تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۴۱۶۱۳۵
متن ارسالی؛

با تحلیل وضع موجود: انتخابات بویراحمد و دنا چگونه تمام می‌شود

۲۶۸
۶
با تحلیل وضع موجود: انتخابات بویراحمد و دنا چگونه تمام می‌شود
کبنا ؛متن ارسالی: به نیمه دی ماه نزدیک شدیم ولی یخ انتخابات در بویراحمد و دنا هنوز آب نشده و همگان منتظر خروجی شورای نگهبان هستند که چه کسانی کارنامه قابل قبولی از نظر آنان داشته‌اند. اما با این وجود کاندیدها بدون توجه به خروجی شورای نگهبان در روزهای آینده، به سرکشی و دید و بازدیدها در بین طوایف و آحاد مردم مشغول هستند. حضور آنان در مراسمات فاتحه نیز بخوبی تداوم دارد. که اگر چه انتقاداتی از سوی علما و فضلا در این خصوص شده، اما باید این امر را اقدامی خداپسندانه و رفتاری مهربانانه توصیف کرد که از گذشتگان وجود داشته و به ارث رسیده است. اگر چه برخی کاندیداها به صرف اینکه اکنون کاندیدا شده‌اند در این مراسمات برای معرفی خود حضور دارند.
در این تحلیل سعی بر آن شده بدون جانبداری از شخص و یا کاندید خاصی به آینده انتخابات در بویراحمد و دنا پرداخته شود.
 بهرامی
بهرامی که دو دوره متوالی طعم شکست را از رقبای قدر خود چشیده، مجدد عزم رقابت برای بار سوم نموده است. بهرامی با این گمان که، چون هدایتخواه از رقابت انصراف داده پس شانس بیشتری نسبت به قبل برای پیروزی به ایشان رو کرده است. اما آنچه واقعیت دارد این است که بهرامی شانس موفقیتش بیشتر از دور قبلش نیست. اگر کمی به اطرافیان بهرامی دقت شود مشاهده می‌شود که اکثر لیدرها و حامیانی که سبد رأی ایشان در ادوار گذشته بوده‌اند به سمت زارعی رفته و دوشادوش وی در مراسمات و جلسات مختلف حضور پیدا کرده و تعدادی نیز به ایزدپناه پناه آورده‌اند. از طرفی نیز اکثر اصلاح طلبان هنوز بهرامی را اصلاح طلب ندانسته و حامی ایشان نشده‌اند. به همین خاطر در این دوره اقای ایزدپناه را کاندیدای خود معرفی کرده‌اند. پس دکتر بهرامی نه تنها شانس پیروزی را ندارد بلکه شاید جایگاه بهتری نسبت به دور گذشته نتواند کسب کند.
 ایزدپناه
وی که با شناسنامه سید باقر موسوی پا به عرصه انتخابات گذاشته است و خود را تک گزینه اصلاحات می‌داند و قطع به یقین می‌داند که رقابتی سخت و نفس گیری پیش رو دارد. چرا که در بویراحمد و دنا، فضای سیاسی آغشته به رنگ و بوی احزاب و گروه‌های سیاسی نیست که بتواند با شناسنامه قرضی سید باقر قدعلم کند. وی حتی اگر تک گزینه اصلاح طلبان هم باشد باز هم اقبالی برای پیروزی نخواهد داشت. چرا که در اردوگاه اصلاح طلبان همچون دور گذشته بر سر خروجی این جریان اختلاف و انشقاق وجود دارد و همه همفکر و هم نظر بر روی ایزدپناه نیستند.
در جریان اصلاحلات بخشی طرفدار بهرامی هستند و بخشی نیز به رهبری سید باقر حامی ایزدپناه هستند. و البته نباید از بخش قابل توجهی که حامی غلام محمد زارعی هستند غافل ماند. چرا که عده‌ای از اصلاح طلبان احیاء خود را بعد از ۸ سال خانه نشینی در دوره هدایتخواه مدیون حمایت بی چون چرای زارعی هستند. و از آنجا که این اختلافات در بین آنها وجود دارد و کاندیدهای خروجی این جریان شانس کمی برای پیروزی بر رقبای اصول گرا دارند متوسل به زارعی و حمایت از ایشان شده‌اند.
بنابراین حضور ایزدپناه شاید به نوعی بخشی از آرای زارعی و بهرامی را به خود جذب کند اما شانسی برای پیروزی ندارد. و از آنجا که نام رهبر اصلاحات بویراحمد پشتوانه ایشان است اگر نتواند رأی قابل توجهی را برای پیروزی کسب نماید مشروعیت و رهبریت سید باقر موسوی نیز برای همیشه زیر سؤال می‌رود که اصلاح طلبان بویراحمد و دنا به رهبری سیدباقر رأی تأثیرگذاری بر انتخابات ندارند.
شاپور رمضانی
رمضانی که جوانی خوشنام از اصلاحات است و مدتی در منصب سرپرستی دانشگاه یاسوج مورد استقبال دانشجویان، جوانان و مردم قرار گرفت اکنون به عنوان گزینه‌ای نو برای اصلاحات می‌تواند مورد استقبال قرار بگیرد.
شاید بتوان گفت در میان اصلاح طلبان شاپور رمضانی اقبال بیشتری برای رأی آوری دارد. چرا که هم بین اصلاح طلبان محبوبیت دارد و می‌تواند رأی آنها را داشته باشد و هم تا حدودی از حمایت طایفه‌ای برخوردار باشد. بنابراین اصلاح طلبان می‌توانند نیم نگاهی به رمضانی به عنوان خروجی جریان اصلاحات داشته باشند.
 منتظریان
اردوگاه اصولگرایان نیز همچون اردوگاه اصلاح طلبان دچار اختلاف و انشقاقی تمام عیار است. و آقای منتظریان اکنون با تمام اختلافاتی که بین اصول گرایان وجود دارد به عنوان خروجی این جریان معرفی شده است. ایشان به دو دلیل با بخت و اقبال خوبی رو برو نمی‌شود. اول اینکه ایشان شخصی نظامی، امنیتی است و با انتشار کارنامه امنیتی خود در فضای مجازی باعث واکنش‌های مختلفی در میان مردم و اذهان عمومی شده است.  از طرفی نیز با نگاهی به اطرافیان وی و مشاهده فردی چون سید مسعود حسینی در کنارش، که در زمان مدیریت پر حاشیه‌اش بر استان و فضای سخت گیرانه اش برخی معتقدند که شاید مردم نتوانند زندگی بدون حاشیه در اجتماع را تجربه کنند. دوران حاکمیت سید مسعود حسینی حامی اول و آخر منتظریان، به دوران تاریخی بازگشت بودجه به تهران معروف بوده است. همان دورانی که بویراحمد در فقر، محرومیت و رنج به سر می‌برد و مدیران ایشان برای خوش خدمتی بودجه را به تهران بازگشت می‌دادند تا مردم زیلایی در فقر و رنج بسر ببرند. اکنون نیز حامی معاون خود در زمان استاندار بودنش شده تا که شاید از قِبل نماینده شدن منتظریان دوست دیرینه و همکار خود، مجدداً، حاکم در سایه ایشان در بویراحمد و دنا شود. بنابراین گزینه خروجی ائتلاف «سید مسعود حسینی» و «خلقی پور» از اقبال عمومی برخوردار نیست.
 درخشنده پور
شاید به نوعی ایشان را پدیده انتخابات دوره یازدهم قلمداد کرد. وی با کارنامه‌ای اجرایی در مناصب و مشاغل مختلف و با دو رویکرد پا به عرصه رقابت گذاشته است. اول اینکه از پشتوانه و حمایت رأی قاطع خوبی از طایفه برخوردار است و دوم اینکه ایشان و جریان اصولگرایی نیم نگاهی به همدیگر برای ائتلاف و توافق باهم دارند. که باید تا روزهای آینده و تغییرات احتمالی در اردوگاه اصولگرایان منتظر ماند. چرا که در صورتی که منتظریان نتواند انتظارات آنها را برای رأی آوری برآورده کند قطعاً گزینه‌ای بهتر از درخشنده پور نخواهند داشت. بنابراین با عدم حضور هدایتخواه، قطعاً بخشی از آرای ایشان به سبد رأی درخشنده پور وارد خواهند شد. و از طرفی با توجه به اینکه اقای روشنفکر با اصولگرایان به توافق نرسیده و اعتقادی به سازوکار آنها نداشته و موجب اختلاف و انشقاق در میان آنها شده، اصولگرایان نیز به دنبال انتقام و انتخاب گزینه‌ای رأی آور برای شکست روشنفکر و پیروزی در انتخابات پیش رو هستند. از این رو در این بحبوحه نیم نگاهی به درخشنده پور و آرای طایفه ایشان دارند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند.
 
روشنفکر
وی که در دور گذشته به واسطه رأی قومیتی پدیده انتخابات لقب گرفته بود و در طول این چهار سال بسیار تلاش نمود خود را به اثبات برساند که توانایی رقابت با زارعی و هدایتخواه را دارد. اما غافل از اینکه رقابت سیاسی ساز و کار و اصول خود را دارد و صرفاً با در دست داشتن هر تریبون و سخنرانی و تخریب دیگران نمی‌تواند خود را به اثبات برساند و مثبت و موجه جلوه دهد.
البته روشنفکر ضمن اینکه نباید به سبد رأی گذشته‌اش خیلی امیدوار باشد بلکه باید منتظر ریزش‌های زیاد در روزهای آتی و روز انتخابات باشد. اول اینکه بخش قابل توجهی از رأی ایشان به کهگیلویه می‌رود و وارد سبد رأی موحد خواهند شد. و دوم اینکه بخش قابل توجه دیگری نیز وارد سبد رأی درخشنده پور خواهند شد. و ریزش‌های دیگر ایشان نیز به سبد زارعی خواهند رسید. چرا که با عدم حضور هدایتخواه، جمع زیادی از مردم زارعی را پیروز این رقابت می‌دانند. بنابراین بخش قابل توجهی از مردم به سمت فرد پیروز خواهند رفت. و انتظار می‌رود روشنفکر در انتخابات پیش رو رتبه‌ای بهتر از سومی یا چهارمی نصیب ایشان نشود.
 حال سوالاتی پیش می‌آید که ایشان با وجود حمایت از دو کاندیدای رقیب خود در ادوار گذشته یعنی هدایتخواه و زارعی، چه شد که به یکباره تصمیم به رقابت با آنها را گرفت؟ آیا خواسته و توقعات غیر معقول و غیر منطقی از آنها داشته که پوشش داده نشده و باعث تحریک و تشویق خود برای رقابت با آنها شده است؟ اصلاً ایشان چه توانمندی دارد و چکاری می‌تواند انجام دهد که هدایتخواه در طول نمایندگی ۸ ساله خود با آن همه نفوذ در دولت سابق، و زارعی در طول ۸ سال نمایندگی خود و همسویی با دولت فعلی انجام نداده‌اند که ایشان می‌تواند انجام دهد؟ مهم‌تر اینکه در صورت پیروزی موحد در کهگیلویه و تاجگردون در گچساران و روشنفکر در بویراحمد، ایشان با ناپختگی سیاسی و عدم داشتن تجربه کافی چگونه می‌تواند در رقابت با دو نماینده با تجربه و صاحب قدرت باعث رشد و اعتلای بویراحمد شود؟ آیا پیروزی ایشان در انتخابات چیزی جز بازنده بودن بویراحمد دارد؟
پس اگر نقشه راه و مسیر رشد و توسعه را دارد به مسئولان دهد تا آنها انجام دهند و دیگر نیاز به این همه هزینه برای انتخابات نیست!!
