تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۱۳۲۷۳
در نشست مسئولان چیتاب با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا مطرح شد

درخواست امام جمعه،خیری که ازاستان،به چیتاب نمی‌رسد + پاسخ «زارعی»

۶
۲
درخواست امام جمعه،خیری که ازاستان،به چیتاب نمی‌رسد + پاسخ «زارعی»
کبنا ؛ امام جمعه کبگیان: جناب زارعی برای حل مشکلات شهر چیتاب، در تهران مطالبه گری کنید، چون امکانات استان گاهی یا جواب نمی‌دهد یا می‌گویند بودجه نیست و در این چند سال اخیر خیری از استان به ما نرسیده است.
به گزارش کبنا، با دعوت شهردار جدید چیتاب از نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا نشستی (شامگاه شنبه 6 مهر ماه 98) در منزل شهردار چیتاب، با حضور تعدادی از مردم، امام جمعه و ریاست شورای شهر برگزار شد. ابتداء مجلس با ایراد سخنان و خواسته‌های تعدادی از مردم و ریاست شورای شهر پیرامون مشکلات شهر، شهرداری و طرحهای نیمه تمام وراکد صحبت ونقطه نظراتی بیان شد. در ادامه امام جمعه کبگیان ضمن تشکر از حضور نماینده در میان مردم و شنیدن نظرات و مشکلاتشان با اشاره به موقعیت فعلی شهر چیتاب گفت: همانطور که جناب «حاج زارعی» شنیدند و عزیزان چیتابی در این مجلس مشکلات را بیان کردند، می‌دانیم زمانیکه چیتاب در صدر مناطق پر آوازه بود و برای خود اسم و رسمی داشت همگان به موقعیتش غبطه می‌خوردند، سالهای زیادی می‌گذرد.
وحدانی فر افزود: بنده نه در چیتاب زمین و املاکی دارم و نه بچه این منطقه هستم. اما علاوه بر هشت سال خدمت در سنگر امامت جمعه از سال 85 بعنوان روحانی مستقر در چیتاب با خلق و خو و سیره این مردم آشنایی دارم.
وحدانی فر با اشاره به خدمات نظام در بخش کبگیان و شهر چیتاب هم گفت: تلاش‌های هر دولت در قالب هر حزب و جناحی در زمینه خدمت به مردم وظیفه مسئولان است و هیچ کسی حق منت گذاری بر سرمردم را ندارد.
وی تصریح کرد: هر آنچه الان بنده را در مسند امام جمعه‌ای و شماها را در لباس نماینده مجلس و مدیران دولتی قرار داده رشادت و دلاوری‌های همین مردم و قطره قطره خون فرزندان این ملت است و اگر غیر از این بود نه بنده الان امام جمعه بودم و نه شماها در این پست و مقامها بودید. لذا اگر خدمتی می‌کنیم بی منت و با خلوص نیت باشد.
علی وحدانی فر باتشکر از تلاشهای حاج زارعی برای خدمت رسانی به مردم گفت: گاهی عده‌ای میگویند فلان نماینده در مجلس نیست و نماینده کم سخن می‌گوید که بنده باشناختی که از جناب زارعی دارم باید بگویم زمانیکه ایشان در مجلس نیست حتمادر راهروی وزارتخانه‌ها دنبال بودجه‌ ست و زمانی که سخنرانی نمی‌کند با ارتباطی که باوزرا دارد مشکلات حوزه انتخابیش را پیگیری می‌کندپس نماینده ای موفق است که کم بگوید وبا بودجه آوری بیشترعمل کند.
 امام جمعه کبگیان با اشاره به در خواست مردم حاضر و شورا وشهردار چیتاب خطاب به نماینده مجلس گفت: جمهوری اسلامی این عزت را به ما داد که از بندگی به حریت برسیم و این نشان از مردم سالاری دینی است.
وی با اشاره به مشکلات و درخواستهای مردمی هم گفت: نبود راه مواصلاتی، عدم زیرساخت بستر گردشگری، تسریع در اجرای طرح ساخت سد چیتاب و اعطاء مجوزهایی همچون (ایجاد سنگ شکن، پمپ گازو..) به شهرداری جهت درآمدزایی و ایجاد بازار کار می‌تواند به پویائی این شهر فراموش شده کمک کند. وی بیان کرد: اولین اقدام از شاخصه‌های توسعه یک مکان یاشهر داشتن راه است وامروز چیتاب شهر بن بستی ست که اگردرحوزه توسعه وساخت راه مواصلاتی از این بن بستی دربیائیم ۳۰ درصدی به اقتصادمان اضافه خواهدشد.
وحدانی فر تصریح کرد: «جناب زارعی» برای حل مشکلات چیتاب در تهران مطالبه گری کنید،چون امکانات استان گاهی یاجواب نمی‌دهد یامیگویند بودجه نیست ودراین راستا درطول این چندسال خیری ازاستان به چیتاب نرسیده است.
