تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۲۰۴۰۱
رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح کرد

صیدی: شاید دلیل تغییر من اعتراض به تأخیر نتایج آزمایش‌ها بود / شاید هم دلیل نیروهای خدماتی که فامیل خودم و طرفدار «حاج غلام» بودند / نماینده نباید در کار مسئولان دانشگاه دخالت کند / خیلی چیزها از جمله قراردادها شفاف نیست / آیا سازمان بازرسی نمی‌داند؟

۸۰
۵
صیدی: شاید دلیل تغییر من اعتراض به تأخیر نتایج آزمایش‌ها بود / شاید هم دلیل نیروهای خدماتی که فامیل خودم و طرفدار «حاج غلام» بودند / نماینده نباید در کار مسئولان دانشگاه دخالت کند / خیلی چیزها از جمله قراردادها شفاف نیست / آیا سازمان بازرسی نمی‌داند؟
کبنا ؛برکناری سهراب صیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران که در اوج بحران کرونا گاهی تا 12 شب و 3 بامداد کار و فعالیت می‌کرد، برای مخاطبین کبنا نیوز جای سئوال و پاسخ بود که در همین راستا با سهراب صیدی در این باره گفت‌وگو کردیم که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
سهراب صیدی رئیس قبلی شبکه بهداشت و درمان گچساران در پاسخ به سئوال کبنا نیوز می‌گوید: هیچ دلیلی برای برکناری از مسئولیتی که داشتم از سوی مسئولان علوم پزشکی استان به بنده اعلام نشد. نمی‌دانم به چه دلیلی بوده است. شاید صحبت‌های بنده در رابطه با تأخیر نتیجه آزمایش‌ها یکی از دلایل مسئولان برای برکناری بنده بوده است. چیزخاصی به نظرم نمی‌رسد که به چه دلیلی بنده برکنار شدم. شاید یکی از دلایل دیگرشان این بوده که من نیروهای خدماتی را سر جای خودشان گماردم. نیروهای خدماتی بودند که فامیل خودم هم بودند و طرفداران «حاج غلام» هم بودند که برای آنها کاربری هم تعریف شده بود، نیروی خدماتی باید کار خدماتی انجام بدهد، اما در قسمت‌های مختلف اداری، امور مالی و یا دبیرخانه کار می‌کردند که من اینها را سرجای خودشان قرار دادم. و به نیروهای خدماتی اعلام کردم اگر نمی‌خواهید کار خدماتی کنید باید بروید و کسانی که لایق و شایسته هستند بیایند، آنهم بعد از طی فرایند قانونی. شاید دلایل روسای دانشگاه برای برکناری بنده این بوده است. الان در همین دو روزی که دیگر بنده مسئولیتی ندارم مجدداً آن نیروها دو باره به قسمت‌های مالی و اداری برگشته‌اند.
صیدی از توبیخ کتبی که دانشگاه علوم پزشکی برای او زده است، خبر می‌دهد و بیان می‌کند: این برگه توبیخ برای من نامفهوم است. من تمام کارهای خلاف گذشته را اصلاح کرده بودم و نیروی هم نگرفته بودم. اگر رئیس بیمارستانی هم نیروی سر کار می‌آورد، بلافاصله به او تذکر قانونی می‌دادم و دانشگاه را هم در جریان می‌گذاشتم. اما همان دیروز که حکم مرا باطل کردند، برگه توبیخ هم برای من فرستادند.
رئیس قبلی شبکه بهداشت و درمان گچساران در پاسخ سئوالی در خصوص اینکه آیا مسائل سیاسی در برکناری شما دخیل بودند، اظهار داشت: هیچ چیزی به بنده نگفتند، حتی دفتر آقای تاجگردون با بنده صحبتی نکردند.
وی با در پاسخ به سئوالی در باره نامه تشکر و قدردانی تاجگردون نماینده گچساران و باشت از خود، اظهار داشت: بله، این نامه را دیدم، تشکر و قدردانی فقط فرستادند. در اوج بحران کرونا، حتی یک بار تماس نگرفتند که از وضعیت گچساران خبر دار شوند. و اصلاً پیگیری نمی‌کردند. البته دوست ندارم این چیزها بیان شود، مسئول بودیم و از اما انتظار داشتند، خودم تا 12 شب کار می‌کردم. ساعت 3 شب کشتارگاه مرغ را پلمب کردیم، وقتی فهمیدیم یک نفر کار گرمشکوک بود، خیلی سریع ورود کردیم.
