تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۱۶۶۴۲
در همایش رویش سلیمانی‌ها مطرح شد

هدایت‌خواه: کسی این طرف و آن طرف «ان قلت» نیاید، لازم باشد سوگندنامه‌ها را منتشر می‌کنیم / هر کسی با اینان نباشد، می‌گویند انحصار طلب هستند / بعضی که اخیراً تایید شدند، باندی از فساد تشکیل داده‌اند و کشور را غارت می‌کنند / منتظریان ایثارگری کرد

۴۱
۱
هدایت‌خواه: کسی این طرف و آن طرف «ان قلت» نیاید، لازم باشد سوگندنامه‌ها را منتشر می‌کنیم / هر کسی با اینان نباشد، می‌گویند انحصار طلب هستند / بعضی که اخیراً تایید شدند، باندی از فساد تشکیل داده‌اند و کشور را غارت می‌کنند / منتظریان ایثارگری کرد
کبنا ؛
همایش رویش سلیمانی‌ها با حضور ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه (چهارشنبه 25 دی ماه 98) همایش سلیمانی‌ها با حضور جمعی از جوانان و اقشار مختلف مردم، ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نادر منتظریان معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه الزهرا (س) یاسوج برگزار شد.
ستار هدایت خواه در این جلسه بعد از برشمردن ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی و خودسازی در مسیر آن شهید والامقام، اظهار کرد: کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا بر اساس ساز و کار مشخص انتخاب شدند که بنده هم وظیفه نظارت بر آن را داشتم.
هدایتخواه با اشاره به جریان انتخاب کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا گفت: تاکید کردیم که یک جریان و سازوکار معقول و منطقی پیشنهاد بدهند، در این سازوکار پنج کاندیدا نشستند و به این نتیجه رسیدند که جمعی را داور قرار دهند و این جمع به حاج منتظریان رسیدند، هر پنج نفر امضا کردند و قسم خوردند و اگر روزی لازم باشد این سوگندنامه را منتشر می‌کنیم که همه چیز مشخص شود.
هدایتخواه در ادامه با بیان اینکه آقای منتظریان ایثارگری کردند و در این مدت کاندیدای این جریان شدند، بیان کرد: خود پنج کاندیدا گفتند از بین این افراد انتخاب کنید. خودشان به بنده اجازه دادند و گفتند شما از بین این افراد انتخاب کنید و انتخاب کردم، کمترین افرادی که در جمع یازده نفره بود از لیست آقای منتظریان بود، لیست بقیه 3،4 یا 5 نفر بود، لیست آقای منتظریان دو نفر بود.
وی با اشاره به وحدت نیروهای انقلابی، اظهار کرد: بعضی می‌گویند، وحدت یعنی اینکه بیایند با ما، اگر نیایند، این‌ها انحصار طلب هستند. آقای منتظریان مجاهدت کرد و بار این مسوولیت را بر عهده گرفت.
هدایتخواه در ادامه افزود: با این سازوکار معقول و منطقی به این نتیجه رسیدند، دیگر نباید تشکیک شود، کسی این طرف و آن طرف آن قلت نیاورد و «ان قلت‌ها» را بخصوص جوان‌ترها کنار بگذارند و به میدان بیایند، الان زمان این حرف‌ها نیست. در شرایطی که کاندیداهای حوزه انتخابیه دو شهرستان معرفی شده‌اند و معلوم هستند باید با جدیت پیش برویم. نه به خاطر اینکه گزینه حاضر، خروجی این جریان است، بلکه بخاطر آنکه مقایسه کاندیداها در میان مردم به خوبی صورت گیرد.
هدایتخواه تصریح کرد: بر اساس  ملاک‌های انقلابی و بر اساس شاخص‌هایی که امام و رهبری فرمودند قطعاً اصلح ایشان است. در این تردید نکنید، وظیفه داریم که حمایت کنیم. یکی از راه‌های مبارزه با خودخواهی و راه خودسازی این است که ما خودسازی تشکیلاتی داشته باشیم. وقتی تشکیلات بر اساس معیارها و مبانی صحیح عقلی و انقلابی
تصمیم می‌گیرد، نباید خودهواهی فردی و اینکه میل من چیز دیگری است را دخول در کار کنیم. خودسازی تشکیلاتی باید داشته باشیم.