 زارعی
زارعی را باید اسوه صبر و استقامت در انتخابات بویراحمد و دنا خواند. وی که در دو دور اول رقابت خود از هدایتخواه شکست خورد سپس با صبوری و استقامت ماند و در دور سوم و چهارم رقیب سنتی خود را شکست داد. ایشان بعد از ۱۶ سال حضور در عرصه سیاسی بویراحمد و دنا دیگر تجربه و پختگی لازم را کسب کرده و در تمام لایه‌های سیاسی و اجتماعی بویراحمد و دنا نفوذ کرده و در میان آنها طرفداران خاص خود را دارد. حال زارعی ابتدا با کارنامه و عملکرد ۸ ساله خود پا به پنجمین دوره حضور خود در عرصه رقابت انتخابات گذاشته است. به دور از انصاف است که کارنامه عمرانی و خدمات رسانی وی را ناچیز و یا غیر قابل قبول بپنداریم. وی با خدمات قابل توجهی که به مردم خصوصاً بخش‌های محروم ارائه داده در قلب آنها رخنه کرده و روابط عاطفی با آنها برقرار کرده است. حضور مداوم در بین مردم و روحیه خستگی ناپذیر وی که در طول این ۸ سال هیچ آخر هفته‌ای نبوده که در بین مردم حضور نداشته باشد و به مشکلات آنها رسیدگی نکرده باشد. و این باعث شده تا جایگاه ویژه‌ای در میان آحاد مردم داشته باشد. حضور پرشور مردم از گروه‌ها و اقوام و احزاب مختلف در همراهی وی برای ثبت نام در فرمانداری بویراحمد می‌تواند گواه این سخن باشد.
اما با این وجود زارعی رقابت آسانی نخواهد داشت. اگر چه شانس پیروزی وی بسیار بیشتر از سایر رقبا می‌باشد. اول اینکه بخش قابل توجهی از آرای ایشان حمایت بی چون و چرای طایفه ایشان همچون گذشته است. دوم آرای چشم گیری از میان اصلاح طلبان دارد. چرا که با وجود اختلاف در اردوگاه اصلاح طلبان و شانس کم پیروزی کاندیدهای آنها متوسل به زارعی و حمایت از ایشان خواهند شد. از طرفی اصلاح طلبان چون بواسطه زارعی در این ۸ سال احیاء شده‌اند خود را مدیون ایشان می‌دانند. سوم اینکه اصول گرایان که به واسطه عدم حضور هدایتخواه و زخم خورده لجبازی‌های روشنفکر، بدنبال انتقام از ایشان هستند و هماهنطور که از شواهد و قرائن پیداست بخش قابل توجهی از اصولگرایان بدون اینکه در کنار زارعی دیده شوند به سمت زارعی سوق پیدا کرده‌اند و در روز انتخابات رأی آنها به سبد زارعی ریخته خواهند شد. ضمن اینکه اصول گرایان می‌دانند در صورت پیروزی روشنفکر می‌بایست فاتحه تمام ساز و کار و اصول و تشکیلات اصولگرایی را خواند. چرا که روشنفکر هیچگونه اعتقادی به این تشکیلات ندارد و در صورت پیروزی آنها را برمی چیند و تفکر خود را غالب می‌کند. بنابراین بخشی از اصول گرایان قانع به حمایت از زارعی شده‌اند تا حتی با وجود پیروزی زارعی بتوانند سازو کار تشکیلاتی خود را برای ادوار بعد حفظ نمایند و روشنفکر را با شکستش، قانع کنند که بدون ساز و کار و اصول سیاسی قادر به پیروزی نخواهد بود.
زارعی اگر چه با ریزش‌هایی مواجه بوده است اما رویش‌هایی نیز داشته است. و اگر ایشان بتواند تا پایان انتخابات آنهارا جذب و راضی نگه دارد شانس اول پیروزی در این ماراتن خواهد بود. که تا کنون بر خلاف سایر کاندیدها که با هیاهو و جنجال و تخریب رقبا سعی بر جذب آرا دارند ایشان با زیرکی تمام بصورت چراغ خاموش فعالیت می‌کند و آرای گروه‌ها و اقشار مختلف را جذب می‌کند. که این نشان از پختگی و زیرکی سیاسی ایشان است که در طول ۱۶ سال رقابت کسب نموده است.
با وجود اختلافات میان اردوگاه‌های اصولگرایان و اصلاح طلبان و تقسیم آرای آنها میان دیگر کاندیداها و ریزش آرای روشنفکر و انتقام اصولگرایان از ایشان، رقابت را باید میان زارعی و درخشنده پور جستجو کرد که در این میان شانس زارعی کمی بیشتر از درخشنده پور خواهد بود و روشنفکر و بهرامی شاید منتظر پایان حیات سیاسی خویش در عرصه انتخاباتی بویراحمد و دنا باشند.

------------------------
شهریار احمدی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اصلاتحلیلت قابل قبول نیسه
مختار
Iran, Islamic Republic of
هدفت زارع بود ن تحلیل. زارع ق ب و ل نخواهد شد
سید عبدالوهاب صدر
Iran, Islamic Republic of
منصفانه ترین تحلیلیه که در خصوص انتخابات حوزه بویراحمد نوشته شده و نشان از هوش و درایت بالای نگارنده داره حاج زارعی مرد کهنه کار سیاست بویراحمد که بسیار متواضع و، فروتن و مؤدبه به احتمال زیاد این دوره هم به لطف خداوند منان قبول میشه و بیش از پیش شاهد آبادانی مناطق محروم استان خواهیم بود ; یا زهرا!
امیرظهوریان
Iran, Islamic Republic of
تحلیل تان کاملا اشتباه است برنده واقعی انتخابات گذشته زارعی نبوده. ارانماینده شدوانشااله برنده این دور دکترروشنفکراست
فرخ
Romania
شهريار احمدي:
((((!حال سوالاتی پیش می‌آید که ایشان با وجود حمایت از دو کاندیدای رقیب خود در ادوار گذشته یعنی هدایتخواه و زارعی، چه شد که به یکباره تصمیم به رقابت با آنها را گرفت؟ )))؟؟

جناب احمدي خودتون ارجاع ميدم به نوشته خودتون كه در همين دو سطر ميشه هدف وغرض تون از انشاء اين نوشته را فهميد نيازي نبود اين همه انرژي صرف كني برادر عزيزم ودست به تخريب ناشيانه وبچگانه دور از واقعيت هاي ميداني وصحنه سياسي بويراحمد ودنا بزنيد مستقيم ميگفتي من از اصحاب زارعي هستم واين دور روشنفكر برنده انتخابات هست وچون ياراي مقابله با ايشان را نداريم راه تخريبش را پيش گرفتيم ولي غافل از اينكه سر در زير برف فرو بردن بهتون كمك نميكنه ....دعوتت ميكنم كه به كشتي نداي وحدت بپيوند كه با همين خبر ديشبي حالا درست يا نادرست!! راديو فردا سوم هم نخواهيد شد
Iran, Islamic Republic of
این همه هجمه علیه روشنفکر نشان از بزرگی اوست که همه رقبا دارن تخریبیش میکنن ، پس به امید خدا روشنفکر با اختلاف پیروز انتخابات
Iran, Islamic Republic of
کبنا با این تحلیل های ابکی خودتو سبک نکن
Iran, Islamic Republic of
کار و اثارش پیدایه
روشنفکر روزی ده جلسه دعوت بقیه هی ایرن مراسمات گرامی داشت
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل نشون میده حسابی ترس از روشنفکر وجودتونو فرا گرفته
Iran, Islamic Republic of
وتحلیلت
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
سیم اهمیتی نیاره
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تنها کسی که شانسئ نداره زارعیه
Romania
په ملا شهريار ايشه بفرمايي چندتا از اين ليدرها اصولگرا ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کاملا به حمایت از زارعی نوشتی. البته خیالات خودتو
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دایی ای مزخرفات چنه . حاج مهدی با اختلاف اوله
محمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر پیروز انتخاباته
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اصول گراها وقتی میبینن که هدایتخواه نیومده به سمت روشنفکر میرن چون شانسش خیلی بالاس
Iran, Islamic Republic of
اول حیف اسم شهریار
بعدمسول سایت وزین کبنا اجازه متن را نده
یا خواب و یا خودتو زدی به خواب غفلت و یا کوری نمی بینی چطور هواداران چندآتیشه زارعی روز به روز به سردار ندای وحدت دکتر روشنفکر می پیوندند. حتما نمی دونی بعداز رفتن هدایتخواه ب تهران همه لیدرهای اصلی ایشان به دلیل قدرت رای آوری دکتر روشنفکر به ایشان پیوستند. جون خودت و خودم ریزش آرا زارع خیلی خیلی خیلی بیشتر از دور قبل انتخاباته
محموداباد
Romania
جناب احمدي طرفدار متعصب حاج زارعي
▪️همیشه سنگ به قطاری می زنند که در حال حرکت است هیچکس به قطاری که ایستاده توجهی نمی کند.
در سرتاسر نوشته تون اقرار به پيروزي حاج مهدي موج ميزنه همچنان سنگ بزنيد !!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ارزو بر جوانان عیب نیست./ و مجلس آرزوی دست نیافتنی
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
کی گفته دکتر روشنفکر رای طایفه ای داره؟وقتی دکتر شریعتی حمایت خودش از ایشون اعلام کرد پس رای زیادی از بویراحمد بالا به سبد ایشون اضافه میشه
Iran, Islamic Republic of
زن شریعتی هم تامرادی این یعنی طایفه ای شریعتی هم به همین خاطر رای میده
رضا
Iran, Islamic Republic of
ای بارکلا
مهدی روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
دایی قربونت برم تامرادی خوش یه ارتشه خشو دونن که باید و روشنفکر رای بین و و درخشنده نین
چویل
Iran, Islamic Republic of
چکاره تامرایی هستی که تو بخی سیش تصمیم بگری
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر در طوایف ما هم رای داره با اختلاف اوله
ابراهیم بزرگ
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر حیات سیاسیش دبه تمومه دکتر درخشنده مرد دانا باهوشیه حالا میببنید با اختلاف۱۰۰۰۰ بالای روشنفکره
Iran, Islamic Republic of
تا اوسو که بین بشین انتظار بکش
Iran, Islamic Republic of
سلام.جنابعالی که اسمت رو نوشتی مهدی روشنفکر.لطفا جنابعالی اولا دوما طرفدار روشنفکر نیستی سوما قصدت از این اسم و فامیلی گذاشتن چیزی جز تخریب روشنفکر نداری.و در آخر لطفا کمی وجدان داشته باش و مردانه رای واسه کاندیدموردنظرت جمع کن
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
2 اسفند خواهی دید که اقای رشنفکر چقد ارادارد.صب کن ببین
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
2 اسفند خواهی دید که اقای رشنفکر چقد ارادارد.صب کن ببین
تاا
Iran, Islamic Republic of
البته احمدی جان اگه سالم عبور کنه حاجیت که بعید بنظر می رسه
محسن
United Kingdom
قسم بخور از فامیلای نزدیک زارعی نیست
برو بابا با این تحلیلت
زارعی این دفه دوم هم نمیشه
سحر
Iran, Islamic Republic of
اندکی صبر سحر نزدیک است
محسن
United Kingdom
حاجی تون این بار ب جای بهارستان
توتنده
Iran, Islamic Republic of
دردود بر مهدی روشنفکر . اندکی صبر
دنا
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوش خیال نوشتی تحلیل گر .۱۰۰درصد روشنفکر برنده انتخابات است با فاصله زیاد از نفر دوم که بهرامی است.پیش بینی ۸۰ هزار رای برای ایسان شده است.