صیدی تصریح کرد: اصلاً هیچ دلیلی برای برکناری بنده اعلام نکردند، حتی مرا یک بار به یاسوج دعوت نکردند که از من سئوالی داشته باشند و راهنمایی و یا تذکری بدهند. حتی یک بار نه رئیس دانشگاه، نه معاون بهداشت و نه معاونت درمان ما را نخواستند که بگویند این جای کارتان ایراد دارد و اصلاح بکن.
رئیس قبلی شبکه بهداشت و درمان گچساران در پاسخ به سئوالی در باره عدم توان در جذب اعتبارات کرونایی، گفت: یک میلیارد و 500 میلیون تومان بیمارستان رجایی، 700 میلیون تومان به بیمارستان بی بی حکیمه (س) و 700 میلیون تومان هم به بنده دادند. 600 میلیون تومان هم به نقاهتگاه اختصاص دادیم و کارهای در همین راستا انجام دادیم. و 600 میلیون تومان دیگر هم درخواست دادیم.
صیدی در پاسخ به سئوالی که آیا از عملکردتان رضایت دارید؟ اظهار داشت: این سئوال را باید دیگران پاسخ دهند، من از عملکرد خودم رضایت دارم. چونکه تا آن جایی که در توانم بود، سعی کردم، قانون مداری و مردم داری کنم. ملاقات روزهای یکشنبه را به تمام روزها تغییر دادم.
وی افزود: ما در موضوع کرونا اقدامات خیلی خوبی داشتیم، به طور مثال جمع آوری زباله‌های بیماران کرونایی را به بخش خصوصی واگذار کردیم و این کار در نوع خودش مثال زدنی نیست. جمع آوری زباله‌های مراکز درمانی را هم به بخش خصوصی واگذار کردیم. حتی وعده غذایی بیماران کرونایی که مشکل داشتند در تأمین آن، را ما برایشان فراهم می‌کردیم. نقاهتگاه بیماران کرونایی را با بهترین تجهیزات آماده کردیم. که بیماران باشت و گچساران را پوشش می‌داد.
رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در حوزه درمان و بهداشت سیاست نباید دخالت کند. وقتی فردی مسئولیت می‌گیرد، باید اجازه دهند تا خودش کار انجام بدهد نه اینکه در کار او دخالت کنند. نماینده مشورت بدهند، نظر بدهد و پیگیری کند. اما اجازه بدهد خودش کار خودش را انجام بدهد، با نیروهای زیر دستش برخورد کند، نه اینکه در کار او دخالت کنند.
صیدی گفت: نمایندگان مجلس نباید از مسئولین دانشگاه بخواهند که این کار و آن کار را بکند و با نیروی خدماتی اینگونه برخورد کند. کسی که مسئولیت گرفته، باید خودش اختیار داشته باشد که با نیرویش به نحو شایسته و قانونی برخورد کند. مثلاً نباید نیروی خدماتی کار اداری یا مالی انجام بدهد. و نماینده هم نباید دنبال این باشد. من تعجب می‌کنم که آیا سازمان بازرسی و نظارتی وجود ندارد. نحوه قرارداد بستن، نحوه قراردادها، قابل قبول من که یک فرد عادی هستم، نیست، چه برسد یک حقوق دان.
وی افزود: خیلی چیزها شفاف نیست. من خیلی دنبال اینها بودم که این چیزها را اصلاح کنم. مسئولان در جریان هم هستند. من وقتی این حرف‌ها را می‌زدم، کسی جوابگو نبود و قصور نزد خودشان هست. حتی خودروهای استیجاری و... شفاف نیستند.
رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه کارهای زیادی صورت گرفت، گفت: ساختمان شبکه بهداشتی که 6 سال قبل آن را تحویل دادند، دو باره باید به اندازه یک ساختمان دیگر خرج آن کنند، تا سرپا بماند. وقتی این همه هزینه می‌کنند، چرا نظارت و دقت صورت نمی‌گیرد.
صیدی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه دلیل اصرار بر تغییر مدیران در اوج بحران کرونا چیست؟ بیا ن کرد: من فقط می‌توانم درمورد خودم نظر بدهم، دلیل تغییرم را به من اعلام نکردند. شاید مهمترین دلیل تغییر من این بود که گفتم، چرا نتیجه آزمایش‌ها با تأخیر اعلام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای یزدانپناه همه یکارهاشون این شکلی هست
پرستار مرد
Iran, Islamic Republic of
خدا خیر بده دکتر صیدینه..
بابا خو طبابت هم زیاد نه تعریفیی که بگیم بره طبابت کن بهتر از مدیریته
گپ ینه طبابت قبلا زیاد دست و کارش نه تعریفی بی الان خو دو ساله کار نکرده بدتر وابیه شرایط...
