تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : ۴۱۷۹۴۲
کبنا گزارش می‌دهد

موحد در لنده؛ تکلیف روشن شد / ماجرای نطق دیشموک / کارخانه گچ، معدن فسفات و گردشگری لنده را عملیاتی می‌کنم

۱۳
۱
موحد در لنده؛ تکلیف روشن شد / ماجرای نطق دیشموک / کارخانه گچ، معدن فسفات و گردشگری لنده را عملیاتی می‌کنم
کبنا ؛چهارمین نطق سخنرانی «حجت الاسلام سید محمد موحد»، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس کهگیلویه، بهمئی و لنده در شهر لنده برگزار شد.
سید محمد موحد امروز (یکشنبه 27 بهمن ماه 98) در جمع مردم لنده با بیان اینکه لازم است نکته‌ای را در خصوص نطق خود در دیشموک توضیح دهم، اظهار کرد: بنده در دیشموک جمله‌ای را بیان کردم، عزیزانی که در همه جا ضعف خودشان را احساس کردند، متوسل می‌شوند به این حرکت‌های غیر اخلاقی، آمدند یک تکه‌ای از صحبت‌های من را قطع کردند و آن تکه‌ای که می‌شد از آن سوء استفاده کرد در فضای مجازی پخش کردند!


بنده در دیشموک عرض کردم، در جواب شخص و ناطقی که در سوق سخن گفته بود که در ۱۶ سال بنده چه کاری انجام دادم؟
منم عرض کردم اگر من در ۱۶ سال کاری نکردم، ۴ سال اول متوجه نشدی، ۴ سال دوم، چهارسال سوم، چهار سال چهارم چرا باز من را همراهی کردی.
برای سرپوش گذاشتن بر برخی توهین‌های خود ناچار شدند به این مطلب متوسل شوند و گرنه ما که بر این باور بودیم و هستیم که مردم بهمیی، چه سردسیر  و چه گرمسیر چون دیگر مردم کهگیلویه بزرگ فهم و شعورشان به بلندای قله دنا است.
سید محمد موحد در جمعی از مردم لنده ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: با رهبری‌های مقام معظم رهبری امروز ایران یکی از کشورهای توانمند جهان است و در تمامی حوزه‌ها می‌درخشیدیم تا جایی که دشمن و مخالفین ما انگشت حیرت به دهان گرفتند.

بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری نطق انتخاباتی موحد در لنده


امروز موشک‌های فرزندان شما آنچنان قدرتمندانه دشمن را به صورت دقیق نشان گرفته‌اند که دشمن را متحیر کرده‌اند، امروز قدرت ما در صنایع فضایی، دریایی، زمینی و پیشرفت در سلول‌های بنیادین، در حوزه‌های مختلف دیپلماتی، ورزشی و...گام‌هایی برداشته که همه دنیا اذهان کرده‌اند که قدرتی دیگر یارای مقابله با ایران را ندارد.
در داخل علی رغم اختلاف سلایقی که وجود داشته، رشد و شعور سیاسی مردم به گونه‌ای بالا رفته که هر توطئه‌ای را خنثی می‌کنند، در تشییع سردار شهید سلیمانی مردم ما با حضور خود دشمن را پشیمان کرد.
امروز نیز این حضور و حرکت شما بی بدیل است، در چه زمانی سابقه داشت این چنین جمعیتی دور هم جمع شوند هرگز، و این یکی از آثار مهمترین دستاوردهای انقلاب یعنی آزاد گذاشتن مردم برای تعیین سرنوشت خود که شما در راستای همین دیدگاه اینجا حضور پیدا کردید، این هدیه نظام اسلامی به مردمش است.



