کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در همایش رویش سلیمانی‌ها مطرح شد

هدایت‌خواه: کسی این طرف و آن طرف «ان قلت» نیاید، لازم باشد سوگندنامه‌ها را منتشر می‌کنیم / هر کسی با اینان نباشد، می‌گویند انحصار طلب هستند / بعضی که اخیراً تایید شدند، باندی از فساد تشکیل داده‌اند و کشور را غارت می‌کنند / منتظریان ایثارگری کرد

25 دی 1398 ساعت 20:54

همایش سلیمانی‌ها با حضور ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


همایش رویش سلیمانی‌ها با حضور ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه (چهارشنبه 25 دی ماه 98) همایش سلیمانی‌ها با حضور جمعی از جوانان و اقشار مختلف مردم، ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نادر منتظریان معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه الزهرا (س) یاسوج برگزار شد.
ستار هدایت خواه در این جلسه بعد از برشمردن ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی و خودسازی در مسیر آن شهید والامقام، اظهار کرد: کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا بر اساس ساز و کار مشخص انتخاب شدند که بنده هم وظیفه نظارت بر آن را داشتم.
هدایتخواه با اشاره به جریان انتخاب کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا گفت: تاکید کردیم که یک جریان و سازوکار معقول و منطقی پیشنهاد بدهند، در این سازوکار پنج کاندیدا نشستند و به این نتیجه رسیدند که جمعی را داور قرار دهند و این جمع به حاج منتظریان رسیدند، هر پنج نفر امضا کردند و قسم خوردند و اگر روزی لازم باشد این سوگندنامه را منتشر می‌کنیم که همه چیز مشخص شود.
هدایتخواه در ادامه با بیان اینکه آقای منتظریان ایثارگری کردند و در این مدت کاندیدای این جریان شدند، بیان کرد: خود پنج کاندیدا گفتند از بین این افراد انتخاب کنید. خودشان به بنده اجازه دادند و گفتند شما از بین این افراد انتخاب کنید و انتخاب کردم، کمترین افرادی که در جمع یازده نفره بود از لیست آقای منتظریان بود، لیست بقیه 3،4 یا 5 نفر بود، لیست آقای منتظریان دو نفر بود.
وی با اشاره به وحدت نیروهای انقلابی، اظهار کرد: بعضی می‌گویند، وحدت یعنی اینکه بیایند با ما، اگر نیایند، این‌ها انحصار طلب هستند. آقای منتظریان مجاهدت کرد و بار این مسوولیت را بر عهده گرفت.
هدایتخواه در ادامه افزود: با این سازوکار معقول و منطقی به این نتیجه رسیدند، دیگر نباید تشکیک شود، کسی این طرف و آن طرف آن قلت نیاورد و «ان قلت‌ها» را بخصوص جوان‌ترها کنار بگذارند و به میدان بیایند، الان زمان این حرف‌ها نیست. در شرایطی که کاندیداهای حوزه انتخابیه دو شهرستان معرفی شده‌اند و معلوم هستند باید با جدیت پیش برویم. نه به خاطر اینکه گزینه حاضر، خروجی این جریان است، بلکه بخاطر آنکه مقایسه کاندیداها در میان مردم به خوبی صورت گیرد.
هدایتخواه تصریح کرد: بر اساس  ملاک‌های انقلابی و بر اساس شاخص‌هایی که امام و رهبری فرمودند قطعاً اصلح ایشان است. در این تردید نکنید، وظیفه داریم که حمایت کنیم. یکی از راه‌های مبارزه با خودخواهی و راه خودسازی این است که ما خودسازی تشکیلاتی داشته باشیم. وقتی تشکیلات بر اساس معیارها و مبانی صحیح عقلی و انقلابی تصمیم می‌گیرد، نباید خودهواهی فردی و اینکه میل من چیز دیگری است را دخول در کار کنیم. خودسازی تشکیلاتی باید داشته باشیم.
هدایتخواه ابراز کرد: بگومگو و «ان قلت‌ها» را باید کنار بگذاریم. امروز روز عمل است و روز ورود به عرصه کار و برنامه ریزی است. آقای برجسته پور از آقای حاج منتظریان اجازه گرفتند، من با اجازه ایشان به ایشان اجازه می‌دهم. جوانان اگر می‌خواهند می‌توانند ستاد تشکیل بدهند. هر قشری و هر سنی می‌خواهد می‌تواند ستاد داشته باشند. ولی باید مراقب باشید که دوباره کاری نشود، هماهنگی شود، نیروها هرز نشود. هم افزایی داشته باشیم و خنثی سازی نشود.