Iran, Islamic Republic of
چه خوش خیال😉😉
جوانی وخیال خام
Iran, Islamic Republic of
۸۰ هزار خخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
تحلیل آبکی بود حیف وقتم تلف شد
فرهنگی
معلومه که هدفت اینه که فقط روشنفکر را هدف قرار بدی اما یادت باشه روشنفکر با اختلاف ۳۰ هزار رای نسبت به نفر دوم که شاید بهرامی باشه به مجلس راه پیدا میکنه
Iran, Islamic Republic of
در خصوص آقای حسینی معلوم است که با حقد و کینه سخن گفته ای .
حتی در کوچه و بازار هم که اهل تحلیل علمی نیستند مثل شما حرف نمی زنند مثلا پول را به تهران برگرداندن و به زیلایی نبردن . معلومه که مسائل ابتدایی بودجه و بودجه ریزی را بلد نیست نویسنده .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حناب شهریار احمدی عزیز که کاش اسم واقعیت را میدونستم و بعد از انتخابات این تحلیل غیر کارشناسی ات را یادت میاوردم اولا در ابتدای مقاله ات نوشتی به دور از جانبداری از شخصی قضاوت میکنی که هر شخصی متوجه حانبداری و تحلیل دور از واقعیت شما میشود.جمله ای که نوشتی رقابت بین زارعی و درخشنده پور هست کاملا موید همه چیز هست.
ولی عرض کنم به حضورت که مردم بویراحمد و دنا را خیلی ساده فرض کردی که فک میکنی با چنین تحلیل آبکی میتونی اونا را به سمت زارعی بکشونی
زهی خیال باطل.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز و همشهری نظر و تحلیل شما کاملا جانبدارانه و از روی غرض ورزی می باشد .باید واقعیت رادید و درک کنید و بخاطر حمایت از کاندید مورد نظر دیگر کاندید ها را تحقیر و کوچک نشمارید .
علی
Iran, Islamic Republic of
. که فعلن مشکل داره و بعید تایید بشه.مردم این هشت سال که زارع مجلس بود خوب میدونن که این اقا. تاریخ مصرفش خیلی وقته تموم.
محمد روایی
Iran, Islamic Republic of
پدیده این دوره انتخابات کسی نیست جز دکتر شاپور رمضانی
زهرا
Iran, Islamic Republic of
اصلاحطلب واقعی و اصول گرایی این دوره مشخص میشه.نه اصلاحطبه نه اصول گرا.زندگی سیاسی زارع خیلی وقته تموم شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نویسنده فقط این مطلب رو نوشته که از آقای زارعی حمایت کنه نه خیر آقا زارعی دیگه کارش تمومه تو این ۸ سال چه عملکردی داشته که گفتین عملکردش خوب بوده
احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل خیلی آبکی هست در بین این عزیزان ازنظر مدیریتی چه در سطح کلان کشوری چه درسطح استانی آقای منتظریان ازهمه کارنامه بهتری دارند در رابطه با بحث امنیتی هم دیدیم آقای روحانی گفتند من حقوق دانم چه بلایی بر سر کشور آوردند وسرهنگ ها هستند که این مملکت را حفظ کردند
حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای نویسنده احتمالا بین مردم نیستید که اکثر قریب به اتفاق مردم حقیقتا از عملکرد آقای زارعی ناراضی هستن چون ایشان عملکردش واقعا ضعیف بوده
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر منتظران کاندیدای اصلح
اصولگرا
Romania
فعلا جريان توكلي حل كنيد تا انتخابات وقت زياده.....😂😂
ایل جلیل
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرت بود زارعی سوم هم نمیشه
نادر
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی خودت قضاوت کن آیا این ۸ سال ما زیر سلطه تاجگردون نبودیم ما مرکز استانیم‌‌انا همه مدیر کلها وپست های حساس رو از آن تاجگردون بوده چقدر نیروی باشتی وگچسارانی تو این مدت تو ادارات شهر ما جذب شدن واقعا این ظلم به مردم شهرستان بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
نه این را قبول ندارم
دنا
Iran, Islamic Republic of
من واقعا تو این ۸ سال به آقای زارعی رای دادم اما این دوره با توجه به این عملکرد ضعیف اصلا به ایشون رای نخواهم داد.و
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم به چند دلیل این نوشته جنابعالی فاقد اعتبار و واقعیت هست و نشان دهنده این هست که شما این متن را با غرض نوشتی یا کلا اطلاع از جامعه و انتخابات بویراحمد نداری ،رقابت رو بین آقای زارع و درخشنده می بینی که این دور از واقعیت هست و در ریزش آرای حاج زارع هیچ شکی نیست و نه تنها در بویراحمد سفلی بلکه بین هم تباران خود هم جایگاهی ندارد و حزب اصلاحات ایشان را دیگر همراهی نمی کند و به طرف آقای بهرامی و ایزدپناه گرایش دارند و اگر آگاهی داشتی و حتی تلفنی با دوستان خود در مناطق مختلف بویراحمد و دنا ارتباط می گرفتی به این واقعیت بیشتر پی می بری و مهندس درخشنده در این دوره بیشترین ضربه رو به آقای زارع می زند نه دکتر روشنفکر و مناطقی که مهندس درخشنده رای دارد دوره قبل اکثریت رای دهنده به آقای زارع بوده و دکتر روشنفکر در آن مناطق از کاندیدی گمنام هم رای کمتری گرفته بود و کسانی از ایل تامرادی که ایشان را همراهی می کنند عده ای قلیل هستند که اتفاقا اکثریت دفعه قبل با دکتر روشنفکر نبودند و دکتر روشنفکر شاید ریزش محدودی داشته باشد که آن هم کمتر از هزار رای هست ولی رویشی بسیار زیادی داشته است که لرزه بر اندام دیگران انداخته است و خیلی از لیدر های اصولگرایان و اصلاح طلب به ایشان بیعت کرده اند و رقابت این دوره بین دکتر روشنفکر و آقای مهندس بهرامی هست و آقایان ایزدپناه و منتظریان گرچه از پشتیبانی حزبی برخوردار هستند ولی در بطن جامعه رای آنچنانی کسب نمی کنند و نماینده حال حاضر بیشتر برای اعاده حیثیت باید تلاش کند تا پیروزی
Iran, Islamic Republic of
سخت در اشتباهی تحلیلت خیلی آبکیه
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
این را میگن با منطق حرف زدن
خوب
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب.
وای
Iran, Islamic Republic of
تامرادی هم که بو روشنفکر ایبرن من میلس.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا"منتظریان چون در بین مردم به خوش نامی و روحیه ی اصلاح گری معروف است،علاوه بر رای اجتماعی از پشتوانه ی آرای نیروهای ائتلاف انقلاب برخودار است؛بنایراین شانس اول موفقیت در حوزه ی بویراحمد است.
Iran, Islamic Republic of
یعنی تا کبنا تحلیل میزنه من نمیخونمش چون مطمینم اخرش میگه رمضانی رای میاره...😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
زارع ۱۰۰۰۰ هزار رای بیشتر نیاره
Iran, Islamic Republic of
هم یو هم زیاده
سید حمید
درخشنده دو هزار رای هم نیاره
دنا
Iran, Islamic Republic of
اگه دونی درخشنده دوهزارتا نیاره چطونه ایترسیت لرزه بر اندامتون افتاده
Iran, Islamic Republic of
اگر به قدرت مدیریتی ایشان اطلاعات کافی داشتی این حرف را نمی زدی البته این نظر شما است وقابل احترام
Iran, Islamic Republic of
روشنفکرقبوله خودتونه خسته نکنید
جانگرته
Iran, Islamic Republic of
قبوله اما نه امسال خخخخ
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
رقابت بین روشنفکر وزارعی میباشد.
کاندبداهابه ترتیب رای1-روشنفکر2- زارعی3-بهرامی4-ایزدپناه5-منتظریان
تلزالی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید که گزینه ای بهتر از حاج زارع نیست و نخواهد بود چرا که در بدترین دوران نمایندگی به علت تحریمهای ظالمانه خواسته های موکلین خود را در حد قابل قبولی به پیش برد و به قولی فولاد آبدیده شده نماینده ای نستوه که خستگی برایش بی معنی بوده و هیچ وقت و هیچ زمانی نبوده که حرف موکلین خود را نشنیده باشد بعضی میگویند تو مراسمات می آید آیا نمی بایست به احترام موکلش در مراسمات بیاید اینها همش رسم مروت و مردانگی یک انسان شریف است انسانی کوچک نظم بوده و هیچ زمانی علی رغم کارهای خوبی که کرده منم منم نکرده عشایر زاده ای بوده اصالتمند ،دلاوری بوده در میادین جنگ و صبوری بوده که حرف موافق و مخالف را شنیده و به امید خداوند و دعای خیر مردم شهرستان بویراحمد بار دیگر در مجلس حضور خواهد یافت انشاء اله.
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
دقیق دقیق گفتی
Iran, Islamic Republic of
از یه طرف میگی بهرامی رو اصلاحطلب نمیدونن از اونطرف میگی جمع زیادی از اصلاحطلبا با اونن. همونقدر از طرفدارای بهرامی که ریزش داشته شاید بیشتر جذب داشته .
اگر وکیلی بیاد کلا معادلاتت و محاسباتت بهم میخوره
معین
Iran, Islamic Republic of
اولادرخشنده اصلارایی نداره بعدشم تاییدنمیشه فعلاکه جناب زارعی هم براساس شکایت اقای توکلی دسش ویه کاسه است معلوم نیست که اصلاتاییدبشه یانه
میلاد
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز میشه بفرما ی طبق چه معیار و انگیزی اطرافیان روشنفکر میرن کهگیلویه به آقای موحد رای بدن موحد رای خودشو در دهدشت داره نیازی به اینگونه تبلیغات سو نیست جوجه را آخر پاییز میشمارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درودبرزارعی یازهرا
Iran, Islamic Republic of
فقط رمضانی مرد اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
این مقاله سفارشی برای زارعی نوشته شده
ف ب
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی دو اسفند مشخص میشه روشنفکر ریزش داره یا اقای زارعی هر که میرسه یه متن میزنه که من هم هستم بفکر نون باش که خریزه ابه 😂😂😂
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باور کنید همش
دانیال
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج زارع همه شون بذارن رو هم برنده هستی حاجی مردمی
حمید اقبال نیک
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی نه اینکه اسوه صبر ...بلکه ایشون توانایی بیان نداره و سکوت میکنه 😄😄...ما نماینده ی ساکت و منزوی نمیخوایم. .ما نماینده ای با بیان عالی و توانمند و اعتماد بنفس میخواییم که مطالبات ما مردم عادی رو رو پیگیری کنه....زارعی واسه همیشه حذف میشه
بهادر
Iran, Islamic Republic of
همین که مثلا تحلیلت تلاش نمودی روشنفکر تضعیف نمایید. نشان از ترس جنابعالی از موفقیت ایشان است.
