کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان خوزستان؛

رشد ۸۸ درصدی کشف سرقت ها در استان خوزستان

11 مهر 1398 ساعت 17:33

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، کشف سرقت‌ها در استان با رشد ۸۸ درصدی مواجه شده است.


 فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، کشف سرقت‌ها در استان با رشد ۸۸ درصدی مواجه شده است.
به گزارش کبنا، سردار حیدر عباس زاده ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: وجود امنیت در جامعه یکی از مولفه های اصلی توسعه در ابعاد مختلف است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند در جامعه ایجاد امنیت کند، افزود: بسیاری از  مواردی که موجب افزایش امنیت در جامعه می شود، وابسته به دیگر نهاد ها و ارگان های دیگر است.
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته توسط نیروی انتظامی در ۶ ماهه نخست امسال، کشفیات سرقت ۸۸ درصد رشد داشته است و استان خوزستان جز سه استان برتر در این حوزه بوده است.
عباس زاده بیان کرد: در دی ماه سال گذشته وزیر کشور به عنوان دبیر امنیت کشور برای ۱۴دستگاه اجرایی ۶۸ماموریت تعیین کرد که اگر این ماموریت ها در کنار هم قرار گیرند محصول آن امنیت بهتر و بیشتر در جامعه خواهد بود.
وی با اشاره بر اینکه جرایم خشن هفت مولفه دارد، عنوان کرد: در سال ۹۶ و۹۷ جرایم خشن در استان ۲۰درصد و در ۶ ماهه نخست امسال ۱۴درصد کاهش داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: یکی از موضوعات نگران کننده در استان بحث تیر اندازی بوده است ، که در این راستا میزان زیادی از اسلحه های شکاری و جنگی غیرمجاز جمع آوری شد.
عباس زاده افزود: تعداد جمع آوری اسلحه در شش ماهه نخست سال ۷۶ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
وی اظهار کرد: در زمینه کشف مواد مخدر در ۱۹۴ روز سال جاری پنج تن و ۷۲ کیلو در استان کشف شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان عنوان کرد: همچنین موارد برخورد با بی حجابی و دهن کجی به عفت عمومی جامعه و ارسال پیامک، پنج هزار مورد بوده است.
عباس زاده در خصوص فعالیت های ویژه اربعین، عنوان کرد: اربعین یکی از مناسبت های ویژه ای است که حجم حضور زائران به استان بالا است و در این راستا برای ایجاد امنیت برنامه ریزی های مختلفی صورت گرفته است.
وی گفت: تلاش شده تا از ابتدا در محور های مواصلاتی تا مرز ها از نظر نظم، امنیت، ترافیک و اطلاعاتی مورد بررسی و کنترل قرار گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در آخر بیان کرد: در هر دو مرز زیر ساخت های لازم بهبود پیدا کرده و شرایط برای ارائه خدمات مطلوب تر افزایش داشته است.


کد مطلب: 413446

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413446/رشد-۸۸-درصدی-کشف-سرقت-استان-خوزستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1