تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۴۲۱۹۴۲
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در محور گناوه به گچساران

۰
کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در محور گناوه به گچساران
کبنا ؛امروز پنجشنبه 22 خردادماه؛ فرمانده انتظامی استان، گفت: 2 میلیارد و 312 میلیون ریال کالای قاچاق از 5 دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد.
به گزارش کبنا؛ سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ايست و بازرسي برپا کردند.
وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور گناوه به گچساران طی یک عملیات به 5 دستگاه خودروی سواری به صورت کاروانی مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران در بازرسي از این خودروها2 هزار و 400 نخ سيگار،48دستگاه اتوبخار،2هزارو680عددفندک،768عددپاستور،یک هزار و 560 عدد خميردندان،4هزارو212عدد آدامس، 3دستگاه کولرگازي دو تيکه،45عدد ترازوي ديجيتال،یک دستگاه يخچال فريزر دوقلو که همگی فاقد اسناد گمرکی بودند، کشف و ضبط کردند.
سردار انصاری با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده 2 میلیارد و 312 میلیون ریال، برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این راستا 5 متهم به همراه پرونده هایشان به اداره تعزیرات حکومتی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نيروي انتظامي قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد مي كند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1