اصلاح طلب محض
Iran, Islamic Republic of
برام اهمیتی نداره که کی رای میاره
دونفر توانایی بالقوه ای دارند بین کاندیداها
دکتر محمد بهرامی وحاج نادر منتظریان بقیه رو هم حساب خط بزن
عباسی
Iran, Islamic Republic of
نویسنده ی عزیزم اقای زارعی اراش ریزش شدید دارند و چیزی که مشخص امسال اقای زارعی حتی رای خوبی هم نمیتونم
ح
Iran, Islamic Republic of
درود بر تفکر دکتر رمضانی .درود بر جریان برای مردم شما.درود بر نو اصلاح طلبی.درود بر راه شما.مطمن باشید ۴ اسفند بعد از اعلام نتایج مردم پیروز اتخاباتن چون شما پیروز انتخاباتید
پژمان حبیبی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر رمضانی مرد خوش فکر با شخصیتی مستقل و دلسوز ....درود بر رجل حقیقی سیاست که از هر نظر علمی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی برترین عست و البته که شجاعت و بیان رسا ایشان هم که زبانزد هست ...به قطع که جهت رشد و ترقی و زندگی اسوده ی مردم و البته رشید اقتصادی و فرهنگی ایشون منطقی ترین و بهترین انتخاب این عرصه هستن ..به امید موفقیتشون تنها مرد حقیقی اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
سلام منتظر تایید صلاحیت های شورای نگهبان باشید ات شاء الله خیلی از این کاندیدها رد صلاحیت خواهند شد. تا اون موقع باید سکوت کرد.
..
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که محافظه کاری اصلا ندارد و شجاعت در بیان و اهداف داره دکتر رمضانی هست .فردی ازاده است از همه کاندیدا قوی تر و با صداقت صداقت صداقت تره
ارجان
Iran, Islamic Republic of
بدرد بخورترین کاندید دکتربهرامی اثبات شده هست
پیروزی از ان دکتربهرامی هست.
علی
Iran, Islamic Republic of
عجیب ترین تحلیلی بود که تا حالا خوندم.
شک نکنید :بهرامی اوله(با اختلاف)،روشنفکر یا منتظریان دوم و سوم،زارعی و درخشنده چهارم و پنجم،ایزدپناه ششم.
Iran, Islamic Republic of
حاج منتظریان هم در مسولیت های اجرایی و هم در حوزه ی نظارتی از جمله مسولیت در حوزه ی پارلمانی وزارت جمیع مسولیت ها در استان و سایر استان ها و در سطح ملی فرد موفقی بوده و با توجه به جمیع جهات ،شایستگی نمایندگی مردم را حوزه بویراحمد و دنا دارند.
دوست
Iran, Islamic Republic of
مثل دور قبل بین سه نماینده چهارم شدین😂
ایل بزرگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
ایل بزرگ تامرادی از زحمات اقای زارعی نمیگذرد و کار هایی که برای منطقه پایین انجام داده و تلاش های فراوانش نسب به بقیه نماینده هایی تا حالا به منطقه پایین اومدن ولی با این وجود اکثر ارای در منطقه پاین اقای درخشنده پور بعد اقای زارعی خواهد بود آقای روشن فکر کمترن ارای خواهد داشت
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
اقا مشخص است شما طرفدار زارعی هستید اقای روشنفکر برنده قعطی انتخابات است اقای درخشند رای ندار رقیب اقای روشنفکر اقای بهرامی است این تحلیل شما واقعا بچه بازی است
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب احمدی عزیز
تمام تحلیل و تفسیر شما این بوده که بگید زارع پیروز انتخابات میشه
اما برادر عزیز این تحلیل شما اشتباه است نه اصول گراها به زارع رای می دهند و نه اصلاح طلبها دیگه زارع را قبول دارند
حتی مدیران کنونی هم در غیاب به سمت اصلاح طلبها رفته اند و به زارع دروغ می گویند
انتخابات اینده دو قطبی می شود و مطمئن باش زارع یا سوم می شود یا چهارم
پس منتظر باش بعد از تایید صلاحیتها چه اتفاقی پیش می اید
اقای زارعی حتی در طایفه خودش هم رای زیادی ندارد
ضمنا نود درصد رای گذشته اقای زارعی مال اصلاح طلبها بوده
پس بنشین و ببین چگونه مردم به زارعی نه خواهند گفت
زارعی دیگه تمام شده است
موفق باشید
جوان
Iran, Islamic Republic of
کبنای معامله گر کثیف حداقل از خدا بترس
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا زارع نفر سوم میشود
مرتضوی
Iran, Islamic Republic of
دکتر رمضانی بدون شک قبول است
Iran, Islamic Republic of
خدایی این استان عقب افتاده داره از رو بی فکریش روشنفکر رو که هر لحظه موج میگیرش واز همه لحاظ داغون میگن حتما نمایندگی حقش دلم برای بدبختی تون میسوزه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خوت با ای تحلیل بیجا
حسنی
United States
مطمئن باشید بهترین گزینه ممکن رمضانیه و مطمن باشید نفر اول انتخاباته
محمد ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که در وضعیت کنونی بتواند بویراحمد و دنا را نجات بدهد درخشنده پور است
حسنی
United States
مطمئن باشید بهترین گزینه ممکن رمضانیه و مطمن باشید نفر اول انتخاباته
حسنی
United States
مطمئن باشید بهترین گزینه ممکن رمضانیه و مطمن باشید نفر اول انتخاباته
حسنی
United States
مطمئن باشید بهترین گزینه ممکن رمضانیه و مطمن باشید نفر اول انتخاباته
دکتر احمدی .تهران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر رمضانی ..درود بر شخصیت اصیل و حقیقی ایشان ..به حق شایسته ترین و توانمند ترین فرد در این عرصه هستند ...ما هم شما رو حمایت میکنیم دکتر عزیز
Iran, Islamic Republic of
خیلی تحلیل ابکی ومفت گفتی معلوم طرفدار زارع هستی
Iran, Islamic Republic of
دکتر رمضانی صد در صد انتخابی
چویل
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر درخشنده پور با وجود ایشان بویر احمد از بحران میتونه بیرون بباد.تنها اوست که از حق مردم میتونه دفاع کنه
Iran, Islamic Republic of
دکتر رمضانی میان اصلاحات یاسوج و تهران بسیار عزیز و مورد تایید هستند ....انشالا که امسال به امید خداوند پیروز هستند ...انشالا که کاندیدای باشن در جهت رفع مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد و پیشبرد و ترقی مسائل اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
برادر کجای کاری:
روشنفکر برنده انتخاب در اسفند ۹۸ خواهد بود
۱۱/۱۰/۹۸تاریخ توشاهدباش
علی بابا
Romania
خته خفه کردی بگی زارع پیروزه!!ای.در یک کلام گفتی همه اخه و زارع به بهه .خوش باش عزیز
مهدی
Iran, Islamic Republic of
پیروز انتخابات انشالله دکتر روشنفکر است و با چنین تحلیل سطحی نمیتوان ایشان را تنزل داد
دادگستر دلی دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر ندای وحدت ،یامهدی حاج مهدی
علی بینا
Iran, Islamic Republic of
کا شهریار وت دیاره که تا الان فقط من جلسه نشستیه من جلسه مردونه هم ننشستیه واحتمالا نداری که تحلیل ایکنی
امین
Iran, Islamic Republic of
خودت خجالت نکشیدی با این تحلیل مضحک هدفی جز تخریب روشنفکر نداشتی روشنفکر پیروز انتخاباته با اختلاف ۳۰ هزار تا
مشتی
Iran, Islamic Republic of
اینقد الکی جوهر خرج کردی که مثلا چی بشه... سمبوسه تنده یا ترش
الهی
United States
هم اینک حاج نادر منتظریان با کوله باری از تجربه و تخصص و قریب چهار دهه فعالیت موثر در بخش های مختلفی مانند حضور در عملیات های مختلف هشت سال دفاع مقدس، معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، مدیر کل پارلمانی وزارت و... شایسته ترین نامزد انتخاباتی حوزه بویراحمد و دنا می باشند و روزمه کاری و مدیریتی این شخصیت انقلابی و جهادی ایشان را از سایر نامزدهای استانی متمایز ساخته است.
قایدگیوی
Iran, Islamic Republic of
دکتر درخشنده پور رای طایفه ای بسیار خوبی دارن، علاوه بر آن از دیگر طوائف و جریان انقلابی رای بسیار خوبی دارند، قطعا پیروز انتخابات خواهند شد، از نظر سواد،سخنوری، مدیریت سیاسی و اجرایی هم که از دیگر کاندیدا سرتر هستند
Iran, Islamic Republic of
داری چرت میگی،چند گرفتی اینو نوشتی
محمدصادقی دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
نویسنده متن هیچ اسمی از دکتر کیان دهراب پور نیاورده به این جهت میدونه که در تیرتاجی بخصوص دولت آباد نمیزاره زارع یک رای هم بیاره
زارع و نویسنده این متن کور خوندن دکتر دهرابپور روزهای آینده بلایی سر زارع خواهد اورد که تا الان ندیده
Iran, Islamic Republic of
رای تیرتاجی
دکتر کیان دهراب پور
احمدی
Iran, Islamic Republic of
بدون شک پدیده این دوره انتخابات مجلس حاج نادرمنتظریانه،،،خیالتون راحت کنم.این خط/این هم نشون!
امیری
Iran, Islamic Republic of
. زارع
دکتر دهرابپور
وحید
Iran, Islamic Republic of
در تمامی شهر روشنفکر رای داره دوره قبل خودش تنها پدیده بود الان کل سفلی پشتشه بویراحمد علیا هم به شدت داره به روشنفکر میپیونده
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
متاسفم نمیدونم چرا ادمای عقده ای یه جورایی دنبال مطرح کردن خودشون هستن توکه نمیدونی سیاست با کدوم س تلفظ میشه چرا اظهار نظر خالی میکنی تو حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاری میکنه این اظهارات شبیه اظهارات بند چاله تشیه.
Iran, Islamic Republic of
با وجود دکتر دهرابپور زارع چهارم به زیر میشه
بويراحمد واحد ودناي سرافراز
Iran, Islamic Republic of
هدف اين نوشتار ايجاد نفاق بين روشنفكر ودرخشنده هست اقاي شهرياري هم مستعار هست واحتمالا از بقيه غير از زارعي خط ميگيره ولي دكتر درخشنده مردي دانشمند واگاه به خم وچم سياست واهداف پشت پرده رقيبان خواهد بود ودر دام انها نخواهد افتاد قطعا ويقينا كاتاليزور كسي نخواهد شد و با دكتر روشنفكر به توافق خواهند رسيد زهي خيال باطل ...دوست مستعار به قول لري :شيرش ايكني !!!!!
آرزوی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باور کنید ای مردم ای مردم یاسوج فقط بیایید یک بار پای صحبت های سیاستمدار واقعی جناب شاپور رمضانی بنشینید فقط یک بار بعد می فهمید اون کیه و چه اهدافی داره.بیاید این بار کسی رو بفرستیم مجلس که واقعا قدرت توانایی و شجاعت و صداقت داشته باشه یک رو باشه واقعا دلسوز من و شما باشه ....
آرزوی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باور کنید ای مردم ای مردم یاسوج فقط بیایید یک بار پای صحبت های سیاستمدار واقعی جناب شاپور رمضانی بنشینید فقط یک بار بعد می فهمید اون کیه و چه اهدافی داره.بیاید این بار کسی رو بفرستیم مجلس که واقعا قدرت توانایی و شجاعت و صداقت داشته باشه یک رو باشه واقعا دلسوز من و شما باشه ....
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبا از رمصانی حمایت میکنن
Iran, Islamic Republic of
خواهشا تحلیل الکی تحویل مردم نده این دوره زارع نفر چهارمه
نفراول با اقتدار دکتر مهدی روشنفکر
پس خودتو خسته نکن
Iran, Islamic Republic of
حضور دکتر دهراب پور یعنی قبولی قطعی دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
حضور دکتر دهراب پور یعنی قبولی قطعی دکتر روشنفکر
علی
Germany
ممنون که اسباب خنده رو فراهم کردی😂😂😂😂😂
از پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاح طلب واقعی شاپور رمضانی.....ما که قبولش داریم....