هدایتخواه ابراز کرد: بگومگو و «ان قلت‌ها» را باید کنار بگذاریم. امروز روز عمل است و روز ورود به عرصه کار و برنامه ریزی است. آقای برجسته پور از آقای حاج منتظریان اجازه گرفتند، من با اجازه ایشان به ایشان اجازه می‌دهم. جوانان اگر می‌خواهند می‌توانند ستاد تشکیل بدهند. هر قشری و هر سنی می‌خواهد می‌تواند ستاد داشته باشند. ولی باید مراقب باشید که دوباره کاری نشود، هماهنگی شود، نیروها هرز نشود. هم افزایی داشته باشیم و خنثی سازی نشود.



بیشتر بخوانید: 
 
گزارش تصویری همایش رویش سلیمانی‌ها در یاسوج

ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان ادامه گفت: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی که مقدمه ظهور عظما است سه گام مورد توجه جوانان است.
رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خودسازی زیربنای همه تحولات فرهنگی و اجتماعی است و انسان‌ها تا خود را نسازند و از پستی نجات ندهند نمی‌توانند در تحولات جهان تاثیرگذار باشند، افزود: اصلاح خویشتن زمینه اصلاح جامعه است.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم پرچم را برافراشته کنیم باید بی عدالتی‌ها را حذف کنیم، گفت: خون مطهر شهید سلیمانی سوخت و انرژی گام دوم انقلاب را فراهم کرده و خون این شهید والامقام توان و انرژی را در همه کسانی که در این راه می‌خواهند همراه ما باشند دمیده شده است.
هدایتخواه با اشاره به ویژگی خودسازی شهید سلیمانی گفت: شهادت این انسان بزرگ جوشش و خروش و خودسازی ایجاد کرده است لذا جوانی می‌تواند در گام و چهله دوم انقلاب نقش آفرینی کند که خود را ساخته باشد در غیر اینصورت نمی‌تواند نقش افرینی کند.
رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای خودسازی نیازمند دوری از خودخواهی هستیم، گفت: تمام گرفتاری‌ها از خودخواهی است و خودخواهی ام‌الفساد بشریت، خودخواهی که گاهی جنبه فردی گروهی و قبیله و باندی دارد.



 وی با اشاره به اینکه خودخواهی حتی می‌تواند بین‌المللی باشد، گفت: مهم‌ترین مبنای آمریکایی‌ها برای این همه جرم و جنایت این است که می‌گویند منافع ما که این خودخواهی بین‌المللی است، حتی شعار نه غزه نه لبنانی که عده‌ای در مقطعی سر می‌دادند  همه ناشی از خودخواهی بود که  البته جمهوری اسلامی پرچم مبارزه با این خودخواهی را برداشته است. خودخواهی بین‌المللی ما پرچم مبارزه با این خودخواهی را برداشتیم. 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران  به نجات و استقلال انسان‌ها می‌اندیشید، عنوان
کرد: یکی از راه‌های پیشرفت علمی، اقتصاد،  مبارزه با فساد، ایجاد استقلال و سبک زندگی داشتن مجلس و دولت انقلابی است که خلاء آن احساس می‌شود چرا که کسانی که الان در مجلس هستند دنبال خودخواهی خود هستند.
رئیس ائتلاف نیروهایی انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اینکه منویات رهبری تحقق یابد نیازمند مجلس انقلابی هستیم و اگر کسی به هر بهانه‌ای برای چنین مجلسی کوتاهی کند به مانند این است که در همه جرم‌های ناسالم شریک است، مجلسی می‌خواهیم انتخاب کنیم که در سرنوشت مستضعفان عالم تأثیر گذار است چرا که  محرومان چشمشان به انقلاب اسلامی است، لذا حواسمان باشد به خاطر مسائل قومی و قبیله‌ای خودمان و آینده بشریت را کوتاه و دسته‌کم نگیریم.