Iran, Islamic Republic of
آقای پرستار،فعلا شما بروید نگارش فارسی یاد بگیرید بعدا با هم صحبت می کنیم.
مرکز بهداشت
Iran, Islamic Republic of
چند مشکل غیر قابل انکار وجود داشت اول دکتر سیدی در مطب شخصی و بیمارستان شرکت نفت کار میکرد و در کلنیک والفجر هم مسولیت داشت لذا وقت زیادی برای شبکه و بهداشت و درمان عملا نداشت دوما به همین دلیل اول و دلایل دیگر کارها را به باشتی و ملکی و دیگران سپرده بود و آنها هم دردسری نداشتند و شد انچه مشاهده کردیم سوما مطالبات کلیه پرسنل و رانندگان و خدماتی ها از سال ۹۷ پرداخت نشده و همین باعث دل سردی نیروها و کارکنان شد بودجه کرونا به تعدادی زیاد و به تعدادی کم داده شد و تعدادی از نیرو های خدماتی و راننده همه کاره شبکه و خصوصا مراکز شده اند و این موجب نا رضایتی همه پرسنل خصوصا مسولین مراکز و کارشناسان و پزشکان شد و دکتر صیدی هم کاری نمیکرد و شبکه به امان خدا رها شده است و طبق قانون هرکس زور و پارتی و ظاهر سازیش بیشتر است وضعش بهتر است این یک نمونه کامل از بی عدالتی و مدیریت غیر علمی و عدم دموکراسی و ناکارآمدی است برای اینکه بقیه ادارات شهرستان و استان عبرت بگیرند کبنا اگر در بی طرفی و اخلاق حرفه ای رسانه ای صداقت داری این کامنت را بگذار
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با احترام و تبریک به آقای دکتر غلامیان.
آیا اطلاع دارید که دکتر هیچگونه رابطه استخدامی با دانشگاه علوم پزشکی نداشتند و تمامی پروسه جذب ایشان از طرف نماینده محترم با مساعدت معاونت محترم پشتیبانی وزیر در عرض یک هفته صورت گرفت تا ایشان جایگزین دکترصیدی شوند؟؟
تمامی آنچه که دکتر صیدی عنوان‌نموده اند عین واقعیت بوده و عملکرد ایشان عین قانون و تأکید قانونگذار می باشد.
سوال این است که چرا دستگاه های نظارتی بویژه سازمان محترم‌بازرسی و معاونت محترم پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در این مسائل ورود پیدا نمیکنند؟؟
چرا با این عدم ورود شائبه عدم توانایی یا خدای ناکرده نفوذ شخص یا اشخاصی در آن مجموعه ها را تشدید میکنند؟؟
چرا اگر نظارت و بازرسی و پیگردی دراین خصوص صورت پذیرفته در راستای شفاف سازی به اطلاع عموم رسانده نمی شود؟؟
چرا نیروی خدماتی که بصورت شرکتی یا حجمی با تعریف کار معین به این دستگاهها ورود پیدا میکنند در امور مستمر اداری به کار گماشته می شوند؟؟
چرا نص صریح قانون در اینخصوص اجراء نمی شود؟
چرا در پایان قراردادهای حجمی و شرکتی دستگاه کارفرما نیروی از قبل بکار کرفته شده را به شرکت پیمانکاری جدید تحمیل میکند؟
همان نیروهایی که با توصیه فلان شخص یا بستگان پرنفوذ ایشان در شهرستان بکار گرفته شده اند!!!
چرا به نحوه بکاری گیری وسائل نقلیه و ماهیت مناقصه ها در بکارگیری ها بصورت دقیق نظارت نمی شود؟؟
چرا.....
بچه قلعه خان
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز مراکز ی مثل بازرسی و گزینش. دنبال امورات و کامروای خودشون هستند..یه سری اسامی که توقع دارید ستم ستیز باشند مطالعه بفرمایید.خودتان خنده تون میگیره ....
علیمرا
Iran, Islamic Republic of
دستگاه نظارتی کارش نظارت است
ای بابا کدام دستگاه . .الان هم داره یکی یکی دوتا دوتا نزدیک ۵۰ نیرو اورده همه از بستگان ویا هم طایفه ای یا هم سمت.برادر یک معاونت پسر عمو مدیر شبکه معاونش هم از همولایتی ها و......استخدام طایفه ای وفامیلی .
حالا کجاست اقای دانشی که افراد اطرافش مثل سجاد نوبهار و....میگفتن حرکت انقلابی زده .
