تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۲۰۶۶۳
متخب مردم بویراحمد و دنا در دیدار با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور:

کنایه سنگین «روشنفکر» به معاون وزیر راه / راه آهن یاسوج در بلاتکلیفی / قول‌های خادمی به منتخب مردم بویراحمد و دنا

۲
۰
کنایه سنگین «روشنفکر» به معاون وزیر راه
کبنا ؛منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم از وضعیت موجود حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد ابراز نگرانی کرد و گفت: در استانی که وضعیت راه ارتباطی آن اعم از هوایی، ریلی و زمینی وضعیت بغرنجی دارد، نباید انتظار توسعه اقتصادی داشته باشیم.
به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی روشنفکر در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار داشت: سالانه تعدادی زیادی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در جاده‌های این استان جان خود را از دست می‌دهند و کمتر خانواده‌ای در این جاده‌ها داغدار نشده است.
وی با تاکید بر اینکه در بسیاری از استان‌های کشور شبکه آزادراه آنها تکمیل و یا نزدیک به اتمام است، یادآور شد: هنوز در بسیاری از مناطق کهگیلویه و بویراحمد با کوچکترین بارش برف و باران راه ارتباطی بسیاری از روستاها برای چندین روز قطع می‌شود.
روشنفکر خواستار توجه ویژه به بخش حمل و نقل در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و ادامه داد: در صورت داشتن فرودگاه، راه آهن، جاده‌های چهارخطه و اتصال به شبکه آزاد راه شاهد سرعت بخشیدن به توسعه اقتصادی در این دیار هستیم زیرا استان قابلیت تبدیل شدن به بهشت سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اعم از نفت و گاز، گردشگری، آب و ...را دارد.
منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر برای تکمیل جاده ملی «پاتاوه-دهدشت» و تسریع در روند اجرایی پروژه‌های چهارخطه کردن جاده‌های «بابامیدان-یاسوج-سمیرم» و « یاسوج-سپیدان» تدبیری کنند.
روشنفکر با اشاره به اجرای راه آهن اقلید-یاسوج، بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به تزریق اعتبارات سال‌های اخیر به این پروژه بزرگ، باید بیش از نیم قرن منتظر بهره‌برداری از آن بمانیم.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز در این نشست گفت: جاده ملی «پاتاوه -دهدشت» به عنوان یک محور اساسی و با هدف ایجاد یک ترانزیت به سمت جنوب تا پایان سال و حداکثر بهار سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
خیرالله خادمی با اشاره به اینکه جاده پاتاوه-دهدشت به طول 136 کیلومتر و دارای 9 کیلومتر تونل است، افزود: جاده پاتاوه-دهدشت و مریوان به سنندج با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شوند.
وی با اشاره به درخواست مهدی روشنفکر برای تسریع در روند اجرایی پروژه چهارخطه کردن یاسوج-سپیدان، ادامه داد: واقعیت امر این پروژه در ترانزیت تاثیری ندارد و بیشتر تردد منطقه‌ای دارد که البته چهارخطه کردن آن برای دراز مدت برنامه ریزی شده ولی اعتبارات ناچیز است.
خادمی همچنین در زمینه اتصال یاسوج به آزاد راه شیراز به اصفهان خاطرنشان کرد: واقعیت امر با توجه به وضعیت اعتباری در کشور آغاز کار جدید سخت بوده ولی بدون شک این موضوع بررسی و مطالعه می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در زمینه تسریع در روند اجرایی پروژه چهارخطه کردن «بابامیدان-یاسوج-سمیرم»، افزود: بدون شک برای توسعه راه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر همینطور پیگیری کنی سناتور میشی شک مکن
بهرام بیگی
United Arab Emirates
من به شما اعتقاد دارم..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1