هدایت‌خواه در ادامه با بیان اینکه جوانان نسل دوم انقلاب باید نگاه جهانی داشته  باشند، عنوان کرد: مجلس انقلابی را جوانان باید رقم بزنند. یکی از معیارهایی که بدانیم کدام فرد به دنبال حق طلبی و کدام یک به دنبال خداخواهی است توجه به شعار آنهاست کسانی که جوان را به سمت خدا، تذهیب نفس و پاکی و تقرب الی الله سوق دهند انها به دنبال خداخواهی هستند.
هدایتخواه با بیان اینکه اگر امروز از انجام وظایف کوتاهی کنیم و افراد ناسالم عهده دار امور شوند هر چه دعا کنیم بی فایده است، افزود: وضعیت ایجاد شده محصول کوتاهی ما است و ما در این وضعیت شریک بودیم امر به معروف معرفی کاندیدای اصلح و نهی از منکر یعنی کاندیدای غیر اصلح هم معرفی شود.
 وی افزود: اصلاح خویش مقدمه اصلاح جامعه است اگر الان معتقد هستیم و اگر قرار است از کسی حمایت کنیم که پرچم عدالت را برافروزد اول باید خود را اصلاح کنیم عادلانه فکر کنیم عادلانه صحبت کنیم خود سازی اصل مهمی است.
هدایتخواه گفت: خون سلیمانی سوخت و انرژی را برای تحقق گام دوم انقلاب فراهم کرده است برای تسریع در این گام باید خون انسان بزرگی پای آن ریخته می‌شد و خون شهید سلیمانی آن را تزریق کرد شهید سلیمانی اگر به این جایگاه رسید و شهادتش اینگونه بود، دلیلش خودسازی بود.
وی افزود: جوانی که خودش را نساخته باشد نمی‌تواند موفق باشد اصل خود سازی زیر پا گذاشتن خودخواهی است هرکس به فکر راحتی و منفعت و لذت خودش است این خود خواه است و ریشه همه رذایل اخلاقی از خودخواهی است ام الفساد درونی انسان‌ها خودخواهی است که گاهی جنبه فردی گاهی گروهی، قبیله‌ای و باندی دارد.
هدایتخواه در ادامه گفت: وقتی ملاک حق نشد مانع رشد انسان است جوانان خودخواهی را ریشه کن کنند، تا چهل سالگی وقت هست خودخواهی را از خود دور کنیم جوانان فرصت دارید امروز فردا نکنید، خار زشت خودخواهی را از وجود خود بکنید، روز به روز این خار قوی‌تر می‌شود باید با خودخواهی
مبارزه کنیم.
وی افزود: نگاه، حرف زدن و موضع گیری ما نباید خودخواهانه باشد، متاسفانه منطق امروز منطق خودخواهی است اگر کسی خودخواه نباشد گویا مریض است، الان منطق آمریکا برای این همه ظلم و جنایت منافع است و می گویند منفعت بین المللی است، ما در  نظام پرچم مبارزه با خودخواهی را بر افراشته‌ایم آنهایی که می گویند نه غزه نه لبنان مبنایشان خودخواهی است ما به عدالت می‌اندیشیم ما به مبارزه با فساد می‌اندیشیم.



هدایتخواه ادامه داد: یکی از مواردی که بتوانیم بیانیه گام دوم را تحقق ببخشیم این است که نیاز است مجلسی شکل بگیرد که مجلس انقلابی بوده و مبانی انقلابی داشته باشد دولتی که برای تحقق اهداف تلاش کند چیزی که خلأ آن احساس می‌شود متاسفانه بسیار از نماینده‌ها که به فکر منافع خودشان نباشند اندک است
 وی افزود: اگر افراد ناصالح بر جامعه مسلط شوند، شب تا صبح بنالیم، خدا اجابت نمی‌کند. آن موقع چوب کوتاهی‌ها را می‌خورم و می‌نالیم، این شرایط که ایجاد شده مسولیت دست ماست کوتاهی کردیم، امر به معروف یعنی معرفی کاندید اصلح و نهی از منکر یعنی معرفی کاندید که صلاحیت ندارد.
 هدایتخواه تاکید کرد: بر اساس معیارهای مشخص شده اصلح منتظریان است وظیفه داریم حمایت کنیم یکی از راه‌های مقابله با خودخواهی، خودسازی تشکیلاتی است تشکیلاتی که بر مدار حق حرکت کند امروز روز عمل است روز برنامه ریزی است.
