تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۲۰۵۵۳
برگزاری اولین نشست ستاد استانی تأمین تسهیلات و کمک‌های مومنانه خیرین؛

تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های دولتی برای یاری رساندن به نیازمندان

۰
تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های دولتی برای یاری رساندن به نیازمندان
کبنا ؛نشست ستاد تأمین تسهیلات و کمک‌های مؤمنانه خیرین و مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست پروانه نیک‌مرام مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه، اظهار داشت: الحمد الله شاهد اقداماتی خوبی از سوی مجموعه مختلف هستیم، خیرین و مردم هم مثل همیشه حضور دارند.
نیک مرام مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی به ابلاغیه شورای عالی رفاه وزارت کار اشاره و تاکید کرد: تقاضامندیم که دستگاه‌ها، نهادهای حمایتی و مجمع خیرین در کمک‌های خود همکاری لازم را با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت یاری رساندن به این افراد شناسایی شده داشته باشند. https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000420/nf00420553-2.jpg
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: پویش کمک‌های مؤمنانه و حرکت‌های جهادگرانه در استان شتاب گرفته است و این مسئله باید تداوم داشته باشد.
حسین کلانتری گفت: در استان کارهای مؤمنانه و خیرخواهانه خوبی به شکل گسترده آغاز شده است و همه پای کار هستند و سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، هلال احمر، بنیاد شهید، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مؤسسات خیریه پای کار آمده و بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز به خوبی وارد عمل شده‌اند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این کمک‌ها تداوم دارد و کمی و کیفی بودن آنها مورد تاکید است.
 کلانتری بیان کرد: از نشانه‌های رمضانی است که باید با کمک‌های سخاوتمندانه به یاری افراد رفت تا که سفره خالی وجود نداشته باشد.
 به گفته استاندار، رزمایش مؤمنانه در استان کهگیلویه و بویراحمد خیرین را فعالتر کرده است و پیوست‌های خوبی در ایجاد همدلی، کمک‌ها گسترده خدا پسندانه و شناسایی افراد نیازمند شکل گرفته است.
استاندار کهگیلویه بویراحمد تاکید کرد که این خیرات و کمک‌ها دائمی و ماندگار بمانند و فقط مختص ماه مبارک رمضان نباشد.
وی گفت: تلاش کنیم در کنار کمک‌های سخاوتمندانه نقدی و غیرنقدی، تسهیلات بلاعوض و یا ارزان قیمت نیز در اختیار افراد و گروه‌هایی که مشاغل و کسب و کارشان را از دست دادند، قرار داده شود.
کلانتری خاطرنشان کرد با تلاش‌های به عمل آمده از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکل بیمه بیکاری افزون بر شش هزار نفر در استان رفع شده است و یکهزار نفر مانده نیز مورد توجه است.
نماینده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: ۷۴ هزار خانوار برای کمک در استان شناسایی کرده‌ایم و تاکنون به ۵۶ هزار خانوار کمک شده است و این روند ادامه دارد.
مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هم گفت: ۴۳ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۵ هزار نفر تحت پوشش داریم که بسته‌های حمایتی را دریافت کرده‌اند و این کمک‌ها تا آخر ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.
مبشری اظهار داشت: بیش از هفت هزار خانوار غیرتحت پوشش این نهاد را نیز در استان شناسایی کردیم و از ۲۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان کمک در اختیار آنها قرار دادیم.
جهانبین رئیس جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان کمک به بیماران خاص و یکهزار و ۸۰ بسته بین افراد هدف توزیع شده و کمک‌های دیگری در راه است و این روند ادامه خواهد داشت.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هم گفت: ۲۳ هزار نفر که در استان دچار آسیب شده‌اند شناسایی شده و هفت هزار و ۳۶۳ نفر دیگر نیز در این اداره خود اظهار بیکاری هستند.
عباسی نماینده مجمع خیرین الزهرا استان هم گفت: در روزهای کرونایی به یکهزار و ۷۳۴ بیمار خاص کمک کردیم و ۲ هزار و ۸۷۴ نفر نیز شناسایی و در تلاش برای تأمین کمک به این افراد هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
1