تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۲۰۰۹۰
کبنا گزارش می‌دهد

تنش در آغاز جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج / خوبانی: قوم گرایی فتنه است

۵
۰
تنش در آغاز جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج / خوبانی: قوم گرایی فتنه است
کبنا ؛دومین جلسه پرسش و پاسخ ( استیضاح) از شهردار یاسوج در شورای اسلامی شهر یاسوج با تنش آغاز شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز ( چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه 99) صبح امروز جلسه شورای اسلامی اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی و سایر اعضای این شورا برگزار شد.
در همین ابتدا جلسه به تنش کشیده شد و دو موضوع حضور معاونین شهردار و افرادی که خودشان را خبرنگار معرفی کرده بودند، محل بحث و تنش شد.
به گزارش کبنا، افرادی در این جلسه حضور پیدا کرده بودند که خودشان را خبرنگار معرفی کرده بودند و آن گونه که مسعود خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج می‌گوید او این افراد را خبرنگار می‌داند و استعلام گرفته‌ام. کیوان آشنا از او خواست استعلام ها را به ما هم نشان دهید که مسعود خوبانی این موضوع را نپذیرفت.
بنا بر این گزارش، در این جلسه تعدادی  افراد آمده بودند که مشخص نبود در این سال‌ها در کدام رسانه معتبر فعالیت خبری کرده بودند. و اصلاً پشت پرده دعوت از آنها برای برخی از اعضای شورای اسلامی شهر مشخص نبود. و این مسئله تا دقایقی مورد بحث اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج بود.
همچنین مسعود خوبانی رئیس شورای شهر یاسوج از معاونین شهردار خواست جلسه را ترک کنند که آشنا عضو دیگر شورا از او خواست که ماده قانونی را نشان دهد.
 نگین‌تاجی عضو دیگر شورا اظهار کرد: چه دلیلی دارد که معاونین حضور داشته باشند.
رئیس شورا گفت: به خاطر فاصله‌گذاری اجتماعی بهتر است معاونین نباشد.
 در ادامه احمدی‌کیش عضو دیگر شورای شهر یاسوج گفت: شما اگر به فاصله گذاری اجتماعی اعتقاد داشتید این جلسه را برگزار نمی‌کردید.
 در ادامه خوبانی رئیس شورا با بیان این‌که من رئیس شورا هستم و معاونین باید جلسه را ترک کنند اظهار کرد: قانون می‌گوید رئیس شورا باید تصمیم بگیرد.
در ادامه سید هدایت اکبری عضو با سابقه شورای یاسوج در انتقاد از رویه که رئیس شورا در پیش گرفته گفت: چه ایرادی دارد که معاونین شهردار در جلسه باشند و این بهانه‌ای بیش نیست.
دهراب‌پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج آیاتی از قرآن مجید را قرائت کرد و جلسه آغاز شد.
مسعود خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از رسانه‌ها خواست واقعیت‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و صرفاً به حواشی، عکسی یا فیلمی اکتفا نکنند.
خوبانی از رسانه‌ها خواست که به مسائل قومی دامن نزنند و گفت: مخالف قوم گرایی هستیم، دامن زدن به این مسائل فتنه و آسیب است.
رئیس شورای شهر یاسوج گفت:  همیشه مخالف قومیت‌گرایی و ناسیونالیستی بودیم و هستیم، بحث قومیت‌گرایی یک آسیب و فتنه جدی است.
وی تصریح کرد: شهردار از بویراحمد سفلی است اصلا بحث قومیت‌گرایی مطرح نیست اما عده‌ای از رسانه‌ها دارند این موضوع را مطرح و به قومیت‌گرایی دامن می‌زنند.
وی تصریح کرد: ما مشکل سیاسی نداریم اما به این موضوع پرداخته می‌شود اگر بحث قومیت‌گرایی بود شهردار نباید انتخاب می‌شد چون بویراحمد سفلی بود اما توسط بویراحمد علیا انتخاب شد لذا از رسانه‌ها می‌خواهم دانش رسانه‌ای داشته باشد این بحث قومیت گرایی را تحلیل و تفسیر کنند تا به این موارد نپردازیم.
خوبانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در شهرداری و شورا شهر به دانش و تخصص‌گرایی بهایی داده نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای خدا شکرت سی معلمی
شهروند
United States
خداوكيل اقاى نگين تاجى وخوبانى واكبرى تبار دست شما براى همه رو شده خواهشمنديم دست از حاشيه بردارين بزاريد شهردار و پرسنلش در اين بحران يارى رسان مردم باشند و اين رو مطمن باشيد حتما در انتخابات اينده فقط نماينده اى انتخاب خواهد شد كه منافع خود رو قرار ندهد وبه فكر ابادانى كل شهر باشد واقعا از سوالاتى كه به شهرادر شد معلوم بود فقط چون جلوى خيلى كارها رو گرفته شما دارين به حاشيه ميبريد ايشان در طى اين ًچند سال تنها شخصى بوده كه توانسته ٤٥مترى شرف اباد رو اجرا كنه و رضايت ان همه مالك رو مورد پذيرش قرار بده واز زحمات ايشون تقدير و تشكر داريم به عنوان يك شهروند
سادات
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر خوبانی‌احسنت‌
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حیف خوبانی و دهراب پور ک‌درجمع‌اینا هستن.افسوس
Iran, Islamic Republic of
شورا نفعش کمتر برای مردم .بالاخص شورایی که . باشه قوز بالا قوزه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1