بیشتر بخوانید: 
 
گزارش تصویری همایش رویش سلیمانی‌ها در یاسوج

ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان ادامه گفت: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی که مقدمه ظهور عظما است سه گام مورد توجه جوانان است.
رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خودسازی زیربنای همه تحولات فرهنگی و اجتماعی است و انسان‌ها تا خود را نسازند و از پستی نجات ندهند نمی‌توانند در تحولات جهان تاثیرگذار باشند، افزود: اصلاح خویشتن زمینه اصلاح جامعه است.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم پرچم را برافراشته کنیم باید بی عدالتی‌ها را حذف کنیم، گفت: خون مطهر شهید سلیمانی سوخت و انرژی گام دوم انقلاب را فراهم کرده و خون این شهید والامقام توان و انرژی را در همه کسانی که در این راه می‌خواهند همراه ما باشند دمیده شده است.
هدایتخواه با اشاره به ویژگی خودسازی شهید سلیمانی گفت: شهادت این انسان بزرگ جوشش و خروش و خودسازی ایجاد کرده است لذا جوانی می‌تواند در گام و چهله دوم انقلاب نقش آفرینی کند که خود را ساخته باشد در غیر اینصورت نمی‌تواند نقش افرینی کند.
رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای خودسازی نیازمند دوری از خودخواهی هستیم، گفت: تمام گرفتاری‌ها از خودخواهی است و خودخواهی ام‌الفساد بشریت، خودخواهی که گاهی جنبه فردی گروهی و قبیله و باندی دارد.



 وی با اشاره به اینکه خودخواهی حتی می‌تواند بین‌المللی باشد، گفت: مهم‌ترین مبنای آمریکایی‌ها برای این همه جرم و جنایت این است که می‌گویند منافع ما که این خودخواهی بین‌المللی است، حتی شعار نه غزه نه لبنانی که عده‌ای در مقطعی سر می‌دادند  همه ناشی از خودخواهی بود که  البته جمهوری اسلامی پرچم مبارزه با این خودخواهی را برداشته است. خودخواهی بین‌المللی ما پرچم مبارزه با این خودخواهی را برداشتیم. 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران  به نجات و استقلال انسان‌ها می‌اندیشید، عنوان کرد: یکی از راه‌های پیشرفت علمی، اقتصاد،  مبارزه با فساد، ایجاد استقلال و سبک زندگی داشتن مجلس و دولت انقلابی است که خلاء آن احساس می‌شود چرا که کسانی که الان در مجلس هستند دنبال خودخواهی خود هستند.
رئیس ائتلاف نیروهایی انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اینکه منویات رهبری تحقق یابد نیازمند مجلس انقلابی هستیم و اگر کسی به هر بهانه‌ای برای چنین مجلسی کوتاهی کند به مانند این است که در همه جرم‌های ناسالم شریک است، مجلسی می‌خواهیم انتخاب کنیم که در سرنوشت مستضعفان عالم تأثیر گذار است چرا که  محرومان چشمشان به انقلاب اسلامی است، لذا حواسمان باشد به خاطر مسائل قومی و قبیله‌ای خودمان و آینده بشریت را کوتاه و دسته‌کم نگیریم.
هدایت‌خواه در ادامه با بیان اینکه جوانان نسل دوم انقلاب باید نگاه جهانی داشته  باشند، عنوان کرد: مجلس انقلابی را جوانان باید رقم بزنند. یکی از معیارهایی که بدانیم کدام فرد به دنبال حق طلبی و کدام یک به دنبال خداخواهی است توجه به شعار آنهاست کسانی که جوان را به سمت خدا، تذهیب نفس و پاکی و تقرب الی الله سوق دهند انها به دنبال خداخواهی هستند.
هدایتخواه با بیان اینکه اگر امروز از انجام وظایف کوتاهی کنیم و افراد ناسالم عهده دار امور شوند هر چه دعا کنیم بی فایده است، افزود: وضعیت ایجاد شده محصول کوتاهی ما است و ما در این وضعیت شریک بودیم امر به معروف معرفی کاندیدای اصلح و نهی از منکر یعنی کاندیدای غیر اصلح هم معرفی شود.
 وی افزود: اصلاح خویش مقدمه اصلاح جامعه است اگر الان معتقد هستیم و اگر قرار است از کسی حمایت کنیم که پرچم عدالت را برافروزد اول باید خود را اصلاح کنیم عادلانه فکر کنیم عادلانه صحبت کنیم خود سازی اصل مهمی است.
هدایتخواه گفت: خون سلیمانی سوخت و انرژی را برای تحقق گام دوم انقلاب فراهم کرده است برای تسریع در این گام باید خون انسان بزرگی پای آن ریخته می‌شد و خون شهید سلیمانی آن را تزریق کرد شهید سلیمانی اگر به این جایگاه رسید و شهادتش اینگونه بود، دلیلش خودسازی بود.
وی افزود: جوانی که خودش را نساخته باشد نمی‌تواند موفق باشد اصل خود سازی زیر پا گذاشتن خودخواهی است هرکس به فکر راحتی و منفعت و لذت خودش است این خود خواه است و ریشه همه رذایل اخلاقی از خودخواهی است ام الفساد درونی انسان‌ها خودخواهی است که گاهی جنبه فردی گاهی گروهی، قبیله‌ای و باندی دارد.
هدایتخواه در ادامه گفت: وقتی ملاک حق نشد مانع رشد انسان است جوانان خودخواهی را ریشه کن کنند، تا چهل سالگی وقت هست خودخواهی را از خود دور کنیم جوانان فرصت دارید امروز فردا نکنید، خار زشت خودخواهی را از وجود خود بکنید، روز به روز این خار قوی‌تر می‌شود باید با خودخواهی مبارزه کنیم.
وی افزود: نگاه، حرف زدن و موضع گیری ما نباید خودخواهانه باشد، متاسفانه منطق امروز منطق خودخواهی است اگر کسی خودخواه نباشد گویا مریض است، الان منطق آمریکا برای این همه ظلم و جنایت منافع است و می گویند منفعت بین المللی است، ما در  نظام پرچم مبارزه با خودخواهی را بر افراشته‌ایم آنهایی که می گویند نه غزه نه لبنان مبنایشان خودخواهی است ما به عدالت می‌اندیشیم ما به مبارزه با فساد می‌اندیشیم.



