تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۴۱۳۸۰۰
در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد؛

انتقاد امام جمعه موقت خرم‌آباد از «موسی خادمی»؛ مگر قحط الرجال است‌ / این مسئولان از جان مردم چه می‌خواهند؟

۱۲
۱
انتقاد امام جمعه موقت خرم‌آباد از «موسی خادمی»؛ مگر قحط الرجال است‌ / این مسئولان از جان مردم چه می‌خواهند؟
کبنا ؛امام جمعه موقت خرم‌آباد ضمن انتقاد از وضعیت انتصاب‌ها در استان لرستان گفت: مگر در این استان قحط الرجال است که از جاهایی دیگر به استان لرستان می‌آیند و پست می‌گیرند.
حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا ظهر امروز (19 مهرماه) در خطبه‌های این هفته  نماز شهر خرم‌آباد اظهار داشت: تقوا یعنی خود را در محضر خدا بدانیم و خداوند را حاضر و ناظر بر نیت و اعمال بدانیم.
 وی با اشاره سالگرد شهادت شهید محراب حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب است و برای نسل جوان باید بارهاو بارها  گفته شود که ترور و شهادت 17 هزار نفر و همچینین شهادت روحانی عارف در محراب نماز جمعه به کدامین گناه بوده که بدن‌های مبارکشان به وسیله انفجار  ایادی استکبار جهانی ذره ذره شد.
امام جمعه موقت خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: کتاب یکی ضرورت‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی است که در همین راستا امروز از تریبون نماز جمعه کتاب نهضت پیاده‌روی اربعین نوشته جواد مقدسی، در حوزه دفاع مقدس کتاب بلدچی خاطرات تعدادی از رزمندگان بزرگ دوران دفاع مقدس نوشته اسماعیل سپهوند و کتاب سلام بر ابراهیم زندگینامه شهید ابراهیم هادی معرفی می‌شود.
 وی در رابطه با هدف استکبار از  ناامنی‌های اخیر در عراق بیان کرد: اولین هدف استکبار جهانی از ایجاد ناامنی در چند شهر عراق، استفاده از قدرت رسانه‌ای و نرم به دنبال برجسته ‌سازی ملی گرایی عراقی عربی در مقابل شیعیان بود، مقابله با شیعه و مرجعیت شیعه  چراکه قدرت روز افزون پیاده‌روی  اربعین بساط آنها را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستاد برهمین اساس  می‌خواستند با ایجاد ناامنی از سیل عظیم زائران اربعین جلوگیری کنند.
متقی نیا برجسته‌سازی عنوان دروغین به عنوان دخالت ایران در عراق  را از دیگر اهداف استکبار جهانی از ناامنی‌های اخیر عراق دانست و گفت: دشمن با این هدف و بزرگ نمایی عده‌ای را به میدان آورد در حالی که بسیاری از آنها به دنبال مطالبات به حق مبارزه با فساد و کم کاری اقتصادی در عراق بود.
وی تصریح کرد: ریشه اعتراضات اخیر در کشور عراق در  دو سطح کلان و راهبردی بود که در سطح کلان آمریکا ناامید شده بود. ساختار کنونی  قدرت در عراق دیگر گاو شیرده  برای آمریکا نیست و به دنبال انتقال بودند در سطح راهبردی نیز  شکست‌های  پی در پی آمریکا، عربستان و اسرائیل در منطقه سبب شد عمق راهبردی ایران را هدف قرار بدهند و همین نقشه ایجاد ناامنی را در ایران داشتند.
امام جمعه موقت خرم‌آباد خاطرنشان کرد:در شرایطی که لیستی از راهبردهای آمریکا در منطقه با شکست روبرو شده بود و بی‌سابقه‌ترین حملات چندضلعی و ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی به ثمر نرسیده بود و آنها  به شکست خوردگان و ناکان در رسبدن به اهداف تبدیل شده بودند.
وی با اشاره به نقشه‌های  آمریکا علیه ایران پس از به ثمر نرسیدن اهدافشان اظهار داشت: دشمن  جنگ فرهنگی بی‌سابقه شبیخون با هدف ضربه به هویت دینی، جنگ اقتصادی  بی‌سابقه حداکتری در چارچوب تحریم‌های تا سقف و جنگ شناختی و ادراکی علیه مردم و  مسئولان که به تعبیر مقام معظم رهبری هدف آنها از این جنگ این بود که  مردم و مسئولان را در محاسبات دچار مشکل کنند، راه انداختند.
متفی نیا افزود: از دیگر اقدامات دشمن پس ازبه ثمر نرسیدن نقشه‌های آمریکا ایجاد جنگ‌های نیابتی در منطقه علیه مقاومت ملت ایران  و همچنین جنگ بی‌سابقه دیپلماتیک و سیاسی بود به گونه‌ای که  سابقه نداشت وزیر خارجه کشوری را تحریم کنند که با این هدف در برخی از استان‌های هم زبان با ما یک گسل‌ امنیتی، اجتماعی پیدا و گسل قومی و مذهبی را تبیین و  مشکلات را برجسته کردند تا مانند عراق با یک برنامه‌ریزی ناامنی در این استان‌ها ایجاد کنند که تاکنون خوشبختانه با عملیات از درون مهار و از بیرون و همچنین عنایت  سید الشهدا (ع) با شکست روبه‌رو شده است. 
