تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۲۲۳۳۲
نمایندگان مجلس در باره اعتبار نامه منتخب مردم گچساران و باشت چه می‌گویند؟

بعید است که اعتبار نامه تاجگردون تأیید شود

۳۰
۱۱
بعید است که اعتبار نامه تاجگردون تأیید شود
کبنا ؛
حجت الاسلام و المسلمین حسینی کیا نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سرنوشت اعتبارنامه تاجگردون در مدرسه چه می‌شود، گفت: فضای صحن مجلس به نفع تاجگردون نیست، اغلب نمایندگان مخالف حضور ایشان در مجلس هستند.
حسینی کیا همچنین افزود: اعتبارنامه تاجگردون اگر به صحن علنی مجلس بیاید رأی مخالف می‌آورد و اعتبار نامه ایشان بعید است که تأیید شود.

همچنین حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم درباره آخرین وضعیت رسیدگی به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به فارس گفت: ما با بیش از 60 نفر از افرادی که با آقای تاجگردون مرتبط بودند در محل حوزه انتخابیه، تهران، شیراز و فارس و گچساران از نزدیک گفت‌وگو کرده و یا تلفنی و با شیوه‌های دیگر با آنها صحبت کردیم. 
وی افزود: براساس استعلامات و آخرین تحقیقات صورت گرفته و همچنین صحبت‌‌هایی که با اطرافیان آقای تاجگردون انجام شد به نتایج خوبی رسیدیم، البته خوب از این جهت که به واقعیت نزدیک‌تر شدیم و کمیسیون تحقیق به زودی یک اقدام انقلابی در خور شأن مجلس یازدهم انجام خواهد داد. 
نیک‌بین خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در تحقیقات میدانی انجام دادیم و همچنین طبق استعلامات صورت گرفته نسبت به سوءاستفاده از نام دکتری در کلیه فعالیت‌های منتخب گچساران بود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تحقیقات لازم در خصوص سوءاستفاده از مدرک دکتری به صورت تحقیقی در محل انجام شده و استعلامات محلی در این خصوص اخذ شده است. 
عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم ادامه داد: طبق استعلامات صورت گرفته، پوسترها و بنرهایی که در محل ستاد آقای تاجگردون درج شده بود، همگی با عنوان دکتر نصب شده و در تبلیغ انتخاباتی خود نیز تیراندازی‌ها به صورت ممتد انجام شده است که متأسفانه ایشان در دفاع می‌گوید در تبلیغات همه کاندیداها این اتفاقات افتاده است و می‌افتد!
وی با اشاره به دیگر جزئیات استعلامات صورت گرفته درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون بیان کرد: همچنین طبق تحقیقات صورت گرفته مؤسسه‌ای که آقای تاجگردون از آنجا مدرک دکتری گرفته را پیدا نکردیم، حال شاید وجود داشته باشد، اما گشتیم و آن را ندیدیم و پیدا هم نکردیم! 
نیک‌بین در ادامه تصریح کرد:‌ متأسفانه آقای تاجگردون در دوره‌های گذشته با عنوان مدرک دکتری وارد عرصه انتخابات شده است و این سوءاستفاده از عنوان دکتری برای تبلیغات و ورود به مجلس است. 
وی با اشاره به دیگر دلایل معترضان برای اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ طبق استعلامات صورت گرفته که به صورت میدانی انجام شده است، وجود دخالت‌های بسیار زیاد سیستمی و همچنین دخالت در ادارات و نصب عوامل خود در دستگاه‌های مختلف هم در شیراز و هم در گچساران  به شدت وجود داشته و در تهران هم این موارد از سوی او دیده شده است. 
عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: براساس استعلامات محلی و میدانی که صورت گرفته است، تقریباً همه موارد مورد اعتراض تعدادی از نمایندگان مجلس درباره اعتبارنامه تاج‌گردون برای ما محرز شده و قرار است در کمیسیون تحقیق، مستندات و همچنین این گزارشات و استعلامات میدانی و محلی ارائه شود و نهایتاً گزارش جامعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 
وی بر همین اساس اضافه کرد: طبق قانون، کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس 15 روز مهلت دارد تا پرونده غلامرضا تاجگردون را بررسی کند و بر این اساس، در همه این مدت 15 روز، غلامرضا تاج‌گردون باید مستندات و دفاعیات خود را به کمیسیون ارائه کند و در صورتی که اعتبارنامه او در کمیسیون رد و وارد صحن علنی مجلس شود، آقای تاجگردون به مدت 30 دقیقه فرصت دارد تا از خود دفاع کند. همچنین منتقدین و معترضان نیز هرکدام 15 دقیقه فرصت دارند تا ادله‌های رد خود برای اعتبارنامه این منتخب را بیان کنند. 
نیک‌بین در ادامه تصریح کرد: تاجگردون تا روز گذشته مهلت داشت تا مستندات خود را به کمیسیون تحقیق و اعتبارنامه ارائه کند، اما تا اتمام 15 روز قانونی می‌تواند مستندات خود را اضافه یا کم کند. 
وی در ادامه سخنانش اعلام کرد که قرار بود امروز بعدازظهر جلسه بررسی مستندات ارائه شده درباره اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون برگزار شود اما نمی‌دانم به چه دلایلی آن را به سه‌شنبه بعدازظهر موکول کرده‌اند. 
عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم افزود: در جلسه روز سه‌شنبه قرار است مستندات ارائه شده بررسی شود و معترضین و شخص تاج‌گردون در این جلسه حضور نخواهند داشت. 
وی در خاتمه سخنانش عنوان کرد ما در جستجوی حقیقت هستیم و به دنبال رد نیستیم. بنده به شخصه اگر دومرتبه به گچساران، شیراز و دیگر نقاط برای تحقیق رفتم، به دنبال این هستم که خدای نکرده آبروی یک مؤمن ریخته نشود و از طرف دیگر یک نفوذی وارد مجلس نشود وگرنه هیچ خصومت شخصی با آقای تاجگردون نداریم، اما می‌خواهیم به وصیت امام (ره) عمل کنیم تا حق به حقیقت برسد و ما هم از آن دفاع می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واگذارتون و خدا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما..
خواست همه مردم نیز همین است..
نمایندگان سالم و پاک وارد مجلس شوند نه اینکه عده ای بر گرده مردم سوار گردند..
با جدیت هر چ تمام تر ب کارتون ادامه بدید که ان شاالله شاهد نتایج اون در دادگاه اقای رییسی خواهیم بود..
یاعلی سیدعلی
باوی
United States
پرونده/ ام بررسی کنید برای شروع از روستای نیمدور شروع کنید
Iran, Islamic Republic of
استعلام محلی واقعا یعنی بنای تایید اعتبارات بر اساس استعلامات محلیه خب چرا با ۴۰هزاررای دهنده کوچکترین نظر خواهی نکردن
روزبه
Iran, Islamic Republic of
کدوم ۴۰ هزار نفر ؟؟ فقط برگ رای بودکه شب پیش از انتخابات نوشته شده بود...!!
روزبه
Iran, Islamic Republic of
باید تاوان ۸ سال مردم محروم را بده..
Iran, Islamic Republic of
انشالله که تاییدنشه اگه بشه که مجلس...
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
کدام مسئول در جمهوری اسلامی وجود داردکه با سفارش این یکی و ان یکی منصوب نشده باشد؟
اگر شما پیدا کردید به ما هم بگویی!
این بهانه های بنی اسرائیلی چیست؟
رد کنید خیالمان را راحت کنید
Iran, Islamic Republic of
انشالله ردبشه این آقای ف حق بیت المال چی میشه
Iran, Islamic Republic of
والا نفوذی را خوب اومدین
علی
Iran, Islamic Republic of
دوسال دیگه مشخص می شود . اقای کمیسیون تحقیق
ش پ
Iran, Islamic Republic of
یه طوری میگه نفوذی انگار تاجگردون با پهباد از اسرائیل اومده رو سر گچساران پیاده شده.
