تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۴۱۸۹۲۶
کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا:

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور / بهبود ۵۳۸۹ بیمار مبتلا به کرونا / فوت 998 نفر/ کهگیلویه و بویراحمد صفر

۱
۱
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور / بهبود ۵۳۸۹ بیمار مبتلا به کرونا / فوت 998 نفر/ کهگیلویه و بویراحمد صفر
کبنا ؛رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
به گزارش کبنا، کیانوش جهانپور روز سه شنبه ( 27 اسفند ماه 98 ) درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۱۷۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر رسید.
وی ادامه داد: خوشبختانه پنج هزار و ۳۸۹ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.
جهانپور گفت: متاسفانه ۱۳۵ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.
وی افزود: تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۱۷۸ نفر بوده که از ۵۶ آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت در سراسر کشور گزارش شده است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان‌ها اظهار کرد: در تهران ۲۷۳ نفر، مازندران ۵۹ نفر، اصفهان ۷۵ نفر، قم ۲۹ نفر، گیلان ۴۵ نفر، البرز ۱۱۶ نفر، مرکزی ۴۷ نفر، سمنان ۳۳ نفر، قزوین ۲۶ نفر، آذربایجان شرقی ۷۸ نفر، یزد ۴۹ نفر، خوزستان ۲۵ نفر، گلستان ۳۰ نفر، فارس ۳۱ نفر، آذربایجان غربی ۳۴ نفر، اردبیل ۱۹ نفر، کردستان ۲ نفر، خراسان شمالی ۳ نفر، کرمانشاه ۹ نفر، هرمزگان ۶ نفر، خراسان جنوبی ۱۲ نفر، همدان ۱۱ نفر، کرمان ۱۹ نفر، ایلام ۷ نفر، زنجان ۲۵ نفر، سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر، چهارمحال و بختیاری ۲ نفر، بوشهر ۴ نفر، خراسان رضوی ۶۳ نفر، لرستان ۳۵ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
جهانپور ادامه داد: مرحله مداخله‌ای در بسیج مقابله با «کرونا» در حال اجراست و مردم می‌توانند در صورت مشکوک بودن به علائم کرونا در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. تاکنون بیش از ۱۵ میلیون نفر غربالگری شدند و امیدوارم هر چه زودتر تعداد افرادی که غربالگری شده اند به حداکثر میزان خود برسد.
وی بیان کرد: در برخی استان‌ها روند افزایشی ابتلا ادامه دارد و در برخی استان‌ها اعداد ثابت مانده و امیدواریم بتوانیم بیماری را با مشارکت مردم کنترل کنیم. اگر افراد در خانه بمانند و سفرهای نوروزی را لغو کرده و از ترددهای غیرضروری شهری و بین شهری بپرهیزند، می‌توانیم این ویروس را کنترل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جهانپور خودش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1