کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

جذب ۳۱۱ نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

16 بهمن 1398 ساعت 20:37

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۱۱ نفر از طریق آزمون در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان پذیرفته شده و می‌شوند.


جلال پوران‌فر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در دهه فجر امسال ۲۲ مرکز بهداشتی و درمانی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان بوده به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پرداخت پایان خدمت بازنشستگان افزود: در شش ماه امسال ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون از مطالبات بازنشستگان پرداخت و در ماه‌های آینده هم همین مبلغ پرداخت می‌شود.
وی از برگزاری آزمون استخدامی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خبر داد و گفت: ۳۱۱ نفر بر اساس مجوزهای وزارت بهداشت و از طریق آزمون پذیرفته شده و می‌شوند که ۱۵ اسفند ماه آزمون برای جذب ۱۲۷ نفر برای بیمارستان شهید جلیل و شهدای باشت برگزار می‌شود.
این مسوول در خصوص وضعیت بیمارستان‌های شهرهای کوچک استان عنوان کرد: ساخت بیمارستان چرام در دو طبقه  آغاز شده، زمین بیمارستان لنده انتخاب شده و با اعتبار ۵۰۰ میلیون به مناقصه رفته و بیمارستان دنا به لحاظ مهندسی مشکلاتی داشت که رفع شد و بیمارستان پاتاوه در مرحله تایید زمین است.
پوران‌فر عنوان کرد: تلاش دانشگاه علوم پزشکی به مناقصه رفتن بیمارستان بهمئی و گچساران است، ضمن اینکه سایر بیمارستان‌های استان تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسند.
وی در پایان در خصوص پرداخت مطالبات نیروهای اخراجی بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: تاکنون ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نیروهای اخراجی پرداخت شده و سایر مطالبات پرداخت می‌شود.


کد مطلب: 417391

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417391/جذب-۳۱۱-نفر-بیمارستان-ها-مراکز-درمانی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1