ایشان نفوذی هست اما نه نفوذی دشمن بلکه نفوذی دیل و مارین و شوش و بوستان و پیچاب و پشکان و کنبل و سرابننیز و لیشتر و لار و سرابیز و کلگه و پشت کوهو شاه بهرام و خان احمد و گشین و گوهرگان و سربیشه وآب شیرین و ده کند و آب جیرک و اسلام آباد و امامزاده جعفر و انجیر سیاه و بی بی حکیمه و بیدزرد و پاکوه و پیرسبز و شامبراکان و سرتیره و ماهورباشت و مظفرآباد و نازمکان و نیمدور و هسته کوه و ...........
تاجگردون نفوذی این مناطق مستضعف در مجلس است .
حالا برید نفوذی را از مجلس بیرون کنید . انشالا در همین دنیا پاسخ این بی حرمتی به این همه خاوناده شهید را خواهید داد.
روزبه
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ دوست عزیزی که فرمودند مگه تاجگردون با پهپاد از اسراییل اومده.. باید عرض کنم مگه اونایی که دانشمندان هسته ای را ترور کردند از اسرائیل اومده بودند؟؟ شهروند ایران و مزدور اسراییل بودند.. نفوذی در هر جای دنیا میتونه به دشمن خدمت بکنه.. لازم نیست از اسرائیل اومده باشه...
روزبه
Iran, Islamic Republic of
تجربه نشان داده که هر وقت اصلاح طلبان در انتخاباتی شکست خوردند حاضر نشدند صندلی ریاست را راحت ترک بکنند..الان هم براشون سخته که قبول کنند شکست خورده اند و مورد قبول مردم نیستند...
United States
همه موارد گفته شده درمورد یه نماینده هم صحیح باشه دلیل بر باطل کردن رای مردم نیست چوون اولا همه کاندیدهای لرزبان طرفدارانشان استفاده میکنن بعدش هم کسی دربرگه رای دکتر ننوشته بود .ازکی وکجا تحقیق کرده
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
پیش به سوی انتخابات در شهریور امسال
ع۷
Iran, Islamic Republic of
بعید است چون شما یک مخالف را نمیتوانید تحمل کنید.بعیداست چون تاجگردون یک اصلاح طلب هست خدا بزرگه .اگر انصاف داشتین باید اعتبار نامه قالیباف تایید نمی شد چون مگر قائم مقام ایشان الان /نیست؟
راه راستی
Iran, Islamic Republic of
اگه درمورد همه قانون اجراشود بله خوبه ولی چطور درمورد هم حزبی های خودتون به تکلیف عمل نمیکنید
Iran, Islamic Republic of
انشالله که ردشودجلوی فسادگرفته بشه
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
قبلا زیاد شنیدم که این افا در ادارات شیراز نفوذ داشته است بخصوص در بحث مالی
Ramezan
Iran, Islamic Republic of
سلام .دفاع و موافق و مخالف و رای گیری همه باید شفاف و علنی باشد حتی رای موافقان و مخالفان را همه ببینند تا جلوی کتمان واقعیت و دروغ و فرا فکنی و فرار به جلو گرفته شود و غوغاسالاران را مردم بهتر بشناسند .
Iran, Islamic Republic of
جناب نیک بین شما چطور فهمیدید تاجگردون نفوذی است.معلوم از چند نفر مخاف تاجگردون تحقیق کردید.لازم به ذکر است جناب نیک بین به تازگی یکی از فامیلهای خودش در یگی از ادارات کاشمر بدون هیچ تخصصی استخدام کردند.تازه یک ماه هم نشده نماینده شده
Iran, Islamic Republic of
همش گروکشی سیاسیه
ی.جهانشاهی از نوراباد.ف
Iran, Islamic Republic of
تیراندازی معمولا از رسومی است که درهمه مناسبت های عزا وعروسی و استقبال.........و..درهمه مناطق لرنشین وعشایری به جد وجودداشته ودارد ..خود من در لیکک بعنوان دبیر تدریس میکردم وشب هنگام موقع فوت یکی از خانواده و .......همه فامیل واهالی شروع به تیراندازی میکردندوبه نوعی خبررسانی وابراز احساسات...شادی وناراحتی...میباشد چرا بعنوان نمره منفی وضعف درپرونده تاجگردون قرار گرفته ضمن اینکه ایشان نماینده ای فعال نزد نورابادی ها وسه دور نمایندگی نشان ازکارنامه درخشان ایشان هست....
