کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت /

مدیریت مدبرانه حسین کلانتری در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

2 ارديبهشت 1399 ساعت 18:17

بعد از تجربه رضایت بخش کلانتری و تیم‌معاونت سیاسی و امنیتی در برگزاری انتخابات یازدهم مجلس که کمترین انتقاد و شکایت نسبت به آن وجود داشت بحران شیوع بیماری کرونا به میدان یک آزمون جدید و سخت برای کل کشورهای جهان، کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شد.


بدون شک نام حسین کلانتری به عنوان یکی از موفق‌ترین و با تدبیرترین استانداران در تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت خواهد رسید. تعداد قاب عکس‌های آویزان در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خوبی گواه آمد و رفت چهره‌های زیادی از اکثر نقاط کشور با مسئولیت‌های متفاوت در استانداری کهگیلویه و بویراحمد است. چهره‌هایی که بعد از این مسئولیت هم هر کدام سرنوشتی داشتند.
هر کدام از این چهره‌ها به ویژگی و یا رفتاری مشهور بودند و بعدها اثر و یا پروژه‌ای از خود به یادگار گذاشتند که آن پروژه تا همیشه نام آنها را تداعی خواهد کرد. حسین کلانتری از استان ایلام آمد و از دفتر امنیتی وزارت کشور جانشین یک ایلامی دیگر شد.
کمتر کسی شناخت قبلی از کلانتری داشت ولی از همان روز اول طمأنینه و تدبیر در کلام و رفتار کلانتری موج می‌زد و امروز بعد از یک سال نگاهی به کارنامه کلانتری موئد همان برداشت اولیه است. برگزاری یک انتخابات بدون کمترین حاشیه که رضایت همه را در پی داشت به همراه مدیریت خود در یکی از بزرگترین بحران‌های صدساله اخیر در استان یعنی بحران کرونا نشانه‌ای از توانمندی و مدیریت بالای کلانتری است. کلانتری از ابتدا نشان داد اهل حاشیه نیست و به جد از حاشیه و حاشیه آفرینان به دور است. نگاهی به گذشته استان گواه آن است که حاشیه سازی و به حاشیه رفتن اصل و تاکید بر فرع هزینه‌های زیادی بر استان‌تحمیل کرده است و این مسائل بدرستی اجازه ایجاد فضای آرامش و همدلی را نداده است.
کلانتری خود را وامدار هیچ طیف و جریانی نکرد و در میان نیروهای سیاسی حامی دولت و حتی مخالفین سعی کرد یک توازن و تعادل ارتباطی و همکاری پدید آورد. کلانتری بر خلاف بسیاری دیگر از مدیران و استانداران قبلی هیچ عطشی برای عزل و نصب از خود نشان نداد و سعی کرد با همان مدیران سابق جز در مواردی که نیاز اساسی به تغییر بود ادامه کار دهد. وی بعد از آن که متوجه حضور برخی مدیران پر انتقاد در مجموعه استانداری و خارج از آن شد سریع این مدیران را با نیروهای جدید جابجا کرد و در حال حاضر یک تیم آماده و توانمند و به دور از حاشیه در اطراف خود دارد.
بعد از تجربه رضایت بخش کلانتری و تیم‌معاونت سیاسی و امنیتی در برگزاری انتخابات یازدهم مجلس که کمترین انتقاد و شکایت نسبت به آن وجود داشت بحران شیوع بیماری کرونا به میدان یک آزمون جدید و سخت برای کل کشورهای جهان، کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شد.
در این میدان جدید بار دیگر کلانتری با جدیت و تلاش شبانه روزی پا به میدان گذاشت و شبانه روز در کنار مجموعه علوم‌پزشکی حاضر و پای کار است.


کد مطلب: 420073

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420073/مدیریت-مدبرانه-حسین-کلانتری-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1