خلیلی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و ادب و احترام
جناب احمدی
در جبهه اصولگرایی شورای خود خوانده گفتند دست نزن
حامیان گفتند چشم
گفتند بدنبال فلان خط نرو
گفتند چشم
گفتند نا انتخاب کردیم و ارباب سخن آوردیم شما خفه شوید
. فتندچشم
اما حالا که شما به تعبیر غلط قلم فرسایی نمودید
ه
عارضم به حضورتان
نگویید هیچ نفهم
چون مردم آگاه شده اند
این سخن عنوان مکنید
خواهش بی فهمی انسان مکنید
لال شویم
کورشویم
کر شویم
لیک محال است /ین احساس خطر است که شما را چنین به تعبیر وارونه گماشته اند
جوجه را آخر پاییز می شمارند
Ali b
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب و احترام
فکر کنم نویسنده این مطلب محل زندگی ایشان یاسوج نباشد و یا اصلا در جو موجود شهرستانها بویراحمد و دنا نباشد این تحلیلی که نوشته معلومه که ابکی می باشد
Sajad
Iran, Islamic Republic of
درخشنده پور قطعا پیروز هست
امین
Iran, Islamic Republic of
حاج منتظریان مرد رورهای سخت انقلاب است کسی که در زمان هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشت
ایشان مدیریت ها ی متفاوتی داشته که در همه ی انها همراه و همیار مردم بوده است و موفقیت های فراوانی بدست اورده است این به وضوح در کارنامه ایشان می درخشد
پیشنهاد میکنم تا کسی را از نزدیک ندیده و با اخلاق و خصوصیاتش اشنا نیستیم بهتراست قضاوت نکنیم
صرف نظامی بودن ان نمیتوان بیان کرد که روحیه سخت گیرانه دارد ایشان شخصیتی کاملا مردمی ،صبور،انتقاد پذیر هستند
ایشان نه برای پست و مقام و نه برای پول و ثروت پا به عرصه رقابت نهادند چون از هردوی این مورد بی نیاز است
ایشان صرف خدمت به مردم و رها سازی مردم از شرایط نابسامان امروزی وارد عرصه رقابت شدند
به امید انتخابی اگاهانه
به امید پیروزی حاج منتظریان
جمال
Iran, Islamic Republic of
دکتر درخشنده پور بدون شک از لحاظ تخصص، توانایی و تجربه از بقیه نامزدهای انتخاباتی بسیار برتر هست، سوابق مدیرریتی درخشانی داره،
شخصی باسواد و سخنور هستن ایشون و همچنین روابط سیاسی بسیار خوبی در پایتخت دارند.
درسته آقای روشنفکر نمی تونه در مقابل آقای موحد و تاجگردون از عزت بویراحمد دفاع کنه ولی آقای زارعی هم نتونسته این کارو بکنه در این دوره.
آقای رمضانی را هم نمیشه براش شانسی تصور شد و همچنین ایشون سوابق مدیریتی آن چنانی نداره.
وحید
Iran, Islamic Republic of
کاندیدی ک خودشو تو مراسمات ختم معرفی میکنه باید بره تو خونش بشینه .
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم که اخلاق رسانه ای ر. وخود را بیش ازآنچه بوده ای. اگه دین نداری آزاده باش
ستاره
Iran, Islamic Republic of
حاج منتظریان رای بسیار بالای دارن
صد در صد پیروز انتخابات هستن
فرهنگی
Romania
استاد انقلابی ام جناب حاج مهدی روشنفکر
به امید خدا پیروز انتخابات خواهی بود تا مردم نماینده ای از جنس خودشان را به نمایندگی از خودشان بر کرسی بهارستان بنشانند
محسن بهدادفر
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم جابعالی امساال پیروز انتخابات جریان ندای وحدته...یامهدی ✌✌فقط دکتر مهدی روشنفکر❤❤
چشمه نباتی
Iran, Islamic Republic of
باور کنید این دوره رد صلاحیت زارعی خیلی بالاست کلا همه جا پیچیده بحثش داغه.
خوشدل.ع
Iran, Islamic Republic of
آنچنان که دوست تحلیل گرمان فرمودند تا حدودی درست تحلیل کرده اند ولی باید آقای درخشنده پور را با توجه به اینکه شعار انتخاباتیش فراتر از ایل بوده و سوابق مدیریتی در پستهای مهم استانی وکشوری وحتی مدیر برتر اجرایی در سطح کشور بوده ودارای شجاعت و بیان بالایی هستند الاوه بر داشتن آرای طایفه ای بالایی که دارند پتانسیل جذب احزاب و گروهای مختلف را دارا هستند . درخشنده پور یکی از مدعیان اصلی وحتی برنده انتخابات ۹۸ میباشند
امین
Iran, Islamic Republic of
ولی نه درخشنده پور و نه زارع شانس پیروزی ندارن و امسال رقابت بین بهرامی و روشنفکره
آرسته
Iran, Islamic Republic of
احمدی جان
یه دانش آموز ابتدایی وقتی می خواد یه انشا بنویسه حداقل تحقیقی انجوم می ده بعد دست به قلم میبره
اولا شما که می خواهی از آقای زارعی دفاع کنی بهتر بود از عملکردش می نوشتی . از اشتغال و توسعه اش در بویراحمد . از عملکردش در برابر سقوط هواپیما و خون عزیزان این دیار. از استخدام فله ای بیمارستانها از مدیران فامیلی و پیمانهای عمرانی در کرمان
دوما اگه به خود زحمت می دادی حتما متوجه میشدی که ندای وحدت هر روز پرشورتر از دیروز تمام مرزهای جغرافیایی و قومی را فتح کرده و به پیش می رود
سوما دوست عزیز میشه بفرمایی این همه عقده ات از دکتر روشنفکر دلیلش چیه به جز اینکه از طوفان وحدت دیار بویراحمد به شدت ترسیدیت
چهارما وقتی میخوای برای یه جمع صحبت یا مطلبی ارائه بدیبرای آنها احترام قائل شو و بدان آنها دارن روزانه همه مسائل انتخاباتی را رصد می کنن پس چرا اینقدر تحلیل آبکی میخوای تحویلشون بدی
سادات
Iran, Islamic Republic of
.دیگه کیه بابا،حداقل اسم یه ادم درست وحسابینه بیار
Iran, Islamic Republic of
احسنت تحلیل عالی است
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل کاملا اشتباه هست همه به نفع زارعی نوشته شده.درخشنده پور قطعا پیروز این انتخابات هست.
ارمان
Iran, Islamic Republic of
بدون جانب داری که گفتی این بود؟.... رک بگو از زارعی حمایت کنید!
این تو بمیری اون تو بمیری چهار سال پیش نیست..
زنده باد مخالف من
اتحادو به معنای حقیقی کلمه ی ندای وحدت را خواهی فهمید...
بدرود
Iran, Islamic Republic of
درستگفته
یک انسان
Iran, Islamic Republic of
برادر جان سلام
احتمالا حضرتعالی رسالتت را به پایان رساندی و هدف نوشتن یک متن و سوغاتی گرفتن از زارع باشد ، ولی حقیقت را هم اگر وقت کردید ، بخوانید ! در پختگی و‌ درایت جناب آقای زارع شکی نمیباشد ، علل خصوص بودن در کنار تاجگردون غنیمت سنگینی برای این دو دوره بوده است ، تاجگردون عمریست که تاج گذاری میکند !
همه از اختلاف بین موحد و خانواده تاجگردون اطلاع کامل دارند ، اختلافی از رد صلاحت بهرام تاجگردون شروع شد و تاج داران نیز این کینه را به همراه داشتند ، کینه ای که سالیان دراز فرصتی برای خالی شدن ندید ، چرا که موحد فرصت نمیداد !
سالها گذشت و غلام آمد ، فضای مجلس فرصت مناسبی برای غلام بود ، هم نشینی با لاریجانی قدرتمند و هم دوره ای با انسانهای پاکی همچون بزرگواری و هدایت خواه که توانی برای رویارویی با این جوان تحصیلکرده نداشتند بهترین فرصت برای ایشان بود ! لابی میگرفت و با بزرگان می نشست ، چماق بر دوش بزرگواری میگذاشت و هدایت خواه را هم وعده وزارت میداد و خاموش میکرد ، چه زیبا می سرود این جوان تمام نغمه هایی را که پدرش از کودکی برایش میخاند !
سالها گذشت موحد دوباره سودای مجلس کرد ، موحدی که سالها همسایه روحانی (رییس جمهور ) بود تمام پنبه ها را برای غلام رشته میکرد ! چاره ای باید بیندیشد ، موحد بیست سال با دایه داران این حکومت همسایه بود زندگی میکرد ، ریاست در کمیسیون اقتصادی فرصت مناسبی برای هم نشینی با همه ارکان حکومت فراهم میکرد ، رد صلاحیت اولین جرقه بود ، ولی موحد را همه میشناختند و ممکن نبود و باید راه دومی انتخاب میکرد ، رقیب موحد ، هاشمی بود ، در آن ایام خوشنام بود و مرفه ، آستین را بالا زد ، در مرکز شهرستان همیشه اصلاح طلبان بیشترین آرا را در دهدست داشتند ، برای بردن هاشمی به مجلس باید این شکاف بین اصلاح طلبان عمیق میشد ، مردم بهمیی که هم ارادت خود را سالها در کهگیلویه و هم در خوزستان به موحد ثابت کردند باید فکری به حالشان میشد ، کامرانی گزینه خوبی بود ، مردی که میتوانست مردم بهمیی را با شعار برادری همراه خود کند و گزینه لاهوتی ( رفیق قدیمی خودش ) می بود ، منطقیان هم که بعد از سالها حضور در بین جریانهای سیاسی فرصتی برای کاسبی نداشت را به عدل واگذار کرد تا تخریب آرا را در کهگیلویه‌ به بهترین نحو احسنت برنامه ریزی شود !
سرتان را درد نمی آورم ، زارع در بویراحمد نیز از چنین روشهایی برای خود استفاده میکند ، شکاف در بین اصلاح طلبان و اصولگرایان با هماهنگی هدایت خواه و سید باقر موسوی انجام میپذیرد تا این دوره رقیبش ، روشنفکر رنگ مجلس نبیند ! هدایت خواه میخاهد جریان اصولگرایی را در بویراحمد به نام او بشناسند و سید باقر هم چنین چیزی را سالهاست به دست آورده ، و هر شخصی با هر جایگاه اجتماعی میتواند این بین ذبح شود !
حق نگهدارتون ...
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بردرخشنده پور دانا وتوانا
بی شک پدیده این دوره درخشنده پور خواهد بود.فردی باهوش توانمند مدیر با سوابق مدیریتی کارامد قدرت نطق بالا.
پیروزی درراه است✌✌✌
ندای حقیقت
Iran, Islamic Republic of
چیست این روشنفکر که اینچنین لرزه بر اندام تان انداخته است،بجز خانواده بزرگوار شهیدی که بسان برادر خویش به سوی حقیقت تافت،یا معلمی با هوش و ذکاوت که سایر کاندیداهای ادوار اسبق بویر احمد مانند درخشنده پور،آسپار،ودیگران نتوانستند نه تنها آرای طایفه و بلکه سایر طوایف را از آن خود کنند،خود این نوشته گویاست که روشنفکر تخریب میکند .
