تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۲۳۳۶۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت مجازی

۰
ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت مجازی
کبنا ؛قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمت فرهنگی این نهاد به‌صورت مجازی در سال جاری خبر داد و گفت: تمامی آموزش‌های فرهنگی این نهاد در سال جاری به خاطری شیوع ویروس کرونا در کشور و در استان به‌صورت مجازی برای مددجویان برگزار شد.
به گزارش کبنا وی بابیان اینکه هدف از ارائه آموزش‌های فرهنگی ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و تعمیق باورهای دینی در بین مددجویان است، تصریح کرد: جشنواره قرآنی باران وحی با حضور ۳۱۲ نفر از مددجویان در رشته‌های معارفی، آوایی، ادبی و هنری برگزار که اسامی شرکت‌کنندگان جهت داوری در مرحله استانی اعلام و منتخبین نهایی به مرحله کشوری معرفی می‌شوند. 
مبشری از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد را آموزش مجازی قرآن کریم برای مددجویان اعلام و بیان کرد: ۳۱۶ نفر از مددجویان در این دوره آموزشی شرکت کردند که آموزش‌هایی در قالب تدبر در کتاب زندگی، مربی پروری، تفکر ویژه دختران و تفکر ویژه پسران برای آنان ارائه شد. 
                                         
قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
وی تصریح کرد: ثبت‌نام ۳۳۳ نفر از فرزندان مددجویان در سامانه نورالهدی به‌منظور بهره‌گیری از نشریات و مسابقات به‌منظور معرفت افزایی و استمرار برکات زیارت از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد است که در سال جاری به‌صورت مجازی برای مددجویان اجرا شد. 
مبشری به خدمات فرهنگی مجازی ارائه‌شده به کارکنان کمیته امداد در سال جاری اشاره و بیان کرد: آموزش مجازی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که ۲۴۲ نفر از کارکنان در این آموزش شرکت و ۲۸ نفر جزو منتخبین اعلام شدند، گرامیداشت روز دختر و ایجاد کانال فدای دخترم و برگزاری مسابقات به‌صورت مجازی و ثبت‌نام ۲۲۱ نفر از فرزندان کارکنان در سامانه نورالهدی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی اجراشده این نهاد در سال جاری است. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در دوران شیوع ویروس کرونا با دسترسی آسان مددجویان به محتویات آموزشی همچنان ادامه دارد. 
 
 
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1