تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۲۲۸۱۵
امام جمعه یاسوج:

افراد خائن جنگل‌ها را عمدی آتش می‌زنند / نباید فکر شود که همه مسوولان کشور فاسد هستند

۰
نباید فکر شود که همه مسوولان کشور فاسد هستند
کبنا ؛امام جمعه یاسوج و نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که به طور عمد اقدام به آتش سوزی مراتع و جنگل‌های استان می‌کنند خائن هستند و دستگاه قضایی باید برخورد قاطع و جدی با آن‌ها داشته باشد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ( امروز 13 تیرماه 99 ) شهر یاسوج با تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) گفت: آن حضرت مقام و منزلت بالایی دارد و زیارت بارگاه آن حضرت برای شیعیان ثواب زیادی است.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به آتش‌سوزی کلینیک سینا در تهران گفت: باید مسائل امنیتی و ایمنی کار در مراکز مختلف بیشتر شود و مسوولان باید امنیت این مراکز را افزایش داده و دقت بیشتری شود چنان که این حادثه ضربه زیادی به کشور وارد کرد.
حسینی در ادامه افزود: آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع استان خسارات سنگینی تا به حال به استان تحمیل کرده و هزینه‌هایی داشته و افرادی که به طور عمد اقدام به آتش سوزی مراتع و جنگل‌های استان می‌کنند خائن هستند و دستگاه قضایی باید برخورد قاطع و جدی با آن‌ها داشته باشد.
وی گفت: مردم هم مراقب باشند که به صورت سهوی هم باعث آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های استان و از بین رفتن آن‌ها نشوند.
نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص کرونا هم گفت: وضعیت مناسبی در استان نیست تلفات در حال افزایش است که باید مردم باید بیشتر نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت کنند و از ماسک و دستکش استفاده کنند چرا که برخی مناطق استان وضعیت قرمز شده است.
حسینی ادامه داد: مناطق زرد و با علائم هشدار هم مراقبت بیشتری کنند و از تجمعات غیر ضروری پرهیز شود برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم با ازدحام جمعیت توجیهی ندارد که باید ممنوع شود چون سلامت و جان مردم به خطر می‌افتد.
اقدام زشت در ورودی‌ شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
وی در ادامه به ائتلاف سعودی آمریکایی برای حمله به یمن و جنایات چند ساله در این جنگ به انواع جنایت‌ها اشاره کرد و گفت: مجامع بین‌المللی سکوت کرده‌‌اند و سعودی‌ها مزدوران آمریکا و صهیونیستی هر کاری بخواهند با حمایت آن‌ها انجام می‌دهند.
حسینی گفت: عربستان سعودی حاشیه امن برای اسرائیل ایجاد کرده چرا که یکی از توطئه‌های دشمنان به جان هم انداختن مسلمانان است.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدئو کنفرانس با مسوولان قوه قضاییه گفت: معظم له در این دیدار مسائل مهمی را اشاره فرمودند که از جمله آن‌ها تاکید بر مبارزه با فساد در همه ابعاد اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و اجرا و برقراری عدالت و تلاش برای رونق اقتصادی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای اقتصادی و صنعتی بود.
حسینی گفت: بسیاری از این واحدها به دلیل سوء مدیریت تعطیل شده‌اند که قوه قضاییه می‌تواند با پی‌گیری تخلفات آن‌ها را به چرخه تولید برگرداند.
وی تاکید کرد: مبارزه با فساد در کشور به گونه‌ای نباشد که فکر شود در کشور همه مسوولان و کل دست اندرکاران اجرایی فاسد هستند این تصور خطر آفرین است و نیاز به تدبیر دارد  و موجب ناامیدی مردم به نظام و انقلاب می‌شود، مبارزه با فساد باید امیدبخش باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1