تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۴۱۵۰۱۶
کبناگزارش می دهد

تحقق وعده معاون عمرانی وزیر کشور در چرام/آبرسانی به محرومترین روستای چرام

۰
کبنا ؛روستای توگبری از توابع بخش مرکزی چرام در استان کهگیلویه وبویراحمد سالهاست ورد زبان سیاسیون و کاندیداها و. دولت ها بوده است.

مشکل آب شرب در کنار سایر مشکلات از قبیل جاده ومدرسه بارها اطلاع رسانی شد.
اما در دولت تدبیر وامید علیرغم همه محدودیت ها ومعذوریت های مالی واعتباری که وجود داشت و دارد با سفر "دین پرست" معاون عمرانی وزیر کشور به توگبری بحث آبرسانی و آب شرب سالم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام که خود از نیروهای باسابقه جهادی و عشایری  است به صورت ویژه پیگیر آبرسانی به توگبری شد و با هماهنگی امور و. دستگاهای مسئول موجب شد که در هفته دولت امسال یکی از مهم ترین پروژه های دولت در چرام افتتاح و به بهره برداری رسید تا امید در دل عشایر توگبری زنده بماند. 

وعده دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در خصوص آبرسانی به روستای توگبری شهرستان چرام تحقق پیدا کرد.
صمیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  کهگیلویه و بویر احمد به همراه فرماندار چرام در روز گذشته حامل پیام دکتر دین پرست و سلام ویژه استاندار استان به اهالی توگبری   بودند و از مسئولان شهرستان چرام برای اتمام این پروژه مهم تشکر کردند. 
حدود یک سال پیش بود که دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد وی در این سفر از نقاط مختلف استان بازدید و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کردند ، از محروم ترین نقطه استان که معاون وزیر کشور مورد بازدید قرار دادند منطقه عشایری توگبری شهرستان چرام بود که در تامین آب آشامیدنی و آب مورد نیاز دام خود با مشکل جدی مواجه بودند به نحوی که مجبور بودند یا از طریق رودخانه دور دست و یا شهر چرام از طریق وانت بارها و یا تانکر آب نسبت به تامین آب مورد نیاز با رنج و مشقت فراوان اقدام نمایند . وی به محض مشاهده وضعیت اسفبار روستا سریعا به فرماندار و مدیریت امور عشایری دستور حل مشکل را صادر نمودند و بارها از مسولین استان درخواست گزارش پیشرفت فیزیکی کار را می خواستند.

با پیگیری های مداوم فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام عملیات آبرسانی به روستای توگبری با هماهنگی دستگاه های مسئول امور عشایر وآبفای روستایی چرام در دستور کار قرار گرفت و پروژه آبرسانی توگبری در تابستان گذشته و در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 2میلیارد تومان به بهره برداری رسید. 

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان روز گذشته  در منطقه حضور یافت و از نزدیک از پروژه آب رسانی بازدید کردند.  از نکات جالب توجه این بازدید تشکر ویژه مردم از مسئولین به خصوص استاندار و معاون اقتصادی ایشان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فرماندار و از همه مهمتر یاد کردن از سفر دکتر دین پرست به روستای خود در سال گذشته بود و نام دین پرست برای آنها کاملا آشنا و به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  اعلام کردند که سلام ما را به دکتر برسانید و از جانب ما تشکر کنید.  لازم به یاد آوری است برای انتقال خط آب تا مرکز روستا با توجه به فاصله ۸/۵ کیلومتری و احداث ۴ ایستگاه پمپاژ آب و همچنین ۴ مخزن ، حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1