وی با بیان اینکه شفاف‌سازی در امور توسط مسئولان  راه نجات شهر و کشور است عنوان کرد:  شفاف‌سازی اطلاعات در سه سطح شفاف سازی  عملکرد که مردم عملکرد  مسئولان در هر سطحی  که هستند ببینند، شفاف‌سازی مشارکتی به گونه ای که  مردم بتوانند از طریق نمایندگان خود به صورت شفاف در تصمیمات سیاسی کشور  شرکت کنند و همچنین شفافیت  در پاسخگویی به این معنی است که  حکومت و هر نهاد تصمیم گیرنده ناظر و غیر ناظر باید هنگام تخلف از قانون و هنگامی که عملکردش  دچار مشکل شده در برابر مسئولان قضایی و مردم شفاف سازی کند.
امام جمعه موقت خرم‌آباد بیان کرد: یکی از علت‌ها و زمینه‌های ایجاد فساد، فسادی است که در اطراف مسئولان اتفاق می‌افتد، ریشه فساد وجود غفلت در بین برخی از  مسئولان در سطح استانی و یا ملی  است بر همین اساس همه مسئولان باید پاسخگو باشند که در همین راستا قوه قضاییه که به حق دارد کار جهادی می‌کند در محاکمه کسانی که در اطراف مسئولان به فساد مبتلا شده‌اند.
وی گفت: چه معنا دارد مسئول اول استان لرستان شخصی را که رشته تحصیلی‌اش انسانی با تحصیلات ادبیات در بالاترین نقطه تصمیم سازی، تصمیم گیری و عملکرد فنی استان قرار می‌دهند؟ این زمینه فساد است مگر در این استان قحط الرجال است؟
متقی نیا تصریح کرد: این مسئولان از جان مردم چه می‌خواهند؟ این  مردم هرچه سکوت و بردباری میکنند ناکارآمدی مسئولان بیشتر می‌شود بحث این است چرا نمایندگان مجلس که وظیفه نظارت دارند در مقابل انتصاب‌های غیر کارآمد و بی‌ربط با مسئولیت سکوت می‌کنند و راحت دورشان می‌زنند و راحت  کلاه سرشان می‌گذارند. 
وی خاطرنشان کرد: مردم من نمی‌گویم شما بگویید دلیل سکوت نمایندگان مجلس در برابر انتصاب‌های غیر کارشناسی سکوت می‌کنند؟ به چه دلیل نمایندگان مجلس از  نظارت بر انتصاب‌ها کوتاهی می‌کنند از قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم می‌خواهیم این موارد را قبل از اینکه منجر به فساد شوند پیگری کنند.
امام جمعه موقت خرم‌آباد اظهار داشت: در استان لرستان چه خبر است؟ باید فریاد بزنیم چراکه این فریاد زبان مردم است، آقای مدعی العموم در استان وظیفه‌ات این است که جهت پیشگیری از فساد خواب بر تو حرام شود، آقای مسئول اجرایی نباید تصمیم غیر کارشناسی بگیرید و باید پاسخگوی عملکرد اقدامات غیر کارشناسی باشید، مگر در این استان قحط الرجال است که از جاهایی دیگر به استان لرستان می‌آیند و پست می‌گیرند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تحصیلات کارشناسی ایشان در رشته مهندسی مکانیک گرایش سیالات و دکتری در رشته مدیریت استراتژیک میباشد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا چه معنی دارد شماها که تحصیلاتتون معارف و انسانیه بر همه حکومت کنید؟
Sa
Iran, Islamic Republic of
حالا خودت چه سوادی داری که در مورد همه چیز اظهار نظر میکنی
منیژه
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره امام جمعه ایقدتوهین میکنه اولا آقای خادمی برادرخودتونه دوما ایقد از بقیه استانها تو استان ما پست ومقام دارن چطور کسی چیزی نمیگه.آقای خادمی گلن گل
محمد
Iran, Islamic Republic of
خادمی استان ما را خراب کرد حالا نوبت لرستان سیل زده است اره قحط الرجال است
رسولی
Iran, Islamic Republic of
پر استان ما مدیر غیربومیه یکی یه اعتراضی نمیکنه
لر بزرگ
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا خدائیش در خلوت بیندیش و با خود روراست باس...خودت جایی که نشستی حقته؟ و به چه حقی و به چه پشتوانه ای به هر کس دلتون بخواد توهین می کنید....اندکی شب سحر نزدیک است..اللهم عجل لولیک الفرج...درود بر استاد با اخلاق و با سوادم دردانشگاه جناب دکتر خادمی
Iran, Islamic Republic of
منظورش موحدپوره
کریم
Romania
اگه منظور حاج آقا موحد پوره درسته میگه چون رابطه خادمی وموحد پور مثل رابطه احمدی نژاد ومشایی هست بابا این موحد پور که نمی تواست آموزش وپرورش لوداب را اداره کنه موسی خادمی اینقدر بزرگش کرد
Iran, Islamic Republic of
متعجبم ازاینکه این همه مشکلات فرهنگی ودینی در کشور وجودداردوهیچکدام ازائمه جمعه که مسول شورای فرهنگی هستندآنرا به عهده نمی گیرند ولی بیجادرهمه امور دخالت می کنند.
رضا
حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا ظهر امروز (19 مهرماه) در خطبه‌های این هفته نماز شهر خرم‌آباد اظهار داشت: تقوا یعنی خود را در محضر خدا بدانیم و خداوند را حاضر و ناظر بر نیت و اعمال بدانیم.؟؟؟؟؟ حکایت خود گوئیم و خود خندیم..... به نظر شما این جملات شامل خود سخنران نمیشود آیا؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه این امامان جمعه( دقت کنید امام ) خودشون را به تقوای الهی توصیه میکنند بعد تو خطبه ها به زمین و زمان توهین میکنند و تهمت میزنند و خیلی خیلی نظرات و سخنرانیـــــهای غیر کارشناسی می گویند...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1