تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۲۳۱۰۹
مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد؛

کمبود زیرساخت‌ها بهانه کم‌کاری هیات های ورزشی نشود

۰
کبنا ؛
علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود و یا کمبود زیرساخت‌ها و امکانات به‌طورمعمول یکی از نیازها و مشکلات اساسی هیات های ورزشی استان است که این مساله نباید بهانه برخی کم‌کاری‌ها و عاملی برای پس رفت و از بین رفتن فرصت‌ها در این هیأت ها شود.
سید محمدتقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های هیات های ورزشی به‌عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی در راستای بهبود شرایط و ارتقای ورزش استان، افزود: ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و جوانان از اهداف اساسی روسای هیأت ها باشد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد افزود: برخی هیأت ها تاکنون در شاخص‌های مورد ارزیابی، عملکرد مناسبی نداشته‌اند که باید چالش‌ها و موانع در این راستا شناسایی و تمهیدات لازم برای رونق و پویایی مجدد آنها اندیشیده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های گوناگون از جمله بخش خصوصی باید به‌طورجدی در دستور کار و برنامه‌های هیات های مختلف ورزشی این استان قرار گیرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد شناسایی استعداد و تقویت ورزش‌های پایه را از دیگر اولویت‌های اساسی هیأت ها دانست و خواستار حمایت جدی و ایجاد تعامل بیشتر آموزش‌وپرورش و برخی شرکت‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی برای استفاده از امکانات، سالن‌ها و تجهیزات ورزشی آنها در راستای بهبود شرایط و ارتقای ورزش استان شد.
علوی بیان کرد: در برخی استان‌های کشور ساخت مکان‌های مختلف ورزشی ازجمله سالن و استادیوم به اندازه مدرسه‌سازی برای افراد نیکوکار اهمیت دارد ولی در این استان هنوز این مهم نهادینه نشده است.
وی به نقش روسا و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی در رشد، توسعه و ارتقای ورزش استان اشاره و ضمن تاکید بر شناسایی نخبگان و استعداد ها در رشته های ورزشی ،خواستار تلاش در جهت حضور قهرمانان و ملی پوشان در بازیهای آسیایی،المپیک و پارالمپیک و المپیک جوانان جهان2021سنگال شد و تصریح کرد: همچون بازیهای آسیایی جاکارتا می بایست تلاش کرد تا شاهد حضور قهرمانان و ملی پوشان در این رقابتها باشیم و این مهم دور از دسترس نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1