تاریخ انتشار
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۷
کد مطلب : ۴۱۵۹۶۵
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی:

جامعه روحانیت برای تقلیل تکثر در جبهه اصولگرایی تلاش می‌کند

۰
جامعه روحانیت برای تقلیل تکثر در جبهه اصولگرایی تلاش می‌کند
کبنا ؛دبیرعالی جامعه روحانیت در دهمین نشست مشترک تشکل‌های اصولگرا با جامعه روحانیت تاکید کرد: ما در شورای ائتلاف نقش همراهی و هدایت داشتیم و قرار شد موضوع داوری جامعه روحانیت مطرح باشد تا در‌صورت بروز اختلاف یا سوءبرداشت نقش ما شفاف بماند.
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی گفت: این فعالیت‌ها و زحمات توانسته است در ساحت سیاسی جریان ارزشی وفاق و همدلی در‌پی داشته باشد و رسیدن به فهرست واحد را تا حد زیادی تسهیل کرده است. ما در شورای ائتلاف نقش همراهی و هدایت داشتیم که قرار شد موضوع داوری جامعه روحانیت مطرح باشد، بر این اساس انتظار این بوده که مکانیسم داوری در شورای ائتلاف در‌صورت بروز اختلاف یا سوءبرداشت، روشن و صریح بیان شود.
در بخش دیگری از این نشست آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز انتخابات امسال را مقطعی بسیار مهم دانست و گفت: در باب بار سنگین انتخابات که بر دوش همه ما است از ما ماخذه خواهد شد که شما برای برگزاری و توفیق آن چه کردید؛ بنابراین همه شما عزیزان باید نسبت به این مقطع، احساس وظیفه شرعی و قانونی کنید.
همچنین حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های جدید در ساختار و تشکیلات جامعه روحانیت و فرآیند عضوگیری در تهران و شهرستان‌ها، اظهار کرد: انتظار این است که تا پایان سال ۹۸ اولین مجمع عمومی جامعه روحانیت سراسر کشور را در تهران برگزار کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت تعیین‌کننده همنوایی و همصدایی نیروهای ارزشی و انقلابی‌ گفت: همانطور که در نشست‌های چند ماه اخیر به دنبال وفاق و همدلی حداکثری بودیم، اکنون نیز بر همگرایی و اتحاد بیشتر تاکید داریم. تلاش ما این است که تکثر و چندپارگی را به حداقل برسانیم و البته همه احزاب ولایی و انقلابی تاکنون بر این مهم اتفاق نظر داشته‌اند. بدون شک، با تقلیل تکثر در لیست‌های استانی و ارائه لیست واحد در تهران موفقیت در انتخابات پیش رو و تشکیل مجلسی کارآمد مورد انتظار است. (ابتکار)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1