ایا دیگه نمیتونه بزنه .یا همون یه حرکت را داشت وتمام کرد .یا مستخدمین جدید تعدادی سهمیه او شده اند به جهت حرکت انقلابی قبلی که بخاطر رضایت دوستان سیاسی هم کیش بود.وانها نیز ازاو قدردانی کرده اند .
اما هرچه هست اینروزا فقط اسم انقلاب وحرکت انقلابی شنیده میشود اما خودش افسانه هست .اگر واقعا انقلابی هستند به شهرداری ونیروی مازاد ان به . احتمالی وزدوبندهای مالی وقراردادهای دانشگاه ورود کنند به انتصابات کاملا مشکوک ورود کنند به جذب مجدد نیروهای شرکتی که در سرتا سر دانشگاه پخش کرده اند که به چشم نیاید بعداز واحدهای دیگر نیرو به بیمارستان جلیل اورده اند که خود را قانونمند جلوه دهند ورود کنند.جا برای حرکت انقلابی بدون نگاه سلیقه ای وسیاسی زیاد هست .اما باید دید دستگاه حرکت ساز تعمیر خواهد شد یا خیر
Iran, Islamic Republic of
شاید.
کارکنان بازرسی هم ایرانی باشند
باشت
Iran, Islamic Republic of
وقتی بچه اقای ظفری را ار حقوقی به انبار برد همون شب عزل شدن رو پذیرفته بود
حسن
Iran, Islamic Republic of
بله، به این علت که ایشون به عنوان نیروی خدماتی به کار گرفته شده بود ولی رفت واحد حقوقی ، دکتر صیدی هم طبق قانون عمل کرد و اونو برگردوند خدمات
Iran, Islamic Republic of
دکتر صیدی خودش هم بعد از این کار بر کنار شد
Iran, Islamic Republic of
از 17نفر نیروی شرکتی فقط دونفر جابجا شدن اون هم فقط بخاطر نسبت فامیلی با آقای دکتر تاج گردون و بقیه جابجا نشدن در ضمن نیروهای اخراجی بجای این دونفر بکار گرفته شدن
Iran, Islamic Republic of
یعنی ایقد پارتیش کلفت بوده
حاج کوهکن
Iran, Islamic Republic of
دکتر صیدی یکی از پاک ترین و با اخلاق تربن مدیران در گچساران بوده است وبرای ایشان آروزی موفقیت در تمام مراحل زندگی دارم
Iran, Islamic Republic of
ریششه در آوردی
حاج کوهکن
Iran, Islamic Republic of
دکتر صیدی یکی از پاک ترین و با اخلاق تربن مدیران در گچساران بوده است وبرای ایشان آروزی موفقیت در تمام مراحل زندگی دارم
بی عدالتی
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا بیصداست از هر دستی که دادی از همان دست پس میگیری ،دیدی دکتر صیدی صندلی و ریاست تا ابد برات باقی نموند....یکم . به پرسنل کردی و بی گناه محکومشون کردی نگاهی بنگر ،حداقل یه جای سلامی هم برای خودت میگذاشتی ،دنیا گرده....دست حاج غلام درد نکنه که عدالت اجرا کرد .اشک خیلی ها را دراوردی خدا جاحق نشسته بود ....
Iran, Islamic Republic of
دکتر صیدی همیشه در قلب همه گچسارانی ها وباشتیه هستا میماند
عدالت
Iran, Islamic Republic of
حتما خودت از اونایی بودی که میخواستی با پارتی بری بالا دکتر نذاشتت داری میسوزی
Iran, Islamic Republic of
میخوای اسم و فامیلتو بگم اتفاقا خود شما از همون دسته نیرو خدماتی هستی که برگردوندت سر پست خودت از قسمت اداری بیرونت کرد ....انشاالله که خدا جای حقی نشسته و حق شمارو هم میده
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر صیدی واقعا عالی بودی و نترس و چون دزد نبودی و دروغ نمیگفتی باهات اینطوری برخورد کردند
Iran, Islamic Republic of
آفرین به صداقت دکترصیدی
سیاست پدر و مادر نمیشناسد
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر صیدی و اصحاب رسانه یه مثل لری داریم که میگن وقتی طرف خرش از پل گذشت،،،،،،،،،،
. هر زمان و هر موقع که متوجه بشن کسی از بچه های باشت و باوی و غیرو بخوان در هر زمینه ای که مستحق ان هستند رشد کنند اون را به دم تیغ میسپارند جناب دکتر صیدی شما انسان متشخص و دوست داشتنی هستین به همون طبابطت بسنده کن که دعای مظلومین و مستضعفین یار و یاورتان خواهد بود.این باند انسان پاک دست نمیخواهد
Iran, Islamic Republic of
افرین بر دکتر با صداقت
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی ح۰ت ، پ.ت و ر.ت . تصمیم میگیرن شرایط همینه که هست .تازه تو برخی تصمیمات با هم دچار اختلاف میشن که اون موقع دیگه بدتر هم میشه
ای بابا
Iran, Islamic Republic of
باز هم

ای مدت کرونا گم و گووووور شده بود

حالا باز هم داره آفتابی میشه
ناشناس
United States
هرکس باج نده / دکش می کنند هر چه سید قدرت فریاد بی عدالتی می زد همراهیش نکردند حلا یک نیروی متخصص کاردان را که در این ایام خوب تلاش کردند بخاطر جابجایی چند نیرو که طرفدار تاجگردون بوده اقدام به لعوابلاعش کردند از ان ۶۰۰ میلیون مبلغ ی به دفتر کمک می گردی تا ابلاغ لغو نشه مدیریت یعنی این نه ان
پرستار بی بی
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر خسته نباشید...