برادران و خواهران آنچه امروز می‌بینیم و شما را در اینجا به وجد آورده است در راستای همین دیدگاه آزادی و مردم سالاری است.
لنده مرکزیت ایل طیبی است با سابقه بیش از ۸۰ سال، لنده و طوایف آن از صفات برجسته دینی و علمی برخوردار بوده است، لنده پایگاه رشد و ترقی نیروهای برجسته‌ای است که امروز در کشور در جایگاه‌های مختلف می درخشدند.
لنده پایگاه جوانان، دختر و پسر نخبه، پر انرژی، مستعد، انقلابی برای توسعه و رشد در میادین مختلف علمی، مدیریتی، فرهنگی و ورزشی است، لنده پیشانی تمدن و فرهنگ ایل طیبی است.
امروز لنده تکلیف را روشن کرد، مثل کجا؟ مثل چرام، مثل سرفاریاب، مثل دیشموک.
برای اطلاع جوانان گذرا مطالبی را عرض می‌کنم، احداث و توسعه شبکه راه‌های ارتباطی روستایی و شهری، گازرسانی به شهرستان و شهر لنده و پیش بینی ظرفیت برای ۲۰۰ سال آینده، زمانی موحد خادم شما این کار را کرد که از محالات بود، وقت توضیحان را ندارم.



توسعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان از یک پزشک بنگلادشی و تبدیل به یک مرکز درمانی و چندین خانه بهداشت در شهرستان لنده، احداث مدارس شهری و روستایی، از یک مدرسه راهنمایی و یک دبیرستان به چندین مدرسه راهنمایی و دبیرستان.
استقرار و استقلال شهرداری، آموزش و پرورش، کمیته امداد، پیگیری شهرستانی شدن لنده با حضور شورای شهر و مردم.
پیگیری آب‌های روستایی در جای جای این شهرستان حتی در حوزه چهارراه آل طیب تا به قیام برسد و سایر این مناطق، به چشم خود دیدم که زنان این دیار صبح را برای تأمین آب شرب، مشک را بر دوش گذاشته و به چشمه‌ها می‌رفتند، به حول و قوه الهی و با تمام توان، خارج از اعتبارات ملی و استانی مشک را از پشت زنان برداشتم.
برای آینده یک برنامه کاملاً  مدون با استفاده از اساتید دانشگاه، نخبه‌ها، مهندیسن، قریب به ۶ ماه است که با این تیم برنامه‌هایی را طراحی کردیم، نشست‌ها داشتیم و برای هر شهرستانی انشاءالله برنامه‌های اساسی داریم.



باید برویم به سمتی که در لنده مدلی را اجرا کنیم مانند قله گنج کرمان که هزاران شغل برای نسل جوان فراهم آورد، اولیت های بنده برای برون رفت لنده از این وضعیت جاده لنده به تشان است، ما تا از بن بست خارج نشویم توسعه معنا ندارد.
مرمت و بازساری راه لنده به قیام و  قیام به بهمئی، انتقال آب موگرمون برای مقاصد مختلف اعم از شرب، کشاورزی، ایجاد فضاهای آموزشی، تفریحی، طرح طوبی و آن چیزی که در چرام شاهدش هستیم و در چرام می‌درخشد طرح طوبی.
آماده سازی اراضی کشاورزی و آبرسانی به مناطق مستعد آن و حل مشکل کشاورزی ایدنک، یکی از جاهایی که می‌شود تله کابین احداث کرد شهرستان لنده است، پیگیری کارخانه گچ در این شهرستان با توجه به معادن استثنایی این شهرستان که می‌شود بالای ۵۰۰ نفر را در آن پروژه مشغول کرد.