بدانید آگاه باشید که پرنده همای سعادت بر دوش ایشان سوار است و ملک و آدم بسوی این مرد روشنگری روانه اند
Iran, Islamic Republic of
سلام
اکثر کامنتها طبق معمول از جانب سه نفره. چند کامنتتون مربوط به جناب دکتر درخشنده پور بود که گفتید 2هزار رای میاره ،خوب می شه بفرمایید که این آمار ارقام را چطور محاسبه وتحلیل کردین؟آیای اتاق فکر جناب دوشنفکر این گونه تحلیل می کنند و یا تحلیلشون واسی مخدوش کردن افکار عمومیه؟ می خوام به این افرادی که این کامنتوها راگذاشته اند خاطر نشان کنم که فریب این افراد را نخورید. دور گذشته همین افراد بودند که تو گوش شما می گفتند که روشنفکر 80 تا 90 هزار به بالا رای داره و شماها هم باور کرده بودین و ایستاده بودین وقسم وقرآن می خوردید که روشنفکر80هزار به بالا رای میاره اما شب شمارش دیدید اول که نشد هیچ، دوم هم نشد ودرنهایت با اختلاف1700 رای بالاتر از بهرامی جایگاهی بهتر از سوم بین چهار نامزد کسب نکردند . خوب اون قسمهایکه می خوردید بس نیست یا دوباره می خواهید هم همون مسیر گذشته را دنبال کنید.تحلیل اتاق فکر جنابتان پوچ وتو خالیه.آقایون مگه دور قبل تیره های کا بریمی ها،کاعلی صفریها. سرچاتی ها ملاکرمی ها کی شهینی ها ،کاشیرویها کامحمدیها وکرکرها وووو ....... 100درصد با روشنفکر نبودند حال مگه اکثر این تیرها وطوایف از حامیان دکتر درخشنده پور نیستند .مگه طایفه های دشمن زیاری وسرکوهکی وبادلانی در دور گذشته از حامیان روشنفکر نبودند چرا انها دیگر روشنفکر را حمایت نمی کنند . خوب شاید بین آنها هم یه وصلت خویشاوندی انجام گرفته ،و حامی روشنفکر باشندما هم مثل شما نمی تونیم قسم بخوریم که اینها هیچ کدام طرفدار روشنفکر نیست،اما سر صحبت با اون تحلیلگرتونه که ای کاهش چشمگیر آرا را نمی خواهند ببینند ولی حمایت یه نفر از تیرهای مختلف را جمع آوری می داند.خوب کمتر از 2 ماه دیگر باید منتظر ماند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر روشنفکر
ندای حقیقت
Iran, Islamic Republic of
خیلی خندیدیم تحلیلگر کی بودی
خخخخخخخخخ
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
درخشنده پور
اختری
Iran, Islamic Republic of
دکتر درخشنده از تمام نامزدهای این دوره تواناتر و کارامدتر هستند. انشاءالله که موفق وموید باشند
مارگون
Iran, Islamic Republic of
از تحلیل گریتون معلوم با هر که هستی باخت خودتونو تایید کرداید.
یزدانپناه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر درخشنده پور دانا و توانا
کسی که بتونه جلو تاجگردون قد علم کنه فقط وفقط دکتر درخشنده هستند. به امید خدا پیروز میدانی دکتر عزیز
Iran, Islamic Republic of
نفست داغ برادرنویسنده خیلی هاراازخواب زمستانی بیدارکردی سپاسگزاریم این نظرهانمی تواندهیج دلی راتخریب کندمگرانانی که دستمال دستندامیدی ازاین افرادهم نیست جریان ندای وحدت دردل کوه تمامی تپد
بهادران
Iran, Islamic Republic of
جریان فراتر از ایل به رهبری دکتر درخشنده پور به یقین نشان داد جریانی نیست که از تیره وطایفه وایل سخنی به میان بیاورد. بلکه دایره خدمت گذاری ووظایفه خویش را از نقطه نقطه دیار بویراحمد ودنا ازدیلگون ، بابکان وکوشک و تنگ سرخ و پل کتا وزیلایی و موشمی هممرز استانهای همجوار می داند . به امید پیروزی
بابکان
Iran, Islamic Republic of
من مطمعنم پیروز انتخابات سال ۹۸ دکتر رمضانی این خط این نشون
سید حسن موسوی
Iran, Islamic Republic of
جناب احمد کی به شما اجازه داده چنین تحلیلی بکنید
پارس صفا
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز نوشته حضرتعالی مشخصه که از کاندید خاصی جانبداری کردی انصافا بدون هیچ تعصبی اینو می نویسم فینال بین روشنفکر و گزینه اصلاح طلبان است اولا دور قبل آقای موحد در صحنه بوده ثانیا آقای درخشنده هم به امید این بود که گزینه اصولگرایان بشه تا با رای قابل قبولی برای دور آینده مطرح بشه و احتمال رد ایشون هم هست ولی آقای روشنفکر در دوبخش مارگون و لوداب قبلا ۴۰ درصد حالا بیش از ۹۰ درصد پاتاوه بیش از ۸۰ زیلایی دور قبل ۱۳۰ رای حالا بیش از ۶۰ درصد سپیدار قبلا۲ درصد حالا ۴۰ درصد کاکان بیش از ۷۰ چیتاب نزدیک به ۴۰ خود شهر با توجه به رای دور قبل و اینکه خیلی از طرفداران آقایون هدایتخواه و زارع بهشون پیوستند ایشون برنده قطعی است نفر مورد حمایت شما گزینه چهارم خواهد شد
حاج غلام
Iran, Islamic Republic of
زارع برای همیشه از صحنه انتخابات محو خواهد شد
خواهد امد روز موعود
سجاد
Iran, Islamic Republic of
اون قسمت از تحلیلت که گفتی رقابت بین زارعی و درخشنده هست کاملا درسته ولی رقابت برا مقام سومی و چهارمی هست نه پیروزی البته شاید هم منتظریان سوم بشه اینا به رده بندی هم نرسند( پیروز انتخابات دکتر روشنفکر، نفر دوم دکتر بهرامی،نفرسوم منتظریان)
Iran, Islamic Republic of
چرت وپرت تحلیل فرمودی
احمد
Iran, Islamic Republic of
رقابت بین بهرامی و روشنفکره.
این حرفا چیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط نوشتی که بگی روشنفکر رای آور نیست ولی خودت می دونی به اندازه همه کاندیدا رای میاره
این خط این نشون
ابوذری
Iran, Islamic Republic of
درخت پر بار بیشتر سنگ میخورد
اندک اندک جمع مستان میرسد
زنده باد سرزمین های حماسی دشتروم جلیل بابکان سی سخت سپیدار کاکان کبگیان زیلایی سادات امامزاده محمود سادات امامزاده علی(ع) و...
ندای وحدت با رهبری استاد روشنفکر میدانی عمل مینماید وکبنا وبقیه خودتون را با این چرندیات بعضی افراد نادان سیاسی سرگرم بکنید..
اندکی صبر سحر نزدیک است
تمام
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
بخدا ما جان را فدای حاج روشنفکر میکنیم وبدانید این دوره در دشتروم آرای بالایی دارد
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
اره حدود ۱۳ تا رای داره دور قبل ۲تا داشت خخخخخخخ
کریک
Iran, Islamic Republic of
سلام بر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
این همه بافتی و دوختی فقط خواستی از زارع حمایت کنی چرا از بد عهدی نماینده فعلی چیزی نمیگی چرا نمیگی بعد از دوسال حادثه سقوط هواپیما هنوز ما هواپیما نداریم چون انقدر برای پیمانکاران پیمان گرفته دیگه رو نداره
حمید
Poland
ای مطلب چقدر واسه زارعی آب خورده
احمد
Iran, Islamic Republic of
تحلیل های آبکی کبنا به درد خودتون میخوره گروه زارعی دارین دست وپا میزنید این دو انتخابات بین دکتر بهرامی و آقای روشنفکر هست مراقب باشید ممکنه ما دو گروه یکی شیم
محمود. ح .
Iran, Islamic Republic of
فقط جوان نخبه ، پاک دست و پاک سرشت ، دارای اعتماد به نفس بالا ، جهت اخذ حقوق مردم محروم حوزه انتخابیه
، اصلاح در اصلاحات سر درگم ، رشد و بالندکی جوانان و....
از جمله اهداف مقدس دکتر رمضانی نو اصلاح گراست .
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم
از نوشته ات دو چیز رو پی بردم
اوندی تعریف دکتر رمضانی دادی که اگر رد صلاحیت شد رای هایش بیاد سمت زارع
از دکتر کیان دهراب پور هم هیچ نگفتی و خودت هم خوب میدانی حضور دکتر دهراب پور خیلی از رای های زارع را خراب میکنه
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع خیالن راحت اگر دکتر رمضانی رد بشه ما رایمون رو میدیم به دکتر کیان دهراب پور
عالی
Iran, Islamic Republic of
شانس اول دکتر درخشنده است وروشنفکر بنظر می رسد شانس چندانی نداره
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای محترم بهتر نیست قبل از انتشار کمی بیشتر تحقیق می کردید و نظر خودتون رو بعنوان تحلیل سیاسی منتشر نمی کردید
تنها کسی که هم برنامه کاملی دارد و هم گذشته درخشان و مدیر و مدبر است فقط حاج منتظریان هست
احمد
Iran, Islamic Republic of
خداییش عجب تحلیل آبکی بود
خسته نباشی
احمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام. من به طور کلی از انتخابات خوشم نمیاد و علاقه ای هم به بحث انتخاباتی ندارم. ولی برتم جالب بود که این متن رو بخونم ببینم چی میگه... تنها چیزی که ازش فهمیدم اینه که اقای روشنفکر را تخریب کرد و اقای زارع رو پیروز. همیشه کسانی هم که تخریب میشن وضعیتشون بهتره
منصف
Iran, Islamic Republic of
خیلی تحلیلی درستی بود
بویراحمدعزتمند
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اون دوستی که میگن اندکی صبرباشداره اندکی صبر نیازه میبینیددوم اسفند کسی جز حاج زارعی به مجلس
نمیره وقابل توجه دوستی که میگن زیرسلطه فلانی بودیم بدونیدهچ دوره ای به ای میزان ازبویراحمدودنا درپستهای مدیریتی استانی نبودن شصت درصد زارعی چهل درصد بقیه همین شش ماهه اخیر چهارپست علوم پزشکی راه وشهرسازی صنعت معدن بهزیستی ووو
عدالت
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یه ادم بی طرف شک ندارم۸۳۴۵۲رای روشنفکر میاره و رکورد تاریخ انتخابات رو خواهد زد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
کرو مه بختت وخویه. یا خیال پلو رایزنی خخخخخ
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
اگر آرای دکتر روشنفکر زیر ۹۵ هزار باشد دوم اسفندماه جشن نخواهم گرفت...
استاد روشنفکر میروز انتخابات است ما برای رکوردی تاریخی ودست نیافتنی تلاش میکنیم
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
خدا را شهادت می گیرم بفکر قیامت خود نبوده است/ براستی چرا اینگونه برای خودشیرینی دیگران، آخرت خود را ب؟
پورحبیب
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم فکر نمیکنی بیش ازحد مطلب نگاشتی. دلت بخواد ودلت نخواد روشنفکر پیروزقاطع انتخابات خواهدبود
Iran, Islamic Republic of
هرچه لر ایگو وسوز دل ایگو
کاملا چرت فرمودی
جوانان دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا بس کنید ایا ما انسان نیستیم ایا ما حق زندگی نداریم ایا ما حق نداریم که دگر بر حسب تعصب و طایفه و اقوام رای ندهیم. ولی امسال دانشجویانی هستیم که دگر میخواهیم خود فرد مورد نظر خود را مشخص کنیم و با توجه به احترامی که برای پدرانمان و اقوام داریم این بار دگر زیر بار حرف انها نرفته و دکتر درخشنده پور این شخص پر کا و انرژی را انتخاب کنیم. در پناه حق یا علی
علوی
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد ایت نحلیل سفارشی و با سوگیری خاص تهیه شده ، بسار سست و بی پایه است .