چطور یه کارگر شرکتی دلیل اخراج شما بوده؟😁
Iran, Islamic Republic of
چون اون کارگر پشت داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب صیدی اگه شما رو برداشتن واسه خاطر ضعف در مدیریت بوده و ن چیز دیگه قبول کنید ک مدیریت کار هر کس نیست. چرا نمیگید نیروی شرکتی ۷ ماه حقوق نگرفت و با جون دل کار میکرد‌.ضعف خود در امور مربوطه را نباید ب دیگران ربط داد.شما در زندگی شخصی بسیار خوب هستید ولی در مدیریت ضعیف عمل کردید.
Iran, Islamic Republic of

برو فقط همین مدیریت کرونا رو رصد کن توی کل استان آمار کرونا رو ببین گچساران رو هم ببین
کلی کارمند شرکت نفت با این جاده ترانزیتی که داریم این همه رفت و آمد داریم نسبت به تمامی شهرستان ها ساکن غیر بومی زیادتر داریم اما آمارمون از همه کمتره اگه به این نمیگن مدیریت چی میگن؟؟اینقدر از روی بغض و کینه حرف نزنید
Iran, Islamic Republic of
آمار و مدیریت کرونامون کجا خوبه که جز محاسن صیدی گذاشتی؟ از بیرون نگاه میکنی نمیدونی چه خبره
Iran, Islamic Republic of
همون طور که یه روزی شما مدیر شدی و نپرسیدی مدیر قبلی چرا عوض شد الانم همونه ...دو سال دیگه هم همینه...
دکتر شما که خیلی بلدی چرا از دوتا کارگر اخراجشون کردی
در اخر هم میگی همون دو کارگر اخراجی منه اخراج کردن؟
اخه کارگر اسمش روشه ..کارگر رو چه بر اخراج رئیسش
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
بیکار
Iran, Islamic Republic of
یعنی نیروی شرکتی امور مالی اینقدر قدرت داره که شما رو عزل کرد؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
بله متاسفانه همین طوره، همین الان اگه فکر میکنید دکتر غلامیان داره سخت در اشتباه هستید بخصوص اینکه هیچ تجربه کاری تو حوزه بهداشت و درمان هم نداره. کل دانشگاه علوم پزشکی. نه فقط شبکه بهداشت و درمان گچساران
Iran, Islamic Republic of
کبنا ممنون که کامنت ها رو سانسور میکنی
Iran, Islamic Republic of
بله چون به گردن کلفتا وصله
من
Iran, Islamic Republic of
دکتر چطور تا مدیر بودی از تاجگردون انتقاد نکردی؟ صندلی اینقدر ارزش داره؟
Iran, Islamic Republic of
اول برید خبرهارو پیگیری کنید بعد بگید
ایشون همیشه انتقاد میکردن و بابت همین ها هم برکنار شدن
دکتر آدمی نیست که زیر بار زور بره
Iran, Islamic Republic of
من امروز توی مراسم تودیع و معارفه بودم
مدیر جدید میگه من دو هفته میرم یاسوج دوره ببینم و برگردم
یکی به این آقا بگه دکترجان کرونا صبر نمیکنه دوهفته شبکه رو بزاری به امان خدا بری یاد بگیری و بیای
باید گفت آقای دکتر غلامیان شما که پر نیستید چرا قبول میکنید با جان مردم بازی کنید شما حتی در حرف زدنتون هم مدیریت ندارید
اکثر کادر بهداشت گریه میکردن
این برکناری فقط سیاسی بود
محمد رضا
آقای صیدی اولا : نردبان این جهان ما و منی است عاقبت این نردبان افتادنی است،با همان پله ای که بالا رفتید با همان پله پائین آمدید پس جای گلایه نیست؟!ثانیا وای بحال دستگاهی که چهارتا نیروی خدماتی برای آن تصمیم گیری کنند بحال آن دستگاه و مدیریت باید افسوس خورد.ثالثا در عالم سیاست دو بام و دو هوا نداریم ، یعنی نمی شود که شب/فکر کنم مطلب را گرفته باشید
Iran, Islamic Republic of
