تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۴۲۳۵۶۲
در کهگیلویه و بویراحمد:

نیک مرام: متقاضیان تسهیلات کرونا برای ثبت نام سه روز دیگر فرصت دارند

۰
نیک مرام: متقاضیان تسهیلات کرونا برای ثبت نام سه روز دیگر فرصت دارند
کبنا ؛کبنا؛ پروانه نیک مرام افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی استان، ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت.
وی تاکید کرد: مهلت ثبت نام تا 5 مرداد ماه اعلام شده که در این باره از مدیران دستگاه های اجرایی تقاضامندم این مهم ظرف سه روز آینده به جد در دستور کار قرار گیرد تا مشکلات واحدهای اقتصادی خسارت دیده از کرونا را رفع کنیم.

نیک مرام عنوان کرد: تاکنون با همکاری دستگاه های اجرایی استان 2447 واحد اقتصادی با اشتغالزایی 3933 نفر به مبلغ 39 میلیارد تومان به بانک های عامل ارسال شده و مبلغ 222 میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت، ملت، رفاه کارگران، پارسیان، انصار  و موسسه ملل از جمله بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات حمایت از کرونا هستند.
نیک مرام ابراز داشت: ۱۴ رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه ها و مجتمع های ورزشی، آموزشگاه های رانندگی و دیگر موراد مشمول تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب های شیوع ویروس کرونا هستند.

نرخ این تسهیلات ۱۲ درصد است و کارگران می توانند تسهیلات ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریالی و رانندگان تسهیلات ۶۰ میلیون ریالی دریافت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1