تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۱۷۳۸۱
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

افتتاح ۲۲ پروژه علوم پزشکی در دهه فجر/ پرداخت پاداش بازنشستگان تا پایان امسال

۱
۰
افتتاح ۲۲ پروژه علوم پزشکی در دهه فجر/ پرداخت پاداش بازنشستگان تا پایان امسال
کبنا ؛جلال پوران‌فرد، ظهر امروز (چهارشنبه 16 بهمن) در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به عملکرد معاونت توسعه در بودجه و طرح‌های عمرانی، اظهار داشت: سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی حدود ۱۹۶ میلیارد تومان بدهی مالی و ۹۰ میلیارد تومان طلب بیمه‌ای داشت.
پوران‌فرد در ادامه بابیان اینکه جز دومین استانی بودیم که کمیته اقتصاد سلامت را به زیرگروه‌های منابع انسانی، عمرانی و مالی تقسیم کردیم، افزود: حدود هزار و ۲۸۵ نیروی طرحی تا پایان سال ۹۷ در دانشگاه علوم پزشکی وجود داشت که این نیروهای مازاد به ۸۲۶ نفر کاهش یافت؛ حداکثر میانگین ۳ میلیارد تومان از درآمد بیمارستان برای نیروهای مازاد کسر می‌شد و ماهانه بالغ‌بر یک میلیارد و نیم در مراکز درمانی کاهش درآمد وجود داشت.
وی بیان داشت: افزایش درآمد در دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت که بدهی دانشگاه از ۱۰۶ میلیارد تومان به 52 میلیارد تومان رسید.
وی با اشاره به جذب منابع انسانی در سال ۹۸، اظهار کرد: دو آزمون در 15 اسفندماه برگزار می‌شود و ۲۲ نیروی قراردادی و  ۱۲۷ نیروی شرکتی از طریق آزمون به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جذب خواهد شد؛ تا کنون بالغ‌بر ۴ هزار شرکت‌کننده ثبت نام کرده اند که ۱۱۵ نیروی خدماتی، نگهبانی، تأسیسات پشتیبانی و مالی برای بیمارستان شهید جلیل و ۱۲ نیروی پرستار در بیمارستان شهدای باشت جذب می‌شوند.
وی تصریح کرد: در سال جاری حدود ۳۱۱ نیروی پیمانی، شرکتی و قراردادی برای خدمات، رفاه، پشتیبانی و درمانی جذب دانشگاه شده‌اند.
وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی دهه فجر، اظهار داشت: حدود ۲۲ مرکز بهداشتی و درمانی بااعتبار بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
پوران‌فرد تصریح کرد: مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی کهگیلویه، آموزشگاه بهروزی شهرستان کهگیلویه، کلینیک ویژه درمانی گچساران، ستاد مرکز بهداشت بویراحمد و بخش غربالگری بیمارستان شهید جلیل یاسوج در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
وی در ادمه افزود: بیمارستان شهرستان بهمئی با پیشرفت فیزیکی 85 درصد و بیمارستان فلکه نرگسی گچساران با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در هفته سلامت افتتاح خواهد شد
وی بابیان اینکه 5 میلیارد و 300 میلیون تومان از اعتبارات ابلاغی برای پاداش بازنشستگان توزیع شد، گفت: ۱۰ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان در ۱۵ روز آینده به بازنشستگان واریز خواهد شد و تا پایان سال تسویه‌حساب خواهیم کرد.
پوران‌فرد بابیان اینکه مجموعه کل نیروهای دانشگاه ۶ هزار و 380 نیرو هست که از این میزان حدود 3 هزار و 91 رسمی و پیمانی، هزار و 624 قراردادی و 584 شرکتی، 826 نیروی طرحی و ۲۰۶ پزشک خانواده در دانشگاه استخدام هستند.
وی اظهار داشت: تعداد 6 هزار و 248 پست سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی هست که از این میزان حدود ۲ هزار 607 پست بلا تصدی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب پوران فرد
عنوان نموده اید که 6 هزار و 380 نفر نیرو در دانشگاه شاغل هستن اما تعداد پست های سازمانی 6 هزار و 248 مورد هست !! و بعد گفته اید تعداد 2 هزار و 607 پست سازمانی بلاتصدی هستن !!!
جناب دکتر ، طبق گفته های شما ، همین الان هم تعداد 132 نفر اضاف بر تعداد پست های سازمانی دانشگاه هست !
پس چگونه می توان گفت تعداد 2 هزار و 607 هم پست سازمانی بلاتصدی هستن ؟؟؟

بعبارتی در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، تعداد 3773 نفر بدون داشتن پست سازمانی ، مشغول بکار هستند !!!!
واقعا وای به حال مدیران ناکارامد و ناتوان و ضعیف !!!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1