرونا بترسید🧨🖤 با تشکر از کبنا نیوز جهت پیگیری و شفاف سازی
َکزوتی
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان امام خمینی دهدشت. پرستاران با کمترین امکانات دارن از بیماران کرونایی مراقبت میکنتد ماسک ساده ای که کاربردش دو ساعته ده ساعت استفاده میکنند. مطالبات تاخیر ۱۶ ماهه داریم. حق کرونایی که دویست هزارتومنه پرداخت نمی کنند. بستری های الکتیو به نیت جیب پزشکان روز به روط توی این ایام اوج کرونا بیشتر میشه ... و ....
بیمارستان جلیل
Iran, Islamic Republic of
خیلی مسخره هست بابا شما سند ندیده ایت،اگه اون اسنادو دیدیت باید فورا بریت سی سی یو که جلوی سکته رو بگیرن..خدا یا بی عدالتی تا کی در این استان کوچک
Iran, Islamic Republic of
کاملا صحیحه
از پرسنل هستم
کارانه ندادن به ما
و پاداش کرونا هم ۳۰۰ تومن بوده و برخی تا ۸۰۰ تومن
Iran, Islamic Republic of
چشمتون روشن اقای کلانتری. شخص استاندار باید پاسخگو باشن
Iran, Islamic Republic of
مسیولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج. به پزشکان خط اول مبارزه با کرونا هم هیچ مبلغی پرداخت نکردند ولی به مدیران ستادی الی ماشاالله تا دلشون بخاد چراسازمان بازرسی ورود نمیکند
Iran, Islamic Republic of
پزشک
معاون بهداشتی محترم هم پاداش چندین ملیونی بعد به خط اول که پزشک تعریف شده ۲۸۰ هزارتومن ماهیانه میدن. قطعا پیگیری میکنم....
پرسنل دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
این گوشه ای از تبعیض و بی عدالتی موجود هست که مستند آن رسانه ای شده است، زیادی هست که بدلیل مهره گزینی آقایان و تیم تشکیل دادن مستنداتش علنی نمیشود. ضمن اینکه مدیران و کارکنانی که همکاری لازم را در جهت تیم مدیریتی دانشگاه ندارند مرتب مورد آزار و اذیت قرار میدهند، اکثر مدیرانی که الان در سمتهای مختلف دانشگاه هستند .، و هیچ تصمیمی نمیتونن خودشون بگیرند و برای کوچکترین کارهای روزمره باید از رئیس و معاونین و بعضا حتی از فامیل درجه یک آقایان اجازه بگیرند. اینها حاصل مدیریت و حتی ضعیف و نا کارامد مدیران ارشد هست و تاوان آن را مردم استان میپردازند. این مطالب را یک فرد معمولی از بیرون دانشگاه و یا یک کارمند عادی ننوشته...
مردم
Iran, Islamic Republic of
لطفا سازمان بازرسی درباره حقوق های چند ده میلیونی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان ورود کنه خواهشا
سرباز
Iran, Islamic Republic of
پرستار های بدبخت شهید جلیل دارن نابود میشن زیر بار کرونا و فشار و کار و بی پولی و و و و و
یه ابم روش
خدا ازت نگذره
پزشک عمومی
Iran, Islamic Republic of
لطفا رسانه ها کارانه و پاداش معاونت محترم بهداشتی دانشگاه جناب آقای دکتر بانشی هم یه پیگیری کنن...
از مسئولین دانشگاه انتظار پیگیری نداریم.
کارشناس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
این مبلغ که ذکر شده مربوط به چهار ماه هست و با پرداخت مبلغ 5میلیون برای هرماه و بر اساس دستورالعمل وزارت که متخصص ساعتی 80هزارتومان و تاسقف 100 ساعت می باشد برای این فرد در آزمایشگاه مرجع کرونا حداکثر 63ساعت درماه کارکرد کرونا ثبت شده که اگر کسی در خط مقدم انجام آزمایشات کرونا بوده و روزانه با بیش از 140 نمونه ی مبتلا و مشکوک سروکار داشته باشد واقعا این عدد هم جبران خطرات و زحمتهای آنها را نمی کند.اما چون با سهم کارکنان بیمارستانها مقایسه میشود و تعداد کارکنان بیمارستانها بسیار زیاد میباشد عدد چالش برانگیز شده..امیدواریم با دیده ی انصاف به زحمات این عزیزان نگاه کنیم و آبروی کسی را نریزیم..