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
سلام نویسنده گرامی ۸۵درصد تفاسیر فوق اشتباه است. البته نظرشماست. ولی اینگونه نیست ـمشخص است قلم خود را برای شخص خاصی همچون حاج زارعی چرخاندید و تحلیل شما صحیح نیست
Iran, Islamic Republic of
هرچه لر ایگو وسوز دل ایگو
آخ وبختت با ای تحلیلت
Iran, Islamic Republic of
کبنا واقعا متاسفم برات .
برو گم شو
محمد
Iran, Islamic Republic of
این حملات و این همه توهین نسبت به روشنفکر نشان از آن دارد روشنفکر پیروز قطعی انتخابات هست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
محاله.اصلا به چنش قسم. تا قیامت نمیره
ایل بزرگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
منتظریان مرد عمل وملی استان ببین مدیر برتر کشور در این دوره چطور مدیریت می‌کنه.الکی مدیر برتر کشور نشده
Iran, Islamic Republic of
اسم خودتو بنویس !!!
Iran, Islamic Republic of
اولا زنده باد ایل بزرگ تامرادی
دوما تامرادی نیستی
😂
فرخ
Iran, Islamic Republic of
آقای شهریار احمدی این خدمتی که زارعی کرده چیه ؟ دوتاشو بگو .یه چندتا مثل تو حمایتش ایکنیت
فرخ
Iran, Islamic Republic of
هرکدوم از این کاندیداها برنده شود بهتر از زارعی هستش.تا حالا بویراحمد ودنا نماینده ای ضعیفتر از ایشون نداشته.
Iran, Islamic Republic of
حتمن‌ سرزیه من درودیوارچی ملاشهریار🤔🤗ک هالوهمه هی ایرن طرف روشنفکرای اراش کوچوهی ریزش ایکنه 🤔
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخ
تحلیل مسخره ای بود
حیف که وقت گذاشتم خوندمش
س- د
Iran, Islamic Republic of
دوره تمامیت خواهی و انحصار طلبی تمام شده ترس از روشنفکر لرزه به اندامتون انداخته،،،ولی نترس دکتر روشنفکر مرز جغرافیایی را از بین خواهد برد زارعی چهارم هم نمیشه اگه انصراف بده به نفع ایشونه چون رای زارعی زیر ۲۰۰۰۰ هزاره این دوره داره با آبروی خودش بازی میکنه، خودش میدونه از من گفتن،،،، (فقط ندای وحدت دکتر روشنفکر)
سالم اباد
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام
باید بپذیریم درختی که پر بار است سنگ های زیادی به سوی آن پرتاب میکنند.
اگر میدانید باخت با روشن فکر است چرا حساسیت بر ایشان دارید .
لذا این حساسیت نیست ترس است
بنده عنوان کنم من طرفدار ایشان نیستم اما زانو زدن تمام رسانه ها و کاندیدای انتخاباتی را در برابر ایشان احساس میکنم و به شدت همه را تکان داده .
انصافا همین نماینده خوبی است و همین طور که همه را انگشت به دهان نگاه داشته ودر مقابل زر وزور وتزوير مثل ابوذر زمان ايستاده و میتواند مجلس را مات و مبهوت کند
سادات ده برآفتاب
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت ،یعنی سفلی وعلیا باهم برادر وبرابرند
ندای وحدت یعنی به هم پیوستن برای از بین بردن ظلم های انجام شده
ندای وحدت مربوط به طائفه ی خاصی نیست و همه گیر شده
ندای وحدت بی ریاست وبه واسطه ی صداقت درونی داره موج انتخابات رو به طرز عجیبی هدایت میکنه
شهبازشجاعی
Iran, Islamic Republic of
خطاب به نویسنده متن:
شتر در خواب بیند پنبه دانه. گهی لپ لپ خورد گهی دانه دانه
یاسر
Iran, Islamic Republic of
مهندس درخشنده معادلاته به هم زه...
انشالله پیروز انتخاباته✌🏻
بنیامین
Iran, Islamic Republic of
برادر نیروی بهتر از روشنفکر نیست خودت از نیروهای زارع هستی الکی تحلیل نکن
علی
Iran, Islamic Republic of
قران زارعی پاش نینه ..ده هزارتا رای نیاره ..
Iran, Islamic Republic of
زارعی مجلس برو نیست ..میبینید که تو زادگاهش چنارستان هم هیچ راعی نداره ..کارش تموم است به امید خدا منتظریان برنده انتخابات
من
Iran, Islamic Republic of
چه تحلیل مسخره ای
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی با این تحلیل شما /زارعی استان چند ده سال استان را به عقب راند //بعدش خود شما می دانید دکتر روشنفکر آرای بسیار بالا وخوبی دارد. برو با این تحلیل خودت //راستی زارع با رادیو فردا چه کار کرد
بویر احمد علیا
Iran, Islamic Republic of
فعلا برود دنبال تایید صلاحیتش کاش شورای نگهبان تایید اش کند تا مردم خودشان اوررا رد صلاحیت کنند مطمن باشید این دور روشنفکر با اختلاف ارای 30هزار با نفر دوم مهندس بهرامی پیروز انتخابات است اگه دقت کنیم در تحلیل این برادر بزگوار کاملا برعکس نوشته زارعی از رمضانی هم کمتر رای میاره
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
باسلام خدمت نگارنده محترم متن فوق
بی شک هرخواننده ی که اولین بار مقاله خوانی کند خواهد فهمید که این متن مغرضانه وبدون انصاف است با تمام احترامی که برای کاندیدای محترم دارم به نظر میرسد که همان کسی که طبل موفقیت براش مینوازی بازنده بلا منازع انتخابات است وبه نظر میرسد تنها سبد با قی مانده اش همان رای فامیلی وقومی هست که با نگاه ویژه وتبعیض آمیز بکار گرفته هست بی عدالتی وتبعیض وقولهای بی عمل باختن بازی به مجمع نمایندگان استان درجذب دو درصد نفت اتلاف وقت مفید وموثر نمایندگی در مسافرتهای بین استان ومرکز کشور مقصر کردن کوه دنا در صانحه ی هواپیمایی وحمایت از وزیر راه وشهر سازی وقت ، وحمایت از دولت وعدم بی توجهی به ۶۶ کبوتر خونین بال صانحه ی هواییدر کوه دنا ،تورم سیصد درصدی در دوران نمایندگی ایشان، شکست در برجام، فقر وبد بختی مردم، گرانی بنزین، وهزارن موارد دیگری که درمجال ومقال نمی گنجد باعث شد که گزینه ای که برایش قلم میزنی بازنده مارتون انتخابات است هنوز ارایش سیاسی نهایی نشد لکن اگر ارایش به همین منوال باشد برنده انتخابات کاندیدای هست که نوک حمله وقلم بی انصافی به سمت ایشان است همانطور که خود شما فرمودی روشنفکر پدیده انتخابات بود در دور قبلی با وجودی که فقط در دوماه فعالیت سیاسی داشته توانسته است با اختلاف کمی از رقبای که گاها سی سال یا درسیاست ومجلس بودند ویا سودای ان را در سر می پروراندن با اختلاف کمی وبا باختن به عوامل اجرایی که گاها سمت سوی یک جانبه داشته اند انتخابات را نا عادلانه به رقیب داد لکن اگر اکنون ملاحظه ای کنی مردم بویراحمد ودنابه مصداق ایه (یدخلونه فی دین الله افواجا) بصورت فوج فوج رستاخیزی ایجاد کرده اند که قابل وصف نیست وروشنفکررا حمایت میکنند
لذامطمعن باش اگر بی غرض ومنصف قلم بزنی برنده انتخابات حد اقل انکه به نفعش قلم میزنی نیست برنده همان پدیده هست که انشالله مردم در دوم اسفند اولا به پایداری نظام جمهوری اسلامی وخون شهدا وحمایت از رهبری رای خواهند داد دوما با سبد صد هزار نفری همان رقیبی که لرزه براندامتان انداخت به کرسی مجلس جالس مینمایند تا ارزوهای بربادزفته شان محقق شود
ودر ضمن از یک رسانه ای که سالها کار وقدمت دارد تحلیل بی محتو ا بعید است
وسلام علیکم ورحمت الله
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای شهریار احمدی فکر نان باش که خربزه آب است . هرکسی بلند شده برای خودش تحلیل کرده .
این خدمات رسانی و روحیه خستگی ناپذیر زارعی کجا بوده که فقط جنابعالی دیده و دیگران خیری ندیدند . سایت کبنا عزیز شما هم هر مطلبی که هر کسی می فرسته همینطور نگذار خواهش.
امیر
Iran, Islamic Republic of
هر بچه ای هم می داند که پیروز انتخابات روشنفکراست ولی شما خیلی بچگانه نوشتی خواستی بگی روشنفکر رای نداره همون اول میگفتی تحلیل کرد حیف وقت
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون وزارعی ردصلاحیت میشن.
حمید ا
Iran, Islamic Republic of
اونی که به پایان سیاسی خویش رسیده زارعی هست نه دکتر روشنفکر مردم دیگه هیچ وقت. زارعی هشت سال نماینده بود چه کار مفیدی برای این استان کرد ان شاءالله به حول قوه الهی خواهی دید که روشنفکر با آرای ۶۰ تا ۷۰ هزار نفری پیروز انتخابات دو اسفند است.ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
خندم گرفت با این تحلیل مسخره
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر برنده انتخابات هستش خودتون را خسته نکنید
واقع گرا
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل خیلی آبکی بود،فقط میخادبگه زارع قبوله درصورتیکه لیدرهای زارع هم اقراربه شکست زارع دارند واگردوم شود شانس آورده.متاسفم برای این سایت ها بی سواد،کمی کتاب بخونید تحلیل آدم های سیاسی رابزنید
کریک
Iran, Islamic Republic of
میخواهی اینچنین آراء روشنفکر بشکنی این طر یقه اش نیست چون همه دیگر به این نتیجه رسیده اند که رو شنفکر برنده انتخابات است و خودت هم بخوبی می دانی زارعی نفر چهارم هست
امید مردم
Iran, Islamic Republic of
سلام سوم اسفند نزدیکه اما از قبل خبر پیروزی زارعی رو خدمتتون اعلام میکنم
م ...حکیم
Iran, Islamic Republic of
در زمان های گذشته به علت نبود فضای مجازی آدم های مث حضرتعالی کاسبی خوبی داشتید و اینگونه حرف ها خریدار داشتند و الان این نوع حرف زدن فقط باعث تخریب نماینده مورد حمایتت تموم میشه.ندای وحدت
طرفدار قبلی زارعی
Iran, Islamic Republic of
وقتی متنو کامل میخونی متوجه میشی که هدف به سمت نماینده خاصی هست.به نظر من هدف نویسنده جهت گیری ارا به سمت اقای زارع میباشد.در صورتی که تحلیل نمیتواند درست باشد.وریزش ارای اقای زارع تا الان کاملا مشهود می باشد...
شیرینی
Iran, Islamic Republic of
یعنی روشنفکر ایخو بره مجلس چه کنه دو کلام در مورد بودجه صحبت کنه مجلس فولاد ابدیده میخواد نه کسیکه شورای دهدشت هم نتیجه گرا نبود
حسین
Iran, Islamic Republic of
دکتر شاپور بدون شک پدیده این دوره انتخابات است
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این نوشته را شما فقط برای تخریب دکتر روشنفکر زدی ،چون ایشان همه بویراحمدودنا را سوار کشتی نجات ندای وحدت نمودند و دقیقا برعکس نظر شما خواهی دید که رای ایشان دوبرابر دور قبل وبرنده انتخابات خواهند بود ضمن احترام به سایر کاندیدا از شما خواهشمندیم واقعیت را بیان کنید و منصفانه دست به قلم شوید .ومردم را مقابل هم قرار ندهید.