دکتر صیدی در بین تمامی دکتر ها در پاک بودن زبان زد عام و خاص هستن بله ایشون به خاطر پاک بودنش از پله رفت بالا به خاطر همین پاک بودن هم اومد پایین
همکار
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر صیدی عزیز
چرا به مردم نمی گید که توی یکسال و نیم مدیریتتون حتی یک بار جهت دریافت پول و رایزنی در خصوص مطالبات شبکه به یاسوج نرفتید
آیا شما یک بار به معاونت بهداشتی رفتید که در خصوص مشکلات پزشک خانواده صحبت کنید چرا ده هزار نفر ازجمعیت گچساران را درخصوص پول پزشک خانواده هر ماه کسر می کردند حتی شما یک بار رایزنی نکردید که درستش کنید
علی بی غم
Iran, Islamic Republic of
دکتر سلام .مطب برات بهتره،شما انسان شریف و مدیر ضعیفی هستید که میگی یه نیرو شرکتی رو از امور مالی و دبیر خونه دراوردم همون دوتا اخراجم کردن
قعله خان
Iran, Islamic Republic of
بازرسی و گزینش.دانشگاه علوم.پزشکی . بعد دکتر صیدی میگه بازرسی مگه نیست،،،
شاپور
نمیشه هم خدا رو بخوای و هم خرما رو.نمیشه نهار و شام رو با تاجگردون بزنی ولی در خفا با سید قدرت دست اخوت بدی.
حمید
Iran, Islamic Republic of
این مساله نشان می دهد.تابع سیاست می باشد و تحت نفوذ تاجگردون می باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به نظرم که عزل شما به جا و شایسته بود.ضمنا باید خیلی زودتر ازاینا برکنار میشدین
Iran, Islamic Republic of
تفاوتی نداره اسدپور رستمی حافظ قران صیدی غلامیان و ......باید خواسته های غیر قانونی.و دیگران را انجام دهند و تاریخ مصرف دارند باید بروند فقط در عجبم که چرا افراد تحصیل کرده ما و عموما بدون کوچکترین شناختی از سیستم بهداشت و درمان مسولیت قبول میکنن بابا برید دنبال طبابت و اگه راست میگین به مردم خدمت کنید مسولیت زیر نظر این همینه بدتر از این هم خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر صیدی مسولین دانشگاه شما رو برنداشتن چرا خودتو میزنی کوچه علی چپ حمایت کردی رای دادی حالا هم باید بری دستشون درد نکنه
Iran, Islamic Republic of
دکتر صیدی پسر ظفری عامل برداشتن شما بود چون ایشون رو تغییر دادی
Iran, Islamic Republic of
باز هم دم شما گرم که مرد هستید و سر خم نکردید. البته جناب دکتر خود کرده را تدبیر نیست
وقتی امثال من و شما دنبال این هستیم و ول کن آنها نیستیم باید هم چنین بلایی سرمون بیاد
موفق باشی هر کجا هستی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
مشکلات شبکه زیر/هست شما برید مدیر شبکه عوض کنید وضعیت همینه که هست تازه با اجازتون بدتر هم میشه یه دقیقه تفکر
Netherlands
چرا قبل از برکنار شدن این حرف ها رو نمیزنی ؟ ریاست که مادام العمر نیست برادر ! فکر کنم چند روز پیش گفتی به تاج گردون رای دادی حالا که برکنار شدی ناراحتی !
Iran, Islamic Republic of
دکتر صیدی چند تا از فامیلاش را هم اورد سرکار
باشتی
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت سهراب عاموجان چوب خدا بیصدایه یره بخوس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اصلا از اوضاع شهر هیچ خبر ندارد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اصلا از اوضاع شهر هیچ خبر ندارد
باوی
Iran, Islamic Republic of
در اتاق دکتر همیشه به روی همه باز بود و با خوشرویی همه را می پذیرفت.