Iran, Islamic Republic of
انشاالله از کسانی جویای حقیقت شده باشید که حب و بغضی نداشته باشد باید به نقاط محروم شهروروستاها که بوسیله پیگیریهای تاجگردون خدمات نظام جمهوری اسلامی را دیدند و شاکر و سپاسگزار هستند
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
انقلابی تر از آقای تاجگردون ندیدم،ایشان کاری به حزب و جناح ندارند و فقط دنبال رفع مشکلات طبقه مستضعف هست. روز قیامت باید این جماعت جوابگو باشند.چرا کورکورانه قضاوت می کنید؟! من اهل گچساران نیستم،ساکن بهبهان،استان خوزستان هستم، ای کاش ایشان نماینده یکی از حوزه های استان خوزستان می شد.مظلومیت این فرد مشخص است.ایشان دارند تاوان عدم پایبندی به جناح های بی خاصیت را می دهند.ایشان مرد عمل است.تمامی تهمت های مطرح شده فقط و فقط توسط شکست خوردگان انتخابات گچساران مطرح می شود....خداوند عاقبت همه را بخیر کند
ایل نوئی
Iran, Islamic Republic of
خدا هست و راسته خودش جوابتونو تو همین دونیا میده...
تو مجلسی که همه اصولگرا هستند معلومه ک تاجگردون که یکی از بزرگ اصلاحات هستش باید تخریب بشه...
فقط اینو بدونین ک تاجگردون در قلب مردم جای داره وتمام حالا هر کاری دوس دارید انجام بدین
Iran, Islamic Republic of
اینا که هرچه بدرد بخور بود کردن بیرون این هم روش
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون از مجلس اخراج میشود.اگر واقعا براساس حق وحقانیت حکم شود باید اولین نفر که اعتبارنامه اش ِتایید نمی شد قالیباف دوم مجتبی ذوالنوری برو تا عدد۸۰نفر از نمایندگان فعلی .اما متاسفانه اصولگرایان هر وقت به قدرت رسیده اند باتوجه به پشتوانه/ سریعا نیروهای مخالف خود را صرف نظر از توانایی فقط وفقط به دلیل همسو نبودن با خود حذف میکنند .وبرای اینکار دلایل زیادی هست که قابل اثبات نیستند وبه دلیل خلاهای بزرگی که در قوانین هست وکلی گویی هایی که شده حضرات عقاید شخصی وجناحی خودرا بعنوان قانون بر جناح مقابل جاری میسازند.جریان اقلیت اصولگرا همیشه در مقابله با مردم وبا ناامید کردن مردم از رای وصندوق ومهندسی انتخابات مثل مجلس یازدهم که با درنظر گرفتن ۸۷میلیون جمعییت تقریبا نماینده زیر ۱۵ درصد مردم‌هستند انها کاری میکنند که مطابق مییل اقلییت ۱۵ درصد باشد نه ۸۵ درصد.
حسین بالش زر
Iran, Islamic Republic of
یک جانباز هیج وقت بد نظام را نخواسته ایشان بیشاز سی سال به ایننظام خدمت کرد آنوقت تاحالا بدنبوده حالا بد شده شما با این حرکت خود را ثابت کرده تنها می خواهید ثابت کنید که جناح پیروز شده وقصد دارید کسی مخالف خودتان دربین نداشته باشید تا. را به‍ حدعلی برساند ولی بدانید دست خدا بالای همه دستهاست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1