تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۲۰۶۴۲
نبی خبر داد؛

موافقت فیفا با برنامه زمان‌بندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال

۰
موافقت فیفا با برنامه زمان‌بندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال
کبنا ؛دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی از روند اصلاح اساسنامه و برگزاری مجامع لازم، از دریافت تاییدیه رسمی فیفا در این خصوص خبر داد.
«مهدی محمدنبی» با بیان این موضوع اظهار داشت: جدول زمان‌بندی پیشنهادی به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و کدهای انتخاباتی همچنین برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در ٢٠ آیتم تهیه و در جلسه مورخ ١٨ فروردین به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید و در مهلت قانونی برای فیفا ارسال شد. متعاقبا در تاریخ چهارم اردیبهشت فدراسیون جهانی فوتبال به طور رسمی و مکتوب موافقت خود را در خصوص اجرای جدول زمان بندی طبق نقشه راه ارسال شده اعلام کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بر اساس تاییدیه فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، هیات رییسه فدراسیون با استفاده از اختیارات و وظایف ذاتی خود ضمن فراهم کردن مقدمات قانونی با برگزاری مجامع مورد نظر به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و نهایتا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اقدام خواهد کرد.
نبی در پایان گفت: تمامی اعضای مجمع به طور قطع در فرایند قانونی اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته و خواهند داشت و باید در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اصلاحات اساسنامه به بهترین شکل انجام شود. تاکنون نیز طبق ضوابط و قوانین، کمیته حقوقی و تدوین مقرارت در اصلاح اساسنامه براساس نظرات دریافتی از اعضاء مجمع در مهلت ‌مقرر و همچنین با رعایت اساسنامه استاندارد فیفا  و قوانین و مقرارت کشور، طبق جدول زمان‌بندی فرآیند قانونی را طی کرده و با تاکید فدراسیون پس از تصویب اساسنامه متعاقبا مجمع انتخاباتی را برگزار خواهد کرد. (ایرنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1