تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۴۲۲۳۱۷
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد قرمز می‌شود

۱
۰
وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد قرمز می‌شود
کبنا ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند مبتلایان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد صعودی است و احتمال قرمز شدن وضعیت کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
«پرویز یزدان پناه» ( روز شنبه ۳۱ خرداد ماه 99 ) در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان، افزود:  ۳۵هزار و ۵۰۰ مراجعه کننده در رابطه با کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان داشته ایم، که از این تعداد  ۲۰۱۹ نفر بستری، ۱۹۳۹ نفر ترخیص و ۲۶ نفر بستری موجود هستند که ۴ نفر بیمار بدحال در بخش ICU بیمارستان شهید جلیل تحت مراقبت هستند.
وی تصریح کرد: از ابتدا تاکنون ۱۴ هزار و ۱۰۰ تست کرونا در استان انجام شده که جواب آزمایش ۱۲۳۴نفر مثبت بوده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: تاکنون ۳۲۶ نفر از مبتلایان به کرونا در استان در منزل قرنطینه بودند، ۷۲۸ بهبود یافته، ۶۷ نفر بهبود یافته بالینی و ۱۲ فوت ناشی از کرونا در استان به ثبت رسید.
یزدان پناه خاطرنشان کرد: چهار شهرستان، بویراحمد، گچساران، چرام و کهگیلویه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وی با بیان اینکه روند مبتلایان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد صعودی است، عنوان کرد: احتمال قرمز شدن وضعیت کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، از مشکلات شرایط کرونایی استان، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و برگزاری مراسمات عزا و عروسی است که پیشنهاد می شود برای هر مراسم مراسمات عزا و عروسی مجوز گرفته شود و گشت‌های مشترکی بر این مراسمات نظارت کاملی داشته باشند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: برخی اصناف از جمله پاساژها و ادارات دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند که باید طبق قانون طی گشت‌های مشترک با متخلفان برخورد شود.
یزدان پناه گفت: در خصوص اماکن گردشگری، باید کمیته های چندگانه ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شوند تا  نظارت کاملی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت گیرد.
وی بیان کرد: از سه شنبه هفته گذشته نیز به معاونت درمان بهداشتی و نظام پزشکی گفته شد که بر مطب ها، رادیولوژی ها و آزمایشگاه ها نظارت داشته باشند و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حداکثر برخورد با آن ها صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عروس
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا بگید تالار ها کی باز میشن
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1