 وی در ادامه گفت: بعضی که اخیراً تأیید شده‌اند،  به شیوه وسیعی، باندی از فامیل در کشور تشکیل داده در گلوگاه‌های مهم نفوذ کرده‌اند و و کشور را غارت می‌کنند.



هدایتخواه اظهار کرد: خدا عزت دهد به آن نماینده که در مجلس اشک می‌ریخت وقتی این برجام نافرجام تصویب شد ما چنین نمایندگانی می‌خواهیم نه آنهایی که کف زدند، مجلسی انتخاب کنیم که در سرنوشت بشریت تأثیر بگذارد، نه سرنوشت فقط بویراحمد، بلکه در سرنوشت مستضعفان عالم تأثیر داشته باشد،  حواسمان باشد برای برخی مسائل قومی آینده بشریت را دست کم نگیریم جوان ما باید نگاه جهانی داشته باشد، ما می‌خواهیم زمینه را برای تمدن اسلامی فراهم کنیم این مجلس را باید جوانان رقم بزنند.
وی ادامه داد: یکی از ملاک‌ها که تشخیص دهیم کدام جریان به دنبال عدالت است نوع ادعا و شعارهاست، آن‌هایی که روی شهوت جوانان شعار می‌دهند آنها خودخواه هستند آنهایی که به سنت خداخواهی و  رشد و کمال دعوت می‌کنند آنها مبنا باشد.
هدایتخواه در انتها گفت: ان شالله دوستان با عزم و جدیت انقلابی در میدان باشند، فرصت را از دست ندهند، وعده الهی است که اگر ما خداخواهانه و حق طلبانه در این مسیر ورود کنیم، خدا وعده داده که راه را به روی ما باز کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در ایام شهادت سردار سلیمانی اون متینیگ انتخاباتی را راه انداختند و حالا هر روز به اسم شهیدان و ارزشهای انقلاب میتینگ انتخاباتی می گزارن و به فکر منافع خودشون هستند
آقای هدایت خواه هر کاری کرد در بویراحمد مردم به او روی خوش نشان ندادن رفت تهران و اونجا هم در لیست سی نفره اصولگرایان قرار نگرفت دوباره برگشته دنبال منافع خود و گروهش در قالب کسی دیگر می گردد. بابا مردم به چه زبانی به تو بگویند بویراحمد ارث شخصی تو نیست دست بردار مگه این قدرت چیه که اینطور براش دست و پا می زنی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر هدایت خواه ما به منتظریان رای می دهیم
Russian Federation
خودتی؟
Iran, Islamic Republic of
خود زنی نکن قدر زر زرگر شناسد،عمار انقلابی استان است وباید قدرش را بدانیم.فقط منتظریان
اصولگرایان واقعی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر کیان دهراب پور
منتطریان هرگز
دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
جک تعریف نکن داداش. کبه دوباره
.کسی چشم دیدن خود وبرادرش را نداده
دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
😆هرحرفی که لایق خودتونه به بقیه نگید
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا سلایق خودتون را با اسم شهید والا مقام سردار سلیمانی گره نزنید.
United States
نظرت واسه خودت مهمه تو مهره سوخته هستی کسی به تو رای نمیده به تو گوش نمیکنه ما فقط دکتر درخشنده پور اگه هم نیومد رای نمی‌دهیم
حزب الهی
Iran, Islamic Republic of
ما هنوز داغدار شهید سلیمانی هستیم. شما که حداقل نتونستید سه روز عزای عمومی تموم بشه یعد جلسه انتخایاتی بگیرید. حالا هم به اسم رویش سلیمانی ها تیلیغات انتخاباتی نکنیدکسی حرفاتون را باور نمی کند.
