کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه دهدشت؛

گفتمان دینی در مدارس کهگیلویه نهادینه می‌شود

1 ارديبهشت 1399 ساعت 21:32

امام جمعه دهدشت نقش آموزش و پرورش در حوزه مسائل دینی و اخلاقی را مهم خواند و گفت: برای رفع شبهات دانش‌آموزان گفتمان دینی در مدارس نهادینه می‌شود.


امام جمعه دهدشت نقش آموزش و پرورش در حوزه مسائل دینی و اخلاقی را مهم خواند و گفت: برای رفع شبهات دانش‌آموزان گفتمان دینی در مدارس نهادینه می‌شود.
به گزارش کبنانیوز از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار مدیر و کارکنان آموزش و پرورش دهدشت اظهار داشت: نگاه بنده به آموزش و پرورش نگاه اجرایی نیست بلکه نگاه تربیتی و انسان سازی است.
امام جمعه دهدشت آموزش و پرورش را از نهادهای موفق انقلاب دانست و گفت: این نهاد نقش پررنگی در تعلیم و تربیت فرزندان کشور داشته و تربیت شهدای عزیز، جوانان متعهد و انقلابی و مدیران و مسئولان محصول ارزشمند آموزش و پرورش بود.
وحدانی‌فر افزود: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاه تقدسی باشد.
وی با بیان اینکه بنده منتظر گزارش عملکرد نمی‌مانم و قطعا با آموزش و پرورش ارتباط موثری خواهیم داشت، گفتمان دینی در مدارس برای پاسخگویی به شبهات دینی و سوالات دانش آموزان را ضروری دانست.
وی گفت: انتظار ما این است همکاری امام جمعه و آموزش و پرورش همکاری همدلانه در جهت تعلیم و تربیت بهتر و حل مشکلات در ابعاد گوناگون باشد.
امام جمعه دهدشت گفت: ظرفیت آموزش و پرورش ظرفیت بالایی است و باید از این ظرفیت بزرگ در جهت برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت در مدارس استفاده بهینه ببریم و در حوزه مسائل دینی و اخلاقی از آموزش و پررورش انتظار زیادی داریم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه افزود: ارتباط آموزش و پرورش دهدشت با شورای اداری و تامین به ویژه حوزه دفتر امام جمعه همواره ارتباطی مستمر، مفید و اثرگذار بوده و انشالله این روند همچنان ادامه داشته باشد.
علی پورک پور نیز در این نشست با قدردانی از زحمات و همراهی‌های امام جمعه پیشین دهدشت گفت: آموزش و پرورش دهدشت این آمادگی را دارد که هر جایی لازم باشد در کنار امام جمعه باشد.
رئیس آموزش و پرورش دهدشت بیان کرد: شورای آموزش و پرورش دهدشت طی دو سال اخیر شورای برتر استان شده و این موفقیت مرهون همکاری و تعامل دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان با اعضای شورای آموزش وپرورش و امام جمعه بوده است.
پورک‌پور افزود: برگزاری منظم نماز جماعت در مدارس و استفاده از ظرفیت حضوری امام جمعه در برگزاری نماز جماعت در اداره، بحث‌های دینی در جهت پاسخگویی شبهات دینی دانش آموزان از جمله محورهای همکاری آموزش و پرورش و دفتر امام جمعه است.


کد مطلب: 420043

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420043/گفتمان-دینی-مدارس-کهگیلویه-نهادینه-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1