تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۴۲۲۲۶۸
امام جمعه یاسوج با اشاره به ریختن زباله در وروی شهرهای استان مطرح کرد

اقدام زشت در ورودی‌ شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

۱۸
۵
اقدام زشت در ورودی‌ شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت مبادی شهرهای استان انتقاد کرد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج  با اشاره به اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 60 به فرمان امام خمینی اظهار کرد: روحانیون فعالان عرصه تبلیغ دین هستند و دین اسلان برای ترویج و نشر و فراگیری نیاز به مبلغ و تبلیغ دارد اگر علما و فقها و مراجع تقلید و مروجان دینی نبودند دین گسترش پیدا نمی کرد.
امام جمعه شهر یاسوج افزود: چند ماهی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا مساجد و مصلاها و منبرها و حرم امام زادگان و سخنرانی های مذهبی تعطیل شده بود و ملت ایران در عرصه مذهبی و فرهنگی آسیب جدی دید اگر سخنرانی های مذهبی و منبرها نباشد مشکلات اخلاقی و عقیدتی رواج پیدا می‌کنند.
حسینی گفت: باید در حوزه تبلیغ دین کار و تلاش بیشتری در استان و کشور شود و با روش‌های مختلف و رسانه و فضای مجاری برای ترویج هر چه بیشتر دین استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز اصناف گفت: اصناف قشر پر تلاش هستند که بار تولید و اشتغال و اقتصاد بر عهده آنان است در این بیماری کرونا آسیب جدی دیدند که باید حمایت شوند.
وی با اشاره به همدلی و مواساات مد نظر رهبری گفت: حرکتی انقلابی بود که در تاریخ ایران کم سابقه بود و کمک قابل توجهی به نیازمندان شد و این کمک همراه با کرامت و منزلت انسانی بود.
حسینی گفت: اصناف قبل و پس از پیروی انقلاب نقش حیاتی در خنثی کردن توطئه های دشمنان داشتند و هم اینک در کم اثر کردن تحریم های دشمنان نقش دارند و در جبهه اقتصادی در حال مجاهدت هستند.
امام جمعه یاسوج در ادامه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی گفت: دشمن به دنبال تزلزل خانواده در کشور است باید دختران محجبه و با ایمان در کشور تربیت کنیم دشمن درصدد ایجاد تزلزل و فروپاشی خانواده ایرانی است و اگر درصدد خنثی کردن این توطئه هستند باید دختران خوبی تربیت کنیم تا مدیران خوبی در آینده داشته باشیم.
وی گفت: در مبادی خروجی و ورودی برخی شهرهای استان به ویژه یاسوج زباله‌هایی ریخته شده که مسوولان باید فکر و تدبیر کنند و مدیریت شود و خود مردم هم باید بیشتر رعایت کنند چرا که اقدام زشت و ناپسندی است و باعث بروز بیماری و زشتی چهره شهرهای استان می شود.
حسینی به سفر روز گذشته رئیس کمیته امداد کشور به استان که قول های مساعدی برای ایجاد اشتغال و ساخت مسکن برای مددجویان داده بود که امیدواریم به زودی محقق شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
مشک آن است که خود ببوید نا آنکه عطار بگوید
Iran, Islamic Republic of
اگر بنر های اموات را هم از ورودی شهرها جمع اوری کنند کار شایسته ای است.کجای دنیا یا حتی ایران اجازه میدهند هر کس با سلیقه ی خودش عکس مرده بجسباند.واقعا ما کی میخواهیم تغییر کنیم.چه لزومی دارد وقتی من بمیرم تصویرم در ورودی شهر نصب شود؟؟؟؟؟؟
داود درسته
Iran, Islamic Republic of
بدترین چیزی که در ورودی شهر یاسوج هست زندان یاسوجه یعنی ما باید باافسردگی وارد یاسوج بشیم. میشد جای زندان اینجا نباشه.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
افرین بر این یخنان با ارزش واقعا مسییو لین اویزه گوش بکنند و عمل نملیند
هارون
Iran, Islamic Republic of
خدایی خودت نگاه کن ببین چه نوشتی
محمدحسینی
Israel
خوب یه رأی گیری بزارین ببینید مردم چقدر با حرفهاتون موافقند، اینطوری با آمار حرف بزنید، سالها ادعا کردید و الان که کرونا اومده، منبر مساجد را هم ما بایدمردم نگه داریم ،، چه کمکی منابر ومساجد کرده اند به مردم اعلام بشه بدونن،
Iran, Islamic Republic of
چقد نمک نشناسی. کمک مومنانه از همین مساجد شروع شد. چشاتو وا کنی بد نیست.