معصومی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من دکتر دهراب پور صلاحیتش از آقای منتظریان بیشتر است
Iran, Islamic Republic of
در روز شهادت سردار سپهبد والا مقام شما همایش انتخاباتی داشتید؟
Iran, Islamic Republic of
یه عمر با همین شعارها مردم را بدبخت کردید. نه اصولگرا نه اصلاح طلب. فقط انقلابی خط امام و رهبری و شهدا
سلامت
Romania
حیف سلیمانی و جایگاهش که شما ازش تعریف کنی، سردار در دل ماست برای همیشه و امثال شما هستی که هیچ نداری. ما هرچی می کشیم. که شما پرچمداران آن هستید
United States
چگونه برای منتظرایان و فرخیانی ساز و کار نمی خواست اما برای سردار ندای وحدت حاج مهدی روشنفکر ساز و کار لازم بود
United States
چگونه برای منتظرایان و فرخیانی ساز و کار نمی خواست اما برای سردار ندای وحدت حاج مهدی روشنفکر ساز و کار لازم بود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
رستاخیز دوباره بویر احمد با دکتر ستارهدایتخواه
بهلول
Iran, Islamic Republic of
فلک ای داد و بیداد
نمیدانم قسمت را باور کنم یا دم خروس را


باز هم جریان انحصار
با همین تفکرات مخالفیم.
عجب کلاهی سر کاندیدا آوردیم.
انصافا داراب پور فهمید که مدام اعتراض داشت بر شما.
درخشنده هم قشنگ درو شد.
از اون طرف فریب را خورد و از این طرف رد صلاحیتش کردین که از سر راهت بده کنار و رای روشنفکر را خورد کنید.
از اون طرف هم فرخیان را علم کردین ولی او خیلی زیرک بود و فریب این روزهای شما را نخورد .
تنها گزینه ای که دونستین روش کار کنید و میدانستید رد میشه و اگر رد نشه خودتان از سر راه بر میدارید درخشنده بود.
تا نیمه راه قرعه را به نامش کردین و از اونطرف قرآن ها را بر سر نیزه کردین.


فلک ای داد بی داد
حامد
Iran, Islamic Republic of
بنازم فقط حاج نادر منتظریان
كاكان متحد
Iran, Islamic Republic of
یک جریان قریب به یکسال ده‌ها جلسه و میتینگ و خروجی های مختلف(ابرو بري مهره ها) ، النهایه باحق وتو جریانی همه قواعد خود ساخته را فرو می ریزانند ودقيقة نود ثبت نام نامزدي به نيابت !!! علم ميشود ودكتر دهراب پور ،امامي گوشت دم توپ ميشوند و اختلافات افزون می گردد.....به نظرم دهراب پور مثل روشنفكر دست تون را خوب خوانده چون از سطح شعور سياسي وخانوادگي بالايي برخوردار هست...اميدوارم كه حاج نادر را به سرنوشت فرخياني ودهراب پور وامامي ....تبديل نكنند ..در ضمن قطعا راي اين دوره بين روشنفكر وبهرامي ست كه به احتمال خيلي زياد شانس روشنفكر خيلي بالاتر هست
سررود جنوبی
Iran, Islamic Republic of
من به منتظریان رای میدم تا شاید قبول بشه و بزنه توو برجک تاجگردان. زارع اینکاره نیست.
باوی گشین
Iran, Islamic Republic of
خیلی مونده که برای دکتر تاجگردون مشکل درست کنند؛👌دکتر قله دنا رو فتح کرده شما اسم برج میاری گل پسر
Iran, Islamic Republic of
انگار بدجور سوختی از تاج. به قول یار و پیر مرادتون اب رو بریز اونجا که میسوزه...
نود
Romania
بوبومه زلزله
رضا
Iran, Islamic Republic of
حق دکتر کیان دهراب پور رو راحت خوردید. علم، معرفت، اعتقاد و وقار دهرابپور را هیچکدام ندارید
میلاد
Iran, Islamic Republic of
خدایی کارنامه دهرابپور چیه ...