باوی
Iran, Islamic Republic of
در اتاق دکتر همیشه به روی همه باز بود و با خوشرویی همه را می پذیرفت.
تبعیض
Iran, Islamic Republic of
دکتر صیدی باید با یه خبرگزاری اصول گرا مصاحبه کنه نه با کبنا اصلاح طلب که هیچ کامنتی به ضرر خودش رو نمیزاره میدونم این کامنت رو میزاری اگه راست میگی جوابایی که به کامنتا دادم رو بزار
Iran, Islamic Republic of
معلومه این اقا خودش/ست کامنتا رو سانسور میکنه و هر چه به نفع اقایون هست میزاره
Iran, Islamic Republic of
به قول جناب خان:خدافظظظظظظظ سهراب👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋
حمید
Iran, Islamic Republic of
به قول جناب خان :خدافظظظظظظظظظ سهراب👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋
Iran, Islamic Republic of
/ فقط رای مردم گچساران و باشت را میخوان . در کاخش تو تهران نشسته و هرازگاهی با پا یک نامه در اینستاگرام حضور خودش را اعلام میکنه و از این طرف خواهر و برادرش برای مردم تصمیم می گیرند.
Iran, Islamic Republic of
والا شنیدم کلی ازطوایف باهاش شرط کردن که مشاوراش راازبین افرادکاردان انتخاب کنه
Iran, Islamic Republic of
بعععععععععععله.
مسیله اصلی اینه توی این شهر..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احتمالآ /بر سر زمینهای مصا دره ای منصور خان اختلاف ایجاد شده که ابلاغ دکتر صیدی لعوشده چون فامیل نسبی هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احتمالآ مدیرانی گه در زمان تبلیغات انتخاباتی دخالت داستند و یا در میتینگهای سیاسی به نفع کاندیدای خاص شرکت داشتند توسط رای دادگاه لغو ابلاغ شدند چندین مدیر ادارات ور هردو شهرستان ور لیست بازرسی هستند که تا پیان ماه رمصان برکنار میشن و از امسال اموز و پرورش به علت کمبود نیرو کلبه نیروهای انتقالی به ادارات را تا پایان شهریور لغو می کند و باید برگردن ویتور سزیع وریر ایت با هیچ نیروی موافقت نمیشه مدیران انتقالی خودشون را جمع و جود گنند
آشنا به مسائل
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام .خسته نباشید فراوان خدمت دکتر صیدی عزیز گرچه انتظار بیشتری ازت می رفت دکتر جان ولی باز هم گول افراد دور وبرت رو خوردی.دکتر در اینکه شما خوش اخلاق بودین و دلسوز شکی نیست اما آیا این خصلت برا مدیر یک دستگاه کافیه؟اصلا. مدیر باید کاربلد باشه باهوش باشه تصمصیم گیرنده باشه.دکتر گفتی قرارداد میدونی بیشتر این قراردادها رو خودت امضا کردی و خودت تایید کردی؟دکتر عزیز حرف از اعتبار زدی،دکتر اگه کرونا نیومده بود و این اعتبار به لطف نماینده نصیب شبکه نمیشد من موندم حرف از جذب کدوم اعتبار میخاستی بزنی پس اینم ب لطف تاجگردون نصیب شهر و نصیب تو شد و تورونجات داد.گفتی نیروی خدماتی یه فکری بکن ببین تو این مدت چند نفر تو سیستم ول چرخیدن و پول مفت گرفتن با اونا هم تونستی برخورد کنی حتی یک روز؟ یا فقط زورت به اینا رسید؟حرف از راننده ها زدی چندبار رفتی یاسوج و درخواست اعتبار برای همین راننده ها زدی تا حقوق ۵ ۶ ماه عقب افتادشونو بدی؟چند بار برای همین نیرو خدامتی رفتی پیگیر کردی؟ که کارشون به اعتصاب کشید.آخرشم هم کرونا و اعتباری ک به لطف نماینده رسید حقوق عقب افتاده پرسنل رو دادی . دکتر جان بعد از یک سال و چند ماه متوجه نشدی که با نامه زدن به جایی نمیرسی و باید حضوری بری؟ همه پرسنل دوستت داشتن و دارن لازم بود این حرفا گفته بشه انشالله در پناه خداوند متعال پیروز و سربلند باشی.