تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۴۱۸۵۸۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران:

۱۰ نفر مشکوک به کرونا در گچساران شناسایی شده است

۲
۱۰ نفر مشکوک به کرونا در گچساران شناسایی شده است
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: ۱۰ فرد مشکوک به کرونا در شهرستان وجود دارد که روند آزمایش تکمیلی آنان در دست انجام است.
 به گزارش کبنا از دوگنبدان، سهراب صیدی روز شنبه ( 17 اسفند ماه 98 ) در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان گچساران افزود: آزمایش این افراد برای تعیین مثبت یا منفی بودن ابتلای آنان به کرونا، در حال نهایی شدن است که در صورت مثبت‌بودن، اقدامات لازم درمانی صورت می‌گیرد.
 وی بیان کرد: هم اکنون چهار بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری شدند تا زمان مشخص شدن نتیجه آزمایش‌ها، تحت درمان و مراقبت ایزوله قرار می‌گیرند.
 صیدی با بیان اینکه یک بیمار کرونایی خانم ۵۵ در شهرستان گچساران وجود دارد گفت: چنانچه فردی دچار تب، تنگی نفس و سرفه‌های شدید شد، باید به مراکز درمانی مراجعه کند.
 وی با توصیه به رعایت بهداشت فردی گفت: مردم از خانه‌های خود کمتر خارج شده و در مراکز تجمعی حاضر نشوند.
۱۰ نفر مشکوک به کرونا در گچساران شناسایی شده است
صیدی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد فوتی کرونا در گچساران نداشته‌ایم.
 وی با اشاره به اینکه یک بخش ویژه از بیمارستان شهید رجایی برای انجام روند درمان احتمالی مبتلایان به کرونا در نظر گرفته شده افزود: در این بخش، ۲۴ تخت بیمارستانی قابل ارتقا وجود داشته و علاوه بر آن، چهار تخت آی‌سی‌یو برای بیماران احتمالی در نظر گرفته شده است.
 وی عدم برگزاری نمایشگاه‌های فصلی، جمع آوری سلف سرویس از رستورانها و اغذیه فروشی‌ها، تأمین کلر آب مصرفی خانوار در بالاترین رنج مطلوب، نصب اطلاعیه در اماکن متبرکه، رعایت دقیق موازین بهداشتی در آسایشگاه‌های معلولین و مراکز ترک اعتیاد را از دیگر اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کورونا ویروس ذکر کرد.
صیدی افزود: گندزدایی مستمر غسالخانه و جلوگیری از ورود افراد به داخل غسالخانه به جزء غسال، رعایت ضوابط و مقررات مربوط به کف و دفن افراد مشکوک و مثبت، اطلاع رسانی در خصوص عدم برگزاری مراسمات چهلم و سالگرد، نصب اطلاعیه در اماکن متبرکه، رعایت دقیق موازین بهداشتی در آسایشگاه‌های معلولین، مراکز ترک اعتیاد، گندزدایی آمبولانس‌ها و بالگردهای پس از انتقال افراد مشکوک، تأمین ماده گندزدا و صابون مایع به اندازه کافی، گندزدایی مستمر کشتارگاه دام و طیور را از دیگر اقدامات پیشگیرانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1