اورژانس
Iran, Islamic Republic of
قانون مگه باید برا یه عده خاص اعمال بشه،اون قانون ساعت کار کرونایی رو چرا برا بقیه اجرا نکردن و ندادن ها:؟؟؟؟یه جوری میگه انگار عقل کل و حق به جانبه
Iran, Islamic Republic of
كداميك حاضريد از اولين روز شيوع كرونا با شجاعت هرخدمتي در رابطه با راه اندازي ازمايشات كرونا و آموزش از دستتان بر مي آيد انجام دهيد و برويد در دل خطر و شب وروز بدون مرخصي كار كنيد ...تا بوده پياده سازي و راه اندازي زحمت هاي خودش ان هم در اين زمان كم را داشته، كم دنبال حاشيه باشيد حتما حق ديگر زحمت كشان كادر درمان هم پرداخت خواهد شد
تاسیسات
Iran, Islamic Republic of
سلام یه فکری هم برای زحمت کشان تاسیسات بکنید حتما از نزدیک ببیند چه راحت هستن شبانه روز
بگذار برای خدا اگر باشد گمنام باشم
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
قربون اون زبونت برم تو که یک فرد مبتلا به کرونا را که خوب شده تا فاصله 100متری ازش می ترسی وفرار می کنی و تحویلش نمی گیری ولی کسی که مستقیمآ با مریض سر کار داره وازمایش میگیره از حقش هم فرار می کنی
مملی
Iran, Islamic Republic of
کارکنان و نیروهای مرکز بهداشت که مداوم در ماموریت و پیگیری و ساماندهی اماکن هستن هم فیش پرداختیشون ببینید به چه مبلغ ناچیزی....
Iran, Islamic Republic of
ایشان الان بالای سه مرتبه کرونا گرفته بعدش هم تشخیص پرداخت به عهده رییس دانشگاه میباشد سوم پولو به حساب رد وجوه سپرده واریز کرده چهارم تنها دکتر حاضر در زمینه ایمونولوژی همین دکتر بوده که از جان خودش و زن و بچه اش میگذرد و آزمایشها را تجزبه و تحلیل میکند حالا بهتر نیست کمی تعقل کنیم برای چه با آبروی مردم بازی میکنید
مراقب سلامت
پس اگه سه بار کرونا گرفته به who گزارش بدید چون تا حالا گزارشی مبنی بر دوباره مبتلا شدن فرد نداشتیم: شاید اونام یه سی چهل میلیونی به حسابش ریختن...
ارام
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه باید اسامی منتشر بشه تا معلوم بشه کی زحمت نکشیده داره مزد میگیره
والا من پیشنهاد میدم پرسنلی که با کرونا درگیرن فیش حقوقی علنی کنن معلوم میشه اون نیروها که مستقیم درگیر کرونا هستن اصلا پاداشی نمیگیرن یا به مبلغ خیلی ناچیز

دوم اینکه کبنا هر چقد خواستی مخفی کنی که کی هست واسم خط زدی
اخرش دم خروس اومد بیرون.....خخخخ
پرستار
Iran, Islamic Republic of
حالا پرستاران و پرسنل بیمارستان ها و آزمایشگاه ها چون ارتباط مستقیم دارند حقشونه که فعلا بهشون ندادند ولی مسولین شبکه گچساران مخصوصا معاون اداری و معاون بهداشتی خداییش چه ارتباط دارند با کرونا که بیشترین سهم را از همه چیز دارند
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده من کارگرم در دانشگاه الان ۵ماه حقوق ندادن به مدیرش که وظیفه داره ۳۲میلیون پاداش میدن بی انصافی تبعیض تا کی ...۵ماه به انتظار چندغاز نشسته ایم خدا خودت به دادمان برس
آرزو
Iran, Islamic Republic of
بقیه سندها رو معاونت مالی و پشتیبانی نشون مردم بده ببینیم چه خبر ه از جمله پورانفر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار محترم:ایا رواست که یک پرستار چندین ساعت در لباس پلاستیکی نابود بشه اونهم یک خانم بعد یک مسئول زیر کولر اتاق خنک و لاکچریش این همه پول بیاد تو حسابش،هر جوری هم که نگاه کنی بی انصافیه،اخه بی عدالتی تا کجا،تا کی،ما که جز به خدا به کسی امید نداریم ولی شما برای وجدان خودتونم که شده پیگیری کنید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار محترم:ایا رواست که یک پرستار چندین ساعت در لباس پلاستیکی نابود بشه اونهم یک خانم بعد یک مسئول زیر کولر اتاق خنک و لاکچریش این همه پول بیاد تو حسابش،هر جوری هم که نگاه کنی بی انصافیه،اخه بی عدالتی تا کجا،تا کی،ما که جز به خدا به کسی امید نداریم ولی شما برای وجدان خودتونم که شده پیگیری کنید
Iran, Islamic Republic of
لطفا اسناد مالی شهرستانها را (ستاد و بیمارستانها ) بررسی بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
من اگه جای این دکتر بودم از این شهر میرفتم تا قدر میدونستن فرض بگیرید چهار هزار ازمایش تست کرونا گرفته و هر نفری هشت هزار تومن دادند بهتر از این نیست خطرات جاده را بپذیرند برن شیراز ازمایش بدن اون هم با چه هزینه ای والله اینها گنجند پرستارها گنجند اگر نباشنا فاجعه هست حتی تاسیسات بیمارستانها و همه و همه کادر بیمارستان
yashar
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه به ماهنوزهیچ اضافه کاریاکارانه یاحق کزوناندادن متاسفم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1