تاریخ انتشار
جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۴۲۰۱۸۰
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد

جزئیات بازگشایی کلینیک‌ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

۱
جزئیات بازگشایی کلینیک‌ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
 
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
گفت: از روز شنبه ۶ اردیبهشت، کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به طور کامل بازگشایی و فعال می‌شوند.
  به گزارش کبنا، دکتر کامبیز کشاورز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: به علت نیاز عموم مردم به خصوص افراد مبتلا به بیماری‌ها مزمن، با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، از شنبه ۶ اردیبهشت خدمت رسانی و سرویس دهی درمانی در کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی درمانی به حالت عادی خود بازمی گردد.
 
 وی با اشاره به اینکه توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه نوبت دهی، حضور، ویزیت بیماران و مراجعین روز شنبه در برنامه زنده استودیو سلامت به سمع و نظر مردم خواهد رسید، ادامه داد: در این برنامه هچنین در خصوص بیماران کرونایی که هم اکنون در حال دریافت دارو هستند، نیز صحبت خواهد شد.
 
دکتر کشاورز اذعان داشت: باز شدن کسب و کارها به معنای غلبه بر بیماری نیست و با توجه به تداوم بیماری در کشور، رعایت کامل موارد بهداشتی و حفاظتی در راستای پیشگیری و کنترل بیماری ضروری است.
 
وی با اشاره به اقدامات موفقیت آمیز معاونت درمان دانشگاه گفت: لازم است از حمایت‌های ریاست دانشگاه و معاونین و نیز مسئولین و مدیران سابق دانشگاه تقدیر نماییم زیرا پایه گذاری اولیه آنها باعث شده تا بتوانیم اقدامات موثری را پیش ببریم.
 
وی افزود: در هفته گذشته سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح شد و در این هفته موفق شدیم میزان آزمایشات انجام شده را به 2 برابر برسانیم و بتوانیم در بیماریابی و تشخیص بسیار خوش بدرخشیم.
 
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با برنامه ریزی‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته خوشبختانه توانستیم پروانه بهره برداری از 3 بیمارستان استان را که نیمه کاره رها شده بود را کسب نماییم.
 
وی ادامه داد: مرکز غربالگری سرطان استان نیز این هفته افتتاح خواهد شد و مرکز ام آر آی بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا 2 هفته آینده به سرانجام خواهد رسید.
 
وی ابراز داشت: گسترش و افزایش تعداد تخت‌های آی سی یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز از دیگر برنامه‌های ما طی روزهای آینده است.
 
دکتر کشاورز یادآور شد: از دیگر اقدامات خوب صورت گرفته در استان همچون سرویس دهی مناسب به بیماران، غربالگری خوب و بیماریابی فعال بود که جا دارد از حمایت‌های استاندار محترم، همراهی و همکاری تنگاتنگ مردم و مسئولین در راستای کنترل بیماری قدردانی نماییم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1