تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۴۱۸۲۳۶
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار روشنفکر با فرمانده سپاه فتح: در راه خدمت به مردم نیازمند مشاوره فرزندان انقلاب در سپاه هستم

۲
۰
دیدار روشنفکر با فرمانده سپاه فتح: در راه خدمت به مردم نیازمند مشاوره فرزندان انقلاب در سپاه هستم
کبنا ؛مهدی روشنفکر منتخب مردم بویراحمد و دنا امروز ( سه شنبه 6 اسفند ماه 98) با حضور در محل ستاد فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با «سردار حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش کبنا، در این دیدار سردار خرمدل با تبریک به منتخب بویراحمد و دنا، اظهار کرد: این اعتماد مردمی سرمایه‌ای بزرگ برای منتخب مردم است که باید در همه حال امانت‌دار رأی مردم باشید.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کار بزرگ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور حماسی در انتخابات و کسب رتبه اول حضور در کل کشور گفت: زبان قاصر از خلق این حماسه است و مجاهدت مردم استان در عرصه‌های مختلف است.
وی گفت: چگونه باید تحسین و توصیف کرد این مردم را که در قبل از انقلاب با مبارزات خود علیه استبداد داخلی و بعد از پیروزی انقلاب با حضور همه جانبه در جبهه‌ها و اینک با حضور حماسی در انتخابات بزرگی و عظمت خود را نشان دادند.
سردار خرمدل خطاب به منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس که باید از هم اکنون بانی وحدت میان همه مردم و طوایف باشید اظهار کرد: مهم‌ترین اصلی که موجب استمرار نظام اسلامی شده وحدت است که باید همواره در دایره وحدت و همبستگی حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه نمایندگان مردم استان همراه با استاندار و سایر مسوولان و در کنار آن‌ها سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی باید کمر همت برای خدمت به مردم ببندند، خاطرنشان کرد: ما در سپاه فتح استان حاضر به ارائه هرگونه مشاوره سازنده‌ای به نمایندگان مردم در مجلس هستیم.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000418/nf00418236-1.jpg
خرمدل به موضوع تسهیل‌گری سپاه برای کمک به رونق تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: اکنون مشکل بزرگ استان به این دو موضوع برمی‌گردد که باید با همکاری همه ارکان استان در راستای رفع بیکاری و کمک به رونق تولید گام برداریم.
در ادامه «مهدی روشنفکر» منتخب مردم شهرستان های بویراحمد و دنا یا قدردانی از همه خدمات سپاه فتح در حوزه‌های مختلف از جمله کمک به برگزاری انتخاباتی سالم و امن اظهار کرد: سپاه نور چشم ملت و بازوی توانمند ولایت در راستای خدمت به مردم و مقابله و دفاع در برابر دشمنان است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000418/nf00418236-2.jpg
روشنفکر با بیان اینکه سپاه فتح استان همواره محور وحدت و همبستگی در کهگیلویه و بویراحمد بوده، افزود: در راه خدمت به مردم نیازمند همراهی و همکاری و مشاوره فرزندان راستین انقلاب در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخ وبختمو با نمایندمون ببین از کجا ها شروع کرده سالی که نکوست از بهارش پیداست
.
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر بزرگ که ثابت کرد آرای وی قومی قبیله ای نیست ، و حماسه دوم اسفند دنیا را انگشت به دهن کرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1