وحدانی فر در پایان از زارعی سه قول گرفت: 1: تخصیص بودجه برای تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری با اختصاص یک مبلغ اختصاصی 2: چیتاب شهری است که 60 درصد معابرش خاکیست توقع داریم بارسیدن ریاست شورا خدمت شمادرتهران باتخصیص قیر وآسفالت کمک کنید 3: چون سازمان شهرداریها هم وام خوبی هم ماشین آلات خوبی می‌دهد، می‌توانید بادرایتتان کمک کنیدتا به مرز خودکفائی برسد وشما قول بدهید تا بنده در هفته اول خطبه‌های نماز جمعه دی ماه به مردم بگویم سه تا قول نماینده عملی شد. چون می‌دانم شما با رابطه خوبی که با وزرا دارید، این توانایی را دارید.
بنا بر این گزارش؛ در پایان غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا با تشکر از دعوت وحضور مردم چیتاب گفت: ضمن تشکر از صحبتها وتذکرات عزیزان، باید بگویم که بحثها جهت گیری‌ها و اهدافمان باید در جهت پیشبرد حل مشکلات بخش باشد، ومادرأینده تمرکزمان روی بخش مستعد کبگیان است. زارعی افزود: کشور در پرتو خدمات انقلاب و نظام علی رغم تحریم کمرشکن به حول قوه الهی و رهنمون‌های مقام معظم رهبری رو به موفقیت پیش خواهد رفت و این امریکای خبیث و دروغگوست که روبه افول است. زارعی افزود: بعلت اینکه مشکل زیرساخت داریم باید تمرکزمان دربحث تحکیم اقتصاد منطقه با برنامه ریزی درمسئله آب وگردشگری باشد.
وی تصریح کرد: با انجام طرح مطالعاتی فازیک سدچیتاب دنبال برآورد پروژه دروزارت نیرو و متعاقباً کد دار کردن آن هستیم، چون مهار آب واستفاده از آن می‌تواند اقتصاد این منطقه مستعدراشکوفا کند.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا درمجلس شورای اسلامی ازآبرسانی حوزه نقاره خانه باهمکاری سازندگی سپاه دراینده نزدیک خبرداد و گفت: با تمرکز روی پروژه آب دنبال تغییر وتحول بزرگ درمنطقه کبگیان هستیم.
وی با اشاره به مسئله گردشگری هم گفت: چون اداره طرح گردشگری توسط بخش خصوصی اجرا می شود و در شهری مانند چیتاب که هنوز به سبک زندگی سنتی اداره می‌شود و شهرداری‌های کوچک هم منابع درامدی ندارند که بتوانند خود را بسازند اماتلاش براین است که مقوله گردشگری با تأسیس زیرساخت‌های اجرائی شروع بشود.
غلام محمد زارعی درباره پیاده کردن تأسیساتی مانند سنگ شکن و پمپ گاز هم گفت: درباره پیاده کردن این طرحها ابتداء با کارشناسی بعد با ارائه تسهیلات می‌توانیم برای شما کاری بکنیم. اما باید با گماردن افراد کاردان و صبور برای پیشرفت پای کار باشید.
وی باتوجه به مشکلات کمبود بودجه شهرداری چیتاب هم افزود: درهفته آینده جلسه‌ای برای کمک کردن برای شهرداری چیتاب برگزارخواهیم کرد و درباره تزریق ماشین آلات به بدنه شهرداری چون شهرداری باید قسمتی ازهزینه راخودش پرداخت کند اما ظاهراً شهرداری چیتاب حتی درپرداخت حقوق کارکنانش مشکل دارد شاید نتواند اینکار را انجام دهد ولی باحضورنماینده شما لیست درخواست‌هایتان را درتهران برای ثبت و وصول پیگیری خواهم کرد.

------------------------------------------
پایان خبر: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مسعود
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حاج زارعی زنده باد چیتب
بومی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا چیشد حرفای قشنگی زدی خیلی نازشدی بخدا پشت تریبون نماز جمعه خیلی عادلتربودی مواظب باش
"چیتابی"
Iran, Islamic Republic of
پشت تریبون چی ناعادلانه گفته بجز مطالبه حق مردم؟؟
۸ساله ایشون اینجاست اگه نبود که به پشتوانه مسئولان ترسوی بی تدبیرقسم خورده مون حتی آب کشاورزیمونو هم سیاسی بازی کرده بودند
Romania
کدام آینده؟!کدام برنامه؟!وعده نده چون آینده به کام شما نخواهد بود...
Iran, Islamic Republic of
خدا / نخو ده ارزو نمایندگی رابه گو میبره . فقط بلده اکیپی باماسینهای مدل بالا ردیف کنه برن فاتحه خونی .هم ای یه کارم وش بر ایا هم جای شکر داره
یزدان
Iran, Islamic Republic of
موقع انتخابات یادمردم میفته دیگه کورخوندی طرف . مردم عاقل شدند .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1