نادر منتظرین از هر لحاظ قابل قیاس با این حضرات نیست
احمد
United States
درود بر منتظریان انقلابی درود بر هدایتخواه علمدار فرهنگی درود بر مردم بویراحمد
باشتی
Iran, Islamic Republic of
والا تو خوبی جناب هدایت خواه خودت تهران ثبت نام کردی و هی به هر راهی میزنی که جایست باشی اونجا و اینجا هم سخنران و حاجی واتعیین کننده نماینده برای مردمی.آخه چرا فکر میکنید فقط شما اصلحید و این حق را دارید بگید چه کسی برچه میزانی اصلح است اگه آدمهای اطرافتان رو نگاه کنید شدن مثل ربات که حق انتخاب و حتی شک کردن به خودشون نمیدن میگن هرچی استاد گفت.اوج خودخواهی و انحصار طلبی رو در صحبت های شما یه استاد اخلاق خواندم این رو بدانید مجلس به انسانی با تدبیر و آدم شناس وسیاسی نیاز داره متاسفانه ........
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
تو فقط ميخاي جو را اماده كني كه خودت بيايي
جون ميدوني در تهران هزار تا راي هم نمياري حالا اومدي اينجا جونه ميزني
سادات امامزاده محمود طیار ع
United States
اولا که شما اصولگرا نیستید فقط برچسب ایز و ۹۰۰۱زرین. در روز شهادت سردار دلها پرچم مکتب انتخاباتی زدین منتظریان خروجی کردین دوما من خانوادتااصولگرا بودم ولی الان نیستم . فقط میخواین ضد بویراحمد سفلی برنامه ریزی کنید مثلا یروز روشنفکر خورد کنید الان تو میدان کشتی دکتر درخشنده پور رو ضربه فنی کردین سوزن انداختین تو کارش که وقت و ازش بگیرین بعد چه انتظاری از مردم دارین که حمایتتون کنن کور خوندین مردم آگاه شدن.مهره سوخته شدیم
ما منتظر دکتر درخشنده هستیم تا مشکلش حل بشه اگه نشد هم به شماها رای نمیدیم وسلام
مهتقی
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه
شما که بارها و بارها عنوان کردید چون ولی فقیه گفته
میدان را به جوانان دهید دیگه قصد کاندیداتوری ندارم
چطور شد که رفتیدآنهم در پایتخت کاندید شدید؟
مگه نباید گوش بفرمان رهبری باشیم؟
این یک پارادوکس نیست بین گفته و عمل شما؟
بنیامین
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه کیه
جواد
Iran, Islamic Republic of
تنها راه پیروزی اصولگرایان برگشت هدایت خواه است تا اتحاد به وجود بیاید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حیف اون ۱۲ سالی که به پای هدایتخواه خون دل خوردم،، اگر میدونستم عقیده‌ای شبیه آقایان داری هرگز ازتون حمایت نمیکردم، انحصارطلبی مرگ حزب شماهاست
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
ایگم همت سیل کنیت یه آدم فقیر من لاشو نی !!!
امین
Iran, Islamic Republic of
زهی خیال باطل
نیک
Iran, Islamic Republic of
من بالغ بر ۱۵ ساله دکتر دهرارپور رو میشناسم شاید در حد هدایت خواه نباشه ولی از منتظریان خیلی محبوب تر و بهتره زیر بار هم نمیره مث......
Iran, Islamic Republic of
خودت از . هدایت.
معمار
Iran, Islamic Republic of
جون خت من کیسه نیکنیش،هم تنه کم داشتیم که دوباره استانه وقهقرا بوری،جناب عبداله ....
Iran, Islamic Republic of
از ردصلاحیت درخشنده کی سود می‌برد مردم آگاه هستند تهمت نزنید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه
چرا اجازه ندادین کل اعضای شورا تصمیم بگیرند
شماا که خودتان و یکی دو نفر دور برت را کل شورا میدانید
دکتر دهراب پور که اتفاقا خیلی شرایط خوبی داره را رد میکنید به خاطر طایفه اش و هراس از طایفه اش
به روشنفکر اجازه نمی دهی به خاطر اقتدار طایفه اش
درخشنده را مطرح میکنی چون میدانی تایید نمیشه
الان منتظریان اگر هم قبول بشود نماینده نیست
تو و یکی دو نفر که دارین خودتان‌را به اب و اتیش میزنیدنماینده هستید
انفاقا منتظریان چهره محبوبی بود اگر امثال شما که خیلی از شعارهاتان و حرف ها خسته شدند کنارش نبودید
جناب هدایتخواه
اگر میخواهی منتظریان موفق شود و‌دار و دسته ات ولش کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1