تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۴۱۷۳۹۱
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

جذب ۳۱۱ نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

۰
جذب ۳۱۱ نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛جلال پوران‌فر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در دهه فجر امسال ۲۲ مرکز بهداشتی و درمانی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان بوده به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پرداخت پایان خدمت بازنشستگان افزود: در شش ماه امسال ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون از مطالبات بازنشستگان پرداخت و در ماه‌های آینده هم همین مبلغ پرداخت می‌شود.
وی از برگزاری آزمون استخدامی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خبر داد و گفت: ۳۱۱ نفر بر اساس مجوزهای وزارت بهداشت و از طریق آزمون پذیرفته شده و می‌شوند که ۱۵ اسفند ماه آزمون برای جذب ۱۲۷ نفر برای بیمارستان شهید جلیل و شهدای باشت برگزار می‌شود.
این مسوول در خصوص وضعیت بیمارستان‌های شهرهای کوچک استان عنوان کرد: ساخت بیمارستان چرام در دو طبقه  آغاز شده، زمین بیمارستان لنده انتخاب شده و با اعتبار ۵۰۰ میلیون به مناقصه رفته و بیمارستان دنا به لحاظ مهندسی مشکلاتی داشت که رفع شد و بیمارستان پاتاوه در مرحله تایید زمین است.
پوران‌فر عنوان کرد: تلاش دانشگاه علوم پزشکی به مناقصه رفتن بیمارستان بهمئی و گچساران است، ضمن اینکه سایر بیمارستان‌های استان تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسند.
وی در پایان در خصوص پرداخت مطالبات نیروهای اخراجی بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: تاکنون ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نیروهای اخراجی پرداخت شده و سایر مطالبات پرداخت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1