تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۴۲۰۰۴۳
امام جمعه دهدشت؛

گفتمان دینی در مدارس کهگیلویه نهادینه می‌شود

۰
گفتمان دینی در مدارس کهگیلویه نهادینه می‌شود
کبنا ؛امام جمعه دهدشت نقش آموزش و پرورش در حوزه مسائل دینی و اخلاقی را مهم خواند و گفت: برای رفع شبهات دانش‌آموزان گفتمان دینی در مدارس نهادینه می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار مدیر و کارکنان آموزش و پرورش دهدشت اظهار داشت: نگاه بنده به آموزش و پرورش نگاه اجرایی نیست بلکه نگاه تربیتی و انسان سازی است.
امام جمعه دهدشت آموزش و پرورش را از نهادهای موفق انقلاب دانست و گفت: این نهاد نقش پررنگی در تعلیم و تربیت فرزندان کشور داشته و تربیت شهدای عزیز، جوانان متعهد و انقلابی و مدیران و مسئولان محصول ارزشمند آموزش و پرورش بود.
وحدانی‌فر افزود: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاه تقدسی باشد.
وی با بیان اینکه بنده منتظر گزارش عملکرد نمی‌مانم و قطعا با آموزش و پرورش ارتباط موثری خواهیم داشت، گفتمان دینی در مدارس برای پاسخگویی به شبهات دینی و سوالات دانش آموزان را ضروری دانست.
وی گفت: انتظار ما این است همکاری امام جمعه و آموزش و پرورش همکاری همدلانه در جهت تعلیم و تربیت بهتر و حل مشکلات در ابعاد گوناگون باشد.
امام جمعه دهدشت گفت: ظرفیت آموزش و پرورش ظرفیت بالایی است و باید از این ظرفیت بزرگ در جهت برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت در مدارس استفاده بهینه ببریم و در حوزه مسائل دینی و اخلاقی از آموزش و پررورش انتظار زیادی داریم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه افزود: ارتباط آموزش و پرورش دهدشت با شورای اداری و تامین به ویژه حوزه دفتر امام جمعه همواره ارتباطی مستمر، مفید و اثرگذار بوده و انشالله این روند همچنان ادامه داشته باشد.
علی پورک پور نیز در این نشست با قدردانی از زحمات و همراهی‌های امام جمعه پیشین دهدشت گفت: آموزش و پرورش دهدشت این آمادگی را دارد که هر جایی لازم باشد در کنار امام جمعه باشد.
رئیس آموزش و پرورش دهدشت بیان کرد: شورای آموزش و پرورش دهدشت طی دو سال اخیر شورای برتر استان شده و این موفقیت مرهون همکاری و تعامل دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان با اعضای شورای آموزش وپرورش و امام جمعه بوده است.
پورک‌پور افزود: برگزاری منظم نماز جماعت در مدارس و استفاده از ظرفیت حضوری امام جمعه در برگزاری نماز جماعت در اداره، بحث‌های دینی در جهت پاسخگویی شبهات دینی دانش آموزان از جمله محورهای همکاری آموزش و پرورش و دفتر امام جمعه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1