فراموش نکردید در دورانی بنده که خادم شما بودم، نفت چاه‌های کوه سیاه را به گونه‌ای حفاری کردم که حفاری آن تا سه هزار متر رفت، رها نکردم تا ۵ هزار متر حفاری کردیم و در هاله‌ای از ابهام مانده و به اعتقاد بنده یکی از راه راهای برون رفت لنده از محرومیت پیگیری این پروژه است.
در این حوزه کارخانه آجر زمینه اجرایی شدنش فراهم است و باید این پروژه را دنبال کنم از بخش خصوصی برای اشتغال جوانان در این زمینه.
معدن فسفات لنده سالیان سال است، با توجه به کیفیت خوب آن و وضعیت دسترسیان و ویژگی‌های استخراج  آن اما در هاله‌ای از ابهام مانده ا، ست قول می‌دهم زمینه فعال سازی آن فراهم شود.
موگرمون می‌تواند یکی از بهترین مناطق برای گردشگری باشد از جهات مختلف این استعدادها را دارد و می‌تواند اشتغال زیادی در جاهای مختلف فراهم کند، تلاش می‌کنم از این طریق اشتغال فراهم شود،.
مگر مدعی نیستیم که این زنها نیمی از جامعه هستند، در حوزه لنده در امر ورزش، فضای تفریحی برای بانوان چه برنامه و حرکت‌هایی تدارک دیده شده برای این‌ها باید کارهای اساسی شود، لنده باید از چند راه به شاهراه‌های اصلی وصل شوید.
همه شما را به قانون مداری و رعایت اخلاق، نظم، انضباط و همه آنچیزی که شورای تأمین و دلسوزان در نظر گرفته‌اند توصیه می‌کنم، شما هم در چرام، هم در دیشموک و هم در سرفاریاب و هم در امروز رقم و حرکت اساسی را انجام داده‌اید، پس باید دقت کنید، شما را به رعایت قانون، مقررات، انضباط  آرامش، آرامش آرامش توصیه می‌کنم.
 از همه سروران عزیز و مردم عزیز لنده، دستگاه‌های نظامی، امنیتی، اجرا، نظارت و ‌.. و کسانی که در شکل‌گیری این مجلس بی بدیل و بی نظیر نفش داشتند تشکر می‌کنم، انشاءالله در بهمئی گرمسیر، دهدشت و قلعه رئیسی و سوق سخنانی را با شما خواهم گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۶ سال برا کار کفاف میکرد
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
اقای موحد ما نفهمیدیم ب تو رای دادیم اره تو درست میگی
۰۹
Iran, Islamic Republic of
بدون تعصب .. اگه اقای موحد ۱۶ سال دوره نمایندگیشون ی جاده ای میزد الان کهگیلویه زیر بار ترافیک جنوب ب شمال بود ، اگه ی سد میزد الان کل دشتای کهگیلویه گلستان بود اگر پتروشیمی میزد خیلی عظیمی از مردمون سرکار بودن اینا میشه کار عمرانی وقتی کار عمرانی باشه خود ب خود کارای جانبی هم میاد از همه لحاظ از اونی ک کشاورزی میکنه تا اون مکانیک بقال فروشنده خود ب خود جمعیت مهاجرت میکنن ب سمت کهگیلویه بزرگ و هزاران شغل ایجاد میشد اما متاسفانه اینطور نشد و سرانجام مهاجرت از کهگیلویه رخ داد
کیوان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سردار اسلام سردار سازندگی عدل هاشمی
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
لیکک ودیشموک کلا با موحده فقط یه عده کم
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
گپ سبک نزن
ناجی
Iran, Islamic Republic of
موحد سناتور درقلب مردم جای دارد
نصیر
Iran, Islamic Republic of
امروز دیسموک برای سردار سونامی جیگر
😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
برنامه کاملا مدون دارید از ۶ ماه پیش ؟؟؟ تو اگه برنامه ریز بود تو ۱۶ سال میتونستی برنامه بریزی ک ی کار عمرانی کنی و نتونستی حالا اومدی تو ۶ ماه برنامه ریختی ن اقای عزیز
محمد
Iran, Islamic Republic of
ازنظر اقتصاد واشتغال دگرگون کرد شانزده سال هیچ کاری نکردی مگر کارهای شخصی ایرانیها در تهران بودی
علی
Iran, Islamic Republic of
هاشمی پور پیروز انتخابات است . موحد همش تبلیغات است نگاه کن به جعیتی که میاد برای سخرانی از همه شهرستانها نزدیک 1000نفزر با خود میبرد تا سخرانیش شلوغ باشد .16 سال کاری نکرد این 4 سال می خواهد کاری کن
علی از اصفهان
United States
هنوز اینقدر پای سخنرانی اینها واقعا واسه کهگیلویه و بویراحمد متاسفم
فرشید
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم که با انتخابات موافق نیستم و رای سفید میندازم توی صندوق، ولی
اگر موحد منتخب مردم کهگیلویه بزرگ باشد به این معنی است که مردم کهگیلویه مردم ضعیف و فاقد فهم سیاسی هستند.

به خوبی به یاد دارم موحد 16 سال در مجلس بود و کوچکترین کاری را برای ابادانی این خطه انجام نداد؛ باورتون میشه؟ دریغ از اسفالت یک کوچه نه یک خیابان حتی...
ایشان 20 سال نماینده مجلس بودند .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1