تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب : ۴۱۷۴۴۵
تحلیل و بررسی /

منتظریان؛ طلوع پرفروغ آسمان انتخابات بویراحمد

۶
۱
منتظریان؛ طلوع پرفروغ آسمان انتخابات بویراحمد
کبنا ؛ نادر منتظریان غریبه نام آشنای عرصه سیاست بویراحمد است که گرچه تصور می‌شود در ویترین سیاست بویراحمد نمایش چندانی از خود نداشته، ولی فی الواقع در پشت صحنه‌های سیاسی و در بازیگردانی سیاست انوار نقش‌ها بوده است و همواره در منصب‌ها و مسندهایی که داشته مشی مردم داری و مردم مداری وی مورد ستایش و تحمید و تمجید بوده و مردم را اکرام داشته و در حل امور و مساعدت و موافقت و همیاری و همکاری با مردم از هر طیف و نگرش و دسته و رسته‌ای، اهتمام تام و تمام داشته است.
هر جا که بوده است ملجأ مردم در نجات و فلاح و گشایش امور بوده و متانت و تواضع رفتار و فخامت و صداقت کلام وی برای هر کس که او را دیده و شنیده، مسجل و مدلل و موجه است. نه غرور دارد و نه مغرور است و نه ضعیف است و نه مستِ قدرت و جایگاهی که داشته؛ همیشه در پیش پای مردم فروتنی را مشی خود داشته و در عین حال اقتدار شخصیتی خود را نگه داشته و در جمعِ قدرت و تواضع رفتار و گفتار و منش، مدبرانه عمل کرده است.
از خاستگاه امنیتی تا خاستگاه معاونت سیاسی استانداری، هیچ کس از وی تندخویی و ترش رویی ندیده است. آرام و صبور و با تدبر و تعقل کلام می‌گفته و چاره ساز حل مسائل بوده است؛ نه با همکاران خاطره‌ی بد ساخت و نه با مردم نقش تلخی زد. هر آنچه بوده است مهربانی در عین اقتدار و همراهی و همیاری با همگان بوده و همکار و مردم و رئیس و مرئوس خود را با یادهای خوب رهسپار کرده و آنها نیز وی را بدرقه کرده‌اند تا به سرانه‌ی پایان خدمتی که توانسته انجام دهد.
اینکه در خفا و گمنامی سال‌ها خدمت با صلابت و همراه با رأفت با مردمانی از هر دست داشته، نباید تصورساز چهره‌ای ناآشنا و مبهم و گنگ باشد و نباید اینگونه به غلط او را به ذات شغل، نامهربان دانست. هم شغل حراست و امنیت سازی برای مردم، تا خواب آرام بخش داشته باشند و هم شخصیت و منش دلسوز و غمیاری و غمگساری مردم تا حلال مشکلات و مؤنست و مجالست با آنها، او را آشنای هر آنکه با وی و محلات خدمتش سروکار داشته‌اند، ساخته است و نشان به آن نشان که امروز در انتخابات بویراحمد، همه آنانکه نسبت و قرابت سیاسی با وی ندارند و هم آنانکه غریبه انقلابند، وی را می‌شناسند و توانسته جذابه ای برای انقلاب باشد.
از این رهگذار بود که حضور آن به خواست دیگران و نه به میل خود، به عرصه رقابت انتخابانی بوده وگرنه وی را که سال‌ها در گمنامی نهشته و نشسته بود، سودای خودنمایی نبوده است. به هر تدبیر آمده است، گرچه شاید دیرهنگام، اما زود آفتاب بودنش بر دیگران پیشه گرفته و فروغ حضورش توده‌ها را مجتمع و تنور انتخابات سنتی بویراحمد را شعله ور کرده است تا طلوعی پر فروغ بر تارک خاموش انتخابات بویراحمد باشد. دسته دسته مردم به دور وی مجتمع می‌شوند و طلوع وی به فروغی گرم در انتخابات رسیده است و بی تردید، بزودی این طلوع به گرمای میانه روز برای ادای اذان فتح و پیروزی ره بپیماید ...
----------------------------------
سید عنایت حسینی زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتظریان
Iran, Islamic Republic of
بزك نمير بهار مياد ....😂
لوداب
Iran, Islamic Republic of
دلت به چندتا ادم بي راي وبسيار نامحبوب در ايل تامرادي خوش نكن برويد از اينها بپرسيد تا ببينيد چند تا راي دارند؟؟؟؟
سوپر استار
Iran, Islamic Republic of
یک کلام حرف درست نشنیدیم بجز اینکه بیای
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
با جو ایجاد شده، مشخصه که ان شاءالله ایشان پیروز نهایی انتخابات هستن
Iran, Islamic Republic of
نظرات خوبی دارد . البته اگر بتواند به عمل تبدیل گردد.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1