تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۱۳۴۴۶
فرمانده انتظامی استان خوزستان؛

رشد ۸۸ درصدی کشف سرقت ها در استان خوزستان

۰
رشد ۸۸ درصدی کشف سرقت ها در استان خوزستان
کبنا ؛ فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، کشف سرقت‌ها در استان با رشد ۸۸ درصدی مواجه شده است.
به گزارش کبنا، سردار حیدر عباس زاده ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: وجود امنیت در جامعه یکی از مولفه های اصلی توسعه در ابعاد مختلف است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند در جامعه ایجاد امنیت کند، افزود: بسیاری از  مواردی که موجب افزایش امنیت در جامعه می شود، وابسته به دیگر نهاد ها و ارگان های دیگر است.
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته توسط نیروی انتظامی در ۶ ماهه نخست امسال، کشفیات سرقت ۸۸ درصد رشد داشته است و استان خوزستان جز سه استان برتر در این حوزه بوده است.
عباس زاده بیان کرد: در دی ماه سال گذشته وزیر کشور به عنوان دبیر امنیت کشور برای ۱۴دستگاه اجرایی ۶۸ماموریت تعیین کرد که اگر این ماموریت ها در کنار هم قرار گیرند محصول آن امنیت بهتر و بیشتر در جامعه خواهد بود.
وی با اشاره بر اینکه جرایم خشن هفت مولفه دارد، عنوان کرد: در سال ۹۶ و۹۷ جرایم خشن در استان ۲۰درصد و در ۶ ماهه نخست امسال ۱۴درصد کاهش داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: یکی از موضوعات نگران کننده در استان بحث تیر اندازی بوده است ، که در این راستا میزان زیادی از اسلحه های شکاری و جنگی غیرمجاز جمع آوری شد.
عباس زاده افزود: تعداد جمع آوری اسلحه در شش ماهه نخست سال ۷۶ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
وی اظهار کرد: در زمینه کشف مواد مخدر در ۱۹۴ روز سال جاری پنج تن و ۷۲ کیلو در استان کشف شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان عنوان کرد: همچنین موارد برخورد با بی حجابی و دهن کجی به عفت عمومی جامعه و ارسال پیامک، پنج هزار مورد بوده است.
عباس زاده در خصوص فعالیت های ویژه اربعین، عنوان کرد: اربعین یکی از مناسبت های ویژه ای است که حجم حضور زائران به استان بالا است و در این راستا برای ایجاد امنیت برنامه ریزی های مختلفی صورت گرفته است.
وی گفت: تلاش شده تا از ابتدا در محور های مواصلاتی تا مرز ها از نظر نظم، امنیت، ترافیک و اطلاعاتی مورد بررسی و کنترل قرار گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در آخر بیان کرد: در هر دو مرز زیر ساخت های لازم بهبود پیدا کرده و شرایط برای ارائه خدمات مطلوب تر افزایش داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1