Iran, Islamic Republic of
وضعیت ورودی شهر از سمت جاده نقاره خانه به اکبر آباد اوضاع خوبی نداره
ممو
Iran, Islamic Republic of
درود برشرفت حاج اقا
درخصوص ورودی شهر یاسوج و انباشت زباله ها اگر بررسی بفرمایید مافیایی پشت این قضیه است از استانداری گرفته تا افرادی در سطح ادارات استان خصوصا اداره صنعت ومعدن که اینگونه مجوزها را مید ه
بنده چندین وچند بار به استانداری مراجعه کردم وشکایت دادم و ثبت شماره شد برای پیگیری ولی متاسفانه نه تنها پیگیری نشد بلکه هربار میرفتم استانداری به بهانه کرونا اصلا راهم ندادن که پیگیری کنم
انصاری
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ حاج آقا مگه شهرداری داخل حیطه استحفاظی خودش که سالانه خدا تومن پول بابت عوارض وپروانه وووو میگیره جلو خونهای یاسوج تو کوچها وداخل جداول فکری کرده که بره بیرون شهر اما حاج آقا این هم بر میگرده به فرهنگ مردم اخه هر موقع طرف دوست داشت اشغال زباله بوگندو میاره جلو درب خونش میزاره ونیز سنگ وکلوخ میریزه تو جدول ماشینش میبره داخل حیاط باید هم مسول براش کاری نکند از کوزه... همان که در اوست
خانم طلا
Iran, Islamic Republic of
یعنی خودتونو برید بکشید با این تیتر زدنتون! خجالت بکشید ،خبر ندارید اونوقت با یه حرفی میایین تیتر بدمفهوم بزنید برا جلب ببینده برای خراب کردن شهرم
دنا
Iran, Islamic Republic of
متن اول خبر را که دیدم نوشته بود اقدام زشت در ورودی شهر کهگیلویه و بویر احمد با خودم گفتم ابن مروم مرتکب چه اشتباه بزرگی شدند متن خبر چندین بار بالا و پایین کردم دنبال اقدام زشت می گشتم
جمع آوری زباله بدون به رسانه ای شدن ندارد تذکری به شهرداری ها با پیامک و تلفن میشد این مشکل حل شود
محمود
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً همین چندماه که مساجد وحسینیه ها بسته بود مردم مسایل اخلاقی و مذهبی را بهتر رعایت میکردند و بهتراست آماری از جرم و جنایت وتخلفات این چند ماه ونسبتشان با ماه‌های گذشته بگیرید
ذوالفقار آریان پور
Iran, Islamic Republic of
فساد و فحشا هیچ ربطی به دین ندارد،کشور ما هم از نظر فحشا و هم فساد اداری رکورد زده،روزی نیست که عده ای به جرم اختلاس، و گروهی دیگر به جرم دایر نمودن بساط فحشا محاکمه نشوند،شلوغ ترین ادارات ما دادگاهها و شوراهای حل اختلاف میباشند، ،ولی در جاهایی مانند اتحادیه اروپا نه خبری از فساد هست؟ ونه فحشا ،افسوس ،افسوس،بازهم افسوس؟
محسن
United States
مگر ائمه جمعه با مسئولان شهر و استان جلسات خصوصی ندارند که مجبورند این موارد رو توی خطبه های نماز جمعه مطرح کنند؟
Iran, Islamic Republic of
این چه تیتریه که زدید؟؟؟
از ی خبر بی ارزش،ی تیتر مزخرف درآوردی،حیف وقت که...
Iran, Islamic Republic of
تو این چهل ویکسال سخنرانی اخلاق وفرهنگ عالی بود تو این سه ماه آسیب جدی دید!!!
Iran, Islamic Republic of
کمی فکر معیشت مردم باشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1