تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۲۰۰۲۶
پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

نقش مهم رسانه ها در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

۰
نقش مهم رسانه ها در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی
کبنا ؛پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
احد جمالی معاون سیاسی ،امنیتی استاندار در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان بیان کرد: هدف از تشکیل شورای اطلاع رسانی در سطح کشور بیان خدمات دولت و نظام است.
وی با اشاره به اینکه این دولت هم دولت نظام و حاکمیت است خاطرنشان کرد: در بحث کرونا همه مجموعه های نظام و دولت و حتی پویش های مردمی با وحدت رویه بی نظیری در مبارزه با کرونا جهادی تلاش می کنند که این از افتخاران این نظام است.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: کشور با وجود دشمنی معاندان در مسئله مدیریت کرونا در دنیا نشان داد در همه زمینه ها حرف برای گفتن دارد که همه آمارها  نشان می دهد موضع کرونا مدیریت خوب شد.
وی موفقیت استان در پیشگیری و مقابله با کرونا را حاصل کار جمعی همه دستگاه های اجرای بویژه کادر درمانی استان دانست و خاطرنشان کرد: رسانه های جمعی استان در این زمینه تلاش چشمگیری داشتند.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه اعلام نکردن آمار روزانه مبتلایان به کرونا در استان را تصمیم شورای امنیت ملی دانست و بیان کرد این تصمیم در سطح ملی گرفته شده است.
محمد علی پیرسبزی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با ارائه گزارشی از فعالیت های شورای اطلاع رسانی استان گفت: هدایت افکار عمومی توسط رسانه ها با محوریت آگاهی بخشی و ترویج روحیه امید بین مردم از مهمترین سازوکارهای تببین شده این شورا در مبارزه و پیشگیری از کرونا بود.
وی با اشاره به عملکرد رسانه های استان در دوران کرونا افزود:  همه مجموعه رسانه های خبری استان در این مدت در کنار مسوولین بویژه کادر درمانی و بهداشتی استان جهادی  و صادقانه تلاش کردند که شایسته تقدیر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: در راستای تکریم و تجلیل از این تلاش مجاهدانه اصحاب رسانه، جشنواره ی رسانه ای پیشگیری و مبارزه با کرونا  را بصورت غیر حضوری و مجازی با مشارکت حوزه هنری، بسیج رسانه و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود که بزودی به مرحله داوری می رسد.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه آغاز فعالیت صنوف کم خطر  رسانه ها در تبین پروتکل های بهداشتی هم از جهت رعایت کردن مردم و همه ثبت نام صنوف در سامانه سلامت وزارت بهداشت با استفاده از ظرفیت متخصصین  در تولید محتوای اطلاع رسانی اهتمام ویژه داشته باشند.
  پیرسبزی همچنین در پایان  استفاده از تولیدات فرهنگی ، هنری و آموزشی در  فضای مجازی  را ضروری دانست و افزود:  صدا و سیما، اتاق اصناف، سازمان صمت می توانند در اجرای این طرح سهم بسزایی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1