حکیم
Iran, Islamic Republic of
احمقانه ترین تحلیل سیاسی
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
فقط یه چیزی نوشی.
آراء باطله هم از زارعی بیشتره
اگر تایید بشه
Ch. H
Iran, Islamic Republic of
دوست من این همه در مورد زارع به درد خودت میخوره، البته میدونم که خوبی واسه این تبلیغات گرفتی ولی این حنا پیش مردم دیگه رنگی نداره
عدالت
Iran, Islamic Republic of
برخی سیاستمدارا مردم را لنگ نانی کرده اند تا برخی افراد تمام ازادی و انسانیت خودشان را قربانی قرص نانی بکنند....


اقای به ظاهر احمدی خداوند مانند مخاطبان کبنا اسم مستعار را نمیبیند بلکه شخصی را می بیندکه به تمام انسانیت را با به حراج گذاشته است...


منتظر فردایی باش...که تو سوختی تا برای دیگری بسازی اما همان سختن ها نیز سوختنی بیش نیستند‌


به مردم پیشنهاد میدم حامی شخصی باشید که هر چند شب جوانان را جمع کرده تا بدون لکنت زبان از او انتقاد کنند و ارزویش دیدن تبسم بر روی لب های جوانان می باشد.
Iran, Islamic Republic of
زارعی خودشو داره خسته می کند ،اصولیون هم باید با دقت ارزیابی کنند وحمایت قاطعی از فرد منتخب مردم پسند وکاردان که بتوان به مشکلات مردم رسیدگی کرد ودر مرکز حرف برای گفتن داشته باشد ونه رای قومی قبیله ای
خانوم
Iran, Islamic Republic of
بهت خداقوت میگم وپولی که نوش جونت اقای احمدی
مرد حسابی به ابروت فکر کن این چیه بافتی لسوه صبرت هشت ساله تو مجلس روزه سکوت گرفته برای این صبوره،چقد درخشنده میتونه بیچاره باشه که با طناب شما به قلم بره زیر خاک نه ته چاه
انتخابات
Iran, Islamic Republic of
برنده کیه
بهروز
Iran, Islamic Republic of
حرف
بهروز
Iran, Islamic Republic of
برادرم نگذار بلائی که بر سر برادرت آوردند به سرت بیارن
حلقه انحصار به فکر سر سلامتی من و تو نیست!
نکنه بین من و تو رخنه کنند!
عاقل از تجربه خود عبرت گیرد و عاقل تر از تجربه های دیگران !
فرخیانی را عَلَم کردند تا اتحاد مستضعفین شکل نگیرد ولی " آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند " و این بود که ندای وحدت بر دل نشست.! مطمئنم که به تعبیر ضرب المثل لری "اگر گوشت منو بخوری استخوانم رو نگه میداری" !
ولی در کمین این آبادی گرگ های گرسنه و بی رحمی به انتظار نشسته ان!
دکتر درخشنده برادرم !
شاید عده ای به این نتیجه برسند که " دیگی که برای من نجوشه میخوام نجوشه" !
اما وظیفه من و تو چیست؟؟ یقینا قبول داری تجربه و توان شما در نمایندگی بیشتر از دکتر هدایتخواه نیست !
و از طرف حلقه انحصار هم به اندازه ایشان حمایت نخواهی شد !
اما دکتر هدایت خواه با زیرکی خاص خود عرصه را خالی کرد و رفت و این بار اخلاص و تعهد او باعث قربانی شدن ش نشد!
اینها وقتی ریزش آرای اصولگرایی به سبد دکتر روشنفکر را دیدند در این دور از انتخابات فقط میخواهند زنده بمانند و ضمنا میخواهند روشنفکر رو زمین بزنند زیرا احساس می کنند روشنفکر دست در لانه زنبور کرده و آشیانه شون را بر باد داده ... برادرم! هشیار باش ! خوشنامی خانواده ات را و آبروی خودت را فدای خواست دیگران نکن و بدان که "پای چراغ تاریک تاریک است "
مردم
Iran, Islamic Republic of
فکر کردم یه تحلیل درستو حسابی میخونم، ولی فقط آخرین زجه های رو از رسانه کبنا شنیدم. واسه همه زجه هاتون مرسی🙏🤧
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
نظر شما شخصی و بدون تحقیق و بررسی است حاج منتظریان محبوبیت بسیار زیادی بین مردم دارد
دنا
Iran, Islamic Republic of
چه تحلیل بچگانه ای
یک احمق
Iran, Islamic Republic of
برادر جان سلام
احتمالا حضرتعالی رسالتت را به پایان رساندی و هدف نوشتن یک متن و سوغاتی گرفتن از زارع باشد ، ولی حقیقت را هم اگر وقت کردید ، بخوانید ! در پختگی و‌ درایت جناب آقای زارع شکی نمیباشد ، علل خصوص بودن در کنار تاجگردون غنیمت سنگینی برای این دو دوره بوده است ، تاجگردون عمریست که تاج گذاری میکند !
لطفا به این داستان خوب توجه کنید تا نمونه ای از سیاست بی پدر و مادر را براتون بازگو کنم
همه از اختلاف بین موحد و خانواده تاجگردون اطلاع کامل دارند ، اختلافی از رد صلاحت بهرام تاجگردون شروع شد و تاج داران نیز این کینه را به همراه داشتند ، کینه ای که سالیان دراز فرصتی برای خالی شدن ندید ، چرا که موحد فرصت نمیداد !
سالها گذشت و غلام آمد ، فضای مجلس فرصت مناسبی برای غلام بود ، هم نشینی با لاریجانی قدرتمند و هم دوره ای با انسانهای پاکی همچون بزرگواری و هدایت خواه که توانی برای رویارویی با این جوان تحصیلکرده نداشتند بهترین فرصت برای ایشان بود ! و با بزرگان می نشست ، چماق بر دوش بزرگواری میگذاشت و هدایت خواه را هم وعده وزارت میداد و خاموش میکرد ، چه زیبا می سرود این جوان تمام نغمه هایی از کودکی برایش میخاند !
سالها گذشت موحد دوباره سودای مجلس کرد ، موحدی که سالها همسایه روحانی (رییس جمهور ) بود تمام پنبه ها را برای غلام رشته میکرد ! چاره ای باید بیندیشد ، موحد بیست سال با دایه داران این همسایه بود زندگی میکرد ، ریاست در کمیسیون اقتصادی فرصت مناسبی برای هم نشینی با همه ارکان فراهم میکرد ، رد صلاحیت اولین جرقه بود ، ولی موحد را همه میشناختند و ممکن نبود و باید راه دومی انتخاب میکرد ، رقیب موحد ، هاشمی بود ، در آن ایام خوشنام بود و مرفه ، آستین را بالا زد ، در مرکز شهرستان همیشه اصلاح طلبان بیشترین آرا را در دهدست داشتند ، برای بردن هاشمی به مجلس باید این شکاف بین اصلاح طلبان عمیق میشد ، مردم بهمیی که هم ارادت خود را سالها در کهگیلویه و هم در خوزستان به موحد ثابت کردند باید فکری به حالشان میشد ، کامرانی گزینه خوبی بود ، مردی که میتوانست مردم بهمیی را با شعار برادری همراه خود کند و گزینه لاهوتی ( رفیق قدیمی خودش ) می بود ، منطقیان هم که بعد از سالها حضور در بین جریانهای سیاسی فرصتی نداشت را به عدل واگذار کرد تا تخریب آرا را در کهگیلویه‌ به بهترین نحو احسنت برنامه ریزی شود !
سرتان را درد نمی آورم ، زارع در بویراحمد نیز از چنین روشهایی برای خود استفاده میکند ، شکاف در بین اصلاح طلبان و اصولگرایان به صورت کامل با هماهنگی هدایت خواه و سید باقر موسوی انجام میپذیرد تا این دوره رقیبش ، روشنفکر رنگ مجلس نبیند ! هدایت خواه میخاهد جریان اصولگرایی را در بویراحمد به نام او بشناسند و سید باقر هم چنین چیزی را سالهاست با عدم حمایت شفاف از یک شخص اصلاح طلب در بویراحمد به دست آورده ، و این بین هر شخصی با هر جایگاه اجتماعی که سودای رهبری هر کدام از این جریانها شودمیتواند این بین ذبح شود !
حق نگهدارتون ...
Iran, Islamic Republic of
دیدار به قیامت آقای نویسنده سرت مث کبک کردی زیر برف دور ب ت نگاه نمیکنی
نگین تاجی
Europe
تحلیلی آب دوغ خیاری
جج
Iran, Islamic Republic of
این زارعی ک میگن کیه؟؟؟مو ک نیشناسمش.
بزرگمهر
Iran, Islamic Republic of
واقعاارزش کامنت گذاشتن هم نداره.
United States
زارعی تمام شده و خیلی از لیدرهایش از آن جدا شده اند و چهره محبوب روشنفکر با اختلاف وارد مجلس می شود
Mosayyeb
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و تسلیت شهادت سردار بی سر دلربای مهدی حاج قاسم سلیمانی
مدیرمسئول کبنا نیوز خواهش میکنم هر مطلبی که خودتان دوست دارین نزارین قطعا این کار باعث بی اعتمادی و ریز ش بازدید از پایگاه خبری کبنا نیوز میشود
در این آشوب های سیاسی بویر احمد پایین همیشه قطب انتخابات خواهد بود و در اینکه جناب دکتر روشنفکر و دکتر درخشنده پو از نخبه های این مرز و بومن شکی نیست اما تحلیل شما از این انتخابات اشتباه است اما چون بویراحمد پایین حامی دکتر روشنفکرن (از دوره قبل)دکتر درخشنده پور فقط برای از بین بردن اتحاد بویر احمد به این بازی سیاسی آوردن و خواستن که با این کار عمر سیاسی ایشون را خراب کند.و رقابیت بین حاج زارعی و دکتر روشنفکر هست
حسین
Iran, Islamic Republic of
ای جونوم سی دکتر شاپور پدیده انتخابات
زهرا رضایی
Iran, Islamic Republic of
چه خوب گفت دکتر شاپور که مجلسی که تو فساد شریکه باید به توپ بسته بشه
/
Iran, Islamic Republic of
تحلیل مغرضانه وبنفع زارعی بود/زارع کاری جز برای فامیل خود نکرده.که امید است رد شود
Reza
Iran, Islamic Republic of
نویسنده این تحلیل هر کی که باشه باید ببرن کشورهای اروپایی درباره اوضاع جهان نظر بده وتحلیل کنه خداییش عمو . شما را به عنوان برادر نصیحت می کنم وقتی تریبون دستته سعی کن فارغ ازبحث جناحی و سیاسی و طایفه ای نظربدی.
دنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام.من بااکثر طوایف بویراحمد ارتباط دارم.متاسفانه ا رای آقای زارعی به شدت ریزش داشته.
Iran, Islamic Republic of
شما باوجودی که گفتین از روی تعصب حرف نمیزنین تا تونستین به دکتر روشنفکر توپیدین
ایل سترگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
این دوست عزیزمون ک این تحلیل رو انجام داده وش دیاره ک تازه اومیه و خبر و هیچی نیاره الان ۹۰ درصد مدیرلو کارمنده به خاطر موقعیت شغلیشون مجبورن بگون ک بی زارع هسن ولی در باطن باش نیسن
و از یه طرف د من چهره تک تک مردم بویر احمد ایابو فهمس ک دکتر روشنفکر یا حداقل اختلاف ۳۰۰۰۰رای بقیه ی کاندیدله اینه من جیبش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1