ارزوی موفقیت برای دکتر غلامیان دارم انشالله ک موفق باشن من فقط ایمش رو شنیدم ولی امیدوارم شبکه بهداشت یه تکون خوبی بخوره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دلیل تغییر شما دستور از تاج بزرگوار واطاعت بی چون وچرای ./ محترم با توجه به ضعف شدید مدیریتی وتاثیر پذیری شدید از بستگان واقوام شاغل که منجر به تصمیماتی نامعقول در عزل ونصب نیروها واخراج عده ای کارگر ومجددا جذب حدود ۶۰ نفر کارگر به روش همان مدیر قبلی از بستگان نسبی وسببی وساکنین بویراحمد محل زادگاه .ودادن اخبار تبلیغاتی صرفا برای برند کردن اشخاص که در جلسه با معاون وزیر نتوانست از بودجه دومیلیاردی وشخص جذب کننده به دلیل واقعی نبودناسمی ببردتا خبر محرز گردد وعدم توانایی در جلب نظر وزارتخانه در حدود یکسال در اخذ حکم ریاست دیگر صلاحییت ماندن در این سمت را ندارد. از تاج بزرگ وموحد میباشد شاید حداقل با جلب رضایت انها به قیمت کنار گذاشتن افراد علمی وجایگزین کردن نیروهای سیاسی طبق نظر انها بتواند حکم ریاست بگیرد.که اگر چنین حکمی صادر شود واقعا مجموعه به کما رفته از همین حیات نباتی هم محروم خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
دکتر صیدی از مسولان خوب گچساران بوده،عملکردش در بخش درمان قابل تقدیراست.بخش درمان نباید سیاسی باشد.
Iran, Islamic Republic of
اونایی که بر ضد دکتر صیدی حرف زدید همتون از روی کینه حرف زدید هیچ کدومشون از روی انصاف حرف نزدید
کمی منصف باشید دکتر صیدی بابت همین دخالت ها چندبار استعفا داد ولی قبول نکردند و چون انسان شریفی هستند ماندند تا شاید جلوی این اقدامات رو بگیرن
اما / میخواست این آقا رو خورد کنه به همین دلیل بعد از استعفای ایشون دکتر رو برکنار کرد
دکتر راست میگه چرا باید نماینده مجلس در آن آر آی رو قفل کنه و بره مگه ارث خانوادگیشه
البته باید گفت وقتی که مردم گچساران رای دادن باید بدتر از این سرشون بیاد
.
یکی نیست بگه به .چه که میره بازدید بیمارستان بی بی حکیمه
همتون خوب میدونید هیچ مسولی در گچساران خودش تصمیم گیرنده نیست مسولین گچساران فقط اسما مسول هستن
عیسی نورمحمدی
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر صیدی عزیز دکتر جان شما یک پزشک با تجربه ومعتمد مردم هستین به نظر من انسان دنبال پست ومقام نباید باشه چون بعد ااز بازنشستگی که میخواد استراحتی کنه تازه گلایه مردم الخصوص نورچشمیهاشروع میشه یاحق
علی
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون بی تقصیر نیست ولی اصل قضیه بحث تاخیر در آزمایش های کرونا بود که گچساران را از ۶بنفره ۶۰نفر ارتقاء داد . اگه من و شما رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رو نمیشناخیتم اشکال نداشت الان که کاملا از تیم مدیریت ایشان خبر داریم بحث بی فایده است هر کسی حق رو گفت. احتمالا نفر بعد جاودان سیرت و بعد .. هستن
اگر دکتر غلامیان تونست معاونینش را عوض کنه کلی از مشکلات بهداشت و درمان حل میشه این خط این هم نشون
امید
Iran, Islamic Republic of
لیاقت مدیریت نداشتین و از همون اول هم اشتباه بود پست مدیریتی شما... اینقدر هم دست و پا نزن برو بشین دیگه
Iran, Islamic Republic of
تنها دلیل رفتن دکتر صیدی این بود که زیر حرف زور نرفت باج نداد و میخواست مستقل عمل کنه و گوش به فرمان سیاسیون نباشه و دلیل اخر کجای دنیا دیدی که نیروی خدماتی که برای کارهای خدماتی بکار گرفته شده بیاد توی واحدهای اداری کار کنه و بقیه نیروها جور انها را بکشند والا چوب خدا صدا ندارد
Iran, Islamic Republic of
تنها دلیل رفتن دکتر صیدی این بود که زیر حرف زور نرفت باج نداد و میخواست مستقل عمل کنه و گوش به فرمان سیاسیون نباشه و دلیل اخر کجای دنیا دیدی که نیروی خدماتی که برای کارهای خدماتی بکار گرفته شده بیاد توی واحدهای اداری کار کنه و بقیه نیروها جور انها را بکشند والا چوب خدا صدا ندارد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1