تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۴۱۸۸۷۴
کبنا خبر می دهد؛

مسابقه نقاشیِ مهراندیش برای کودکان کهگیلویه و بویراحمدی برگزار می شود

۱
۲
مسابقه نقاشیِ مهراندیش برای کودکان کهگیلویه و بویراحمدی برگزار می شود
کبنا ؛
نرگس احمدپور نویسنده و فعال اجتماعی شهرستان گچساران در گفت و گو با کبنا از اولین حرکت موسسه نیکوکاری مهراندیش گچساران در راستایِ برگزاری یک مسابقه نقاشی برای کودکان تا سنین دوازده سال شهرستان های گچساران و باشت خبر داد.
این نیکوکار گچسارانی گفت: برای آموزشِ کودکان زیر دوازده سال با شعار کرونا را شکست می دهیم قصد تقویت ذهن و جسم و روح کودکان در روزهای قرنطینه ی خانگی را داریم.
نویسنده گچسارانی ادامه داد: این کار به پیشنهاد همسرم فریدون پوراحمد و با استقبال والدینِ کودکان بیمار تحت پوشش موسسه مهراندیش گچساران صورت گرفته است و تاکنون بیش از 60 نقاشی از سنین سه تا دوازده سال به واتساپ من ارسال شده است.
احمدپور گفت: این آثار با داوری استاد امین گنجون و مینا کریمیان صورت خواهد گرفت. علاقه مندان از سراسر استان می توانند تصویر آثار خود را تا روز 30 فروردین ماه سال جدید به شماره 09170262990 در واتس آپ ارسال کنند.
شرکت کنندگان آثار خود را نگهداری کنند و در زمانی بعد از انجام مسابقه، که متعاقبا از طرف موسسه مهراندیش مشخص خواهد شد در صورت تمایل آثار خود را از طریق پست ارسال نمایند.
احمدپورتاکیدکرد: جهت یادگیریِ کودکان ازموضوعِ انتشار ویروس در روزهای قرنطینه، تاکیدِ ما بر ارسال آثار از طریق فضای مجازی است و علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، کودکان نماینده ی سلامت درخانوارها محسوب می شوند.
احمدپور افزود: نقاشی های کودکان می تواند موضوعاتی از روزهای قرنطینه ی خانگی، ضدعفونی های شبانه روزیِ محله ها، رعایت نکات بهداشتی افراد خانواده،تفریح و سرگرمی خانواده در ایام قرنطینه، نوع درس خواندن و پیام خود در مورد شکست کروناویروس باشد.


احمدپور ابراز کرد: هدف ما اُمیددادن به کودکان در این ایام و تقویت قدرتِ «ما می توانیم»، و ترویجِ اُمید به پایانِ قرنطینه و شکستِ کروناویروس و ایجادِ نشاط هنری و انگیزه ی دقت در رفتارهای خانواده است.
نرگس احمدپور افزود: خانواده ها در این روزها، باید با آرامش و تسلط بر رفتار شخصی، محیطی آرام و فضایی شاد برای کودکان ایجاد کنند.
احمدپور اظهار کرد: قرارنیست همه ساعات خود را با خواب یا تماشای تلویزیون بگذرانیم، ایام قرنطینه، فرصت خوبی برای درکِ قدردانیِ سلامت و تندرستیِ افراد خانواده، ایجاد فضای گفت و گو و صمیمیت و تجدید خاطرات و تعریف قصه و خواندن کتاب است و با اطلاعاتی که از طریق والدین بدست اورده ایم این مسابقه انگیزه ی نُوینی در کودکان برای ابراز احساساتشان در خانوارها ایجادکرده است.
اصل اثر را جهت ارسال وشرکت درمسابقه به این ادرس ارسال کنید.
جوایز این مسابقه شامل نفر اول ؛صدوپنجاه هزارتومان، نفرِدوم؛صدهزارتومان، نفرِسوم.پنجاه هزارتومان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدیه
Iran, Islamic Republic of
فایل خیلی خوبی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1