هدایتخواه ادامه داد: یکی از مواردی که بتوانیم بیانیه گام دوم را تحقق ببخشیم این است که نیاز است مجلسی شکل بگیرد که مجلس انقلابی بوده و مبانی انقلابی داشته باشد دولتی که برای تحقق اهداف تلاش کند چیزی که خلأ آن احساس می‌شود متاسفانه بسیار از نماینده‌ها که به فکر منافع خودشان نباشند اندک است
 وی افزود: اگر افراد ناصالح بر جامعه مسلط شوند، شب تا صبح بنالیم، خدا اجابت نمی‌کند. آن موقع چوب کوتاهی‌ها را می‌خورم و می‌نالیم، این شرایط که ایجاد شده مسولیت دست ماست کوتاهی کردیم، امر به معروف یعنی معرفی کاندید اصلح و نهی از منکر یعنی معرفی کاندید که صلاحیت ندارد.
 هدایتخواه تاکید کرد: بر اساس معیارهای مشخص شده اصلح منتظریان است وظیفه داریم حمایت کنیم یکی از راه‌های مقابله با خودخواهی، خودسازی تشکیلاتی است تشکیلاتی که بر مدار حق حرکت کند امروز روز عمل است روز برنامه ریزی است.
 وی در ادامه گفت: بعضی که اخیراً تأیید شده‌اند،  به شیوه وسیعی، باندی از فامیل در کشور تشکیل داده در گلوگاه‌های مهم نفوذ کرده‌اند و و کشور را غارت می‌کنند.



هدایتخواه اظهار کرد: خدا عزت دهد به آن نماینده که در مجلس اشک می‌ریخت وقتی این برجام نافرجام تصویب شد ما چنین نمایندگانی می‌خواهیم نه آنهایی که کف زدند، مجلسی انتخاب کنیم که در سرنوشت بشریت تأثیر بگذارد، نه سرنوشت فقط بویراحمد، بلکه در سرنوشت مستضعفان عالم تأثیر داشته باشد،  حواسمان باشد برای برخی مسائل قومی آینده بشریت را دست کم نگیریم جوان ما باید نگاه جهانی داشته باشد، ما می‌خواهیم زمینه را برای تمدن اسلامی فراهم کنیم این مجلس را باید جوانان رقم بزنند.
وی ادامه داد: یکی از ملاک‌ها که تشخیص دهیم کدام جریان به دنبال عدالت است نوع ادعا و شعارهاست، آن‌هایی که روی شهوت جوانان شعار می‌دهند آنها خودخواه هستند آنهایی که به سنت خداخواهی و  رشد و کمال دعوت می‌کنند آنها مبنا باشد.
هدایتخواه در انتها گفت: ان شالله دوستان با عزم و جدیت انقلابی در میدان باشند، فرصت را از دست ندهند، وعده الهی است که اگر ما خداخواهانه و حق طلبانه در این مسیر ورود کنیم، خدا وعده داده که راه را به روی ما باز کند.


کد مطلب: 416642

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416642/هدایت-خواه-کسی-این-طرف-ان-قلت-نیاید-لازم-باشد-سوگندنامه-ها-منتشر-می-کنیم-اینان-نباشد-می-گویند-انحصار-طلب-هستند-بعضی-اخیرا-تایید-شدند-باندی-فساد-تشکیل-داده-اند-کشور-غارت-می-کنند-منتظریان-ایثارگری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1