کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

خدمت بی‌منت

2 آبان 1398 ساعت 1:09

گازرسانی به مناطق محروم کهگیلویه بزرگ ازجمله مناطق چاروسا و دیشموک، پیگیری جاده اصفهان به کهگیلویه و... دیگر پروژه‌ها و طرح‌های خرد و کلان عمرانی و عام‌المنفعه از کارهای ماندگار و خدمت بی‌منت عدل هاشمی‌پور است.


خواهم آمد سر هر دیواری، میخکی خواهم کاشت

 انتخاب اصلح مهم است. اصلح کسی است که دلسوز مردم و خدمتگزاری صدیق، مدیری توانا و متعهد باشد و همچنین توانمندی لازم را برای اداره امور داشته باشد. سوابق و گذشته افراد، میزان دلسوزی و توانمندی آن‌ها را در زمینه‌های مختلف نشان می‌دهد و اگر به دیده انصاف بنگریم، این‌ها مواردی است که عدل هاشمی‌پور با توانایی‌ها و لیاقت خودشان به منصه ظهور رسانده است. کسی که نشان داده است دغدغه‌ی او مردم است و خدمت مردم را وظیفه‌ی خود دانسته و خود را وامدار مردم می‌داند، نه مردم را وامدار خود. او نماینده‌ی قشر خاصی از مردم نیست که خاص المنفعه باشد، بلکه باکارهای عام‌المنفعه نشان داد و بر همگان ثابت کرده است که مرد عمل است و تشنه‌ی قدرت نیست، بلکه تشنه خدمت است.
 
دلایل قوی باید و معنوی
نه رگ‌های گردن به حجت قوی
 
 ایشان انحصارگرا نبوده و دنبال رکوردشکنی و ثبت القاب خالی از حقیقت و پرطمراق نبوده و نیست، بلکه برای خدمت‌ صادقانه به مردم آستین همت بالا زده است و در این راه، روز و شب نمی‌شناسد و «یک‌زمانی سر نخارد روز و شب.» و با حل مشکلات مردم و انجام کارهای عمرانی، «زبان همه حرف گیران ببست.»
در هنگام نزولات آسمانی، مردم شریف کهگیلویه بزرگ، نظاره‌گر آب‌های روانی بودند که از کنار آنان سرازیر می‌شد و به سدهایی کوثر و مارون می‌ریخت و هیچ فایده و منفعتی جز نظاره‌گری برای آنان نداشت؛ اما امروزه تلاش شبانه‌روزی عدل هاشمی‌پور، حق برداشت آب از سد مارون و کوثری شد که به قول روان شاد و جنت‌مکان حضرت آیت‌الله تقوی، بسان عروسانی هستند که به ما پشت کرده و استفاده از آن‌ها برای دیگران است! (همه‌ی ما ضرب‌المثل معروف آن روان شاد و جنت المکان را به یاد داریم!)
گازرسانی به مناطق محروم کهگیلویه بزرگ ازجمله مناطق چاروسا و دیشموک، پیگیری جاده اصفهان به کهگیلویه و... دیگر پروژه‌ها و طرح‌های خرد و کلان عمرانی و عام‌المنفعه از کارهای ماندگار و خدمت بی‌منت ایشان است.
 
در آورد ملکی به زیر قلم
کز او بر وجودی نیامد الم
 
امروزه عده‌ای درصدد کم‌اهمیت جلوه دادن این کارهای عام‌المنفعه هستند چراکه خود عام‌المنفعه نبوده‌اند. رزومه و سوابق ایشان در این زمینه ابتر است، ولی به حول و قوه الهی و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آگاهی مردم بالا رفته است و از همه جزئیات باخبر و آگاه هستند و نیت و مقصود بعضی‌ها را در دلسرد و ناامید کردن مردم می‌دانند و از حسادت‌ها باخبر هستند. هم آن‌هایی که اگر از دستشان بربیاد در انجام کارهای عمرانی برای مردم، سنگ‌اندازی می‌کنند تا مردم را دلسرد کنند!
 
حسودی که یک جو خیانت ندید
 به کارش نیامد چو گندم تپید
ز روشن دلش ملک پرتو گرفت
 وزیر کهن را غم نو گرفت
 


کد مطلب: 414178

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414178/خدمت-بی-منت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1