تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۴۱۳۱۰۶
در مسابقات منطقه هفت کشوری؛

تیم هندبال نوجوان نفت و گاز گچساران نایب قهرمان شد

۱
تیم هندبال نوجوان نفت و گاز گچساران نایب قهرمان شد
کبنا ؛رئیس هیات هندبال گچساران از کسب مقام نائب قهرمانی در مسابقات منطقه هفت کشوری و راهیابی تیم هندبال نوجوان پسر نفت و گاز گچساران به رقابت‌های قهرمانی کشوری خبر داد.
سعید پایاب امروز در جمع خبرنگاران از راهیابی تیم هندبال نوجوان پسر نفت و گاز گچساران به رقابت‌های قهرمانی کشوری خبر داد.
 رئیس هیات هندبال گچساران با بیان اینکه رقابت‌های هندبال نوجوان پسر منطقه هفت کشوربه میزبانی استان خوزستان شهر بهبهان برگزار شده بود، گفت: این رقابت‌ها در تاریخ 29 شهریورماه آغاز شده بود روز گذشتهبه کار خود پایان داد.
 وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات 6 تیم از سه استان کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان  به مدت چهار روز به رقابت پرداختند.
پایاب ابراز کرد: در این وره از رقابت‌ها تیم تیم‌های قصر نشاط بهبهان مقام اول، تیم گچساران دوم و فراز بام دهدشت مقام سوم را کسب کردند.
 رئیس هیات هندبال گچساران خاطرنشان کرد:  تیم نوجوان هندبال نفت و گاز گچساران در رقابت های هندبال منطقه هفت کشور با انجام پنج بازی، سه برد، یک تساوی و یک باخت ضمن کسب مقام نائب قهرمانی به بازی ‌ای قهرمانی کشور نیز راه یافت.
پیش از آن تیم هندبال نوجوانان دختر گچساران که در مسابقات هندبال نوجوانان دختر منطقه 7 کشور شرکت کرده بود با کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به کار خود پایان دادند.
در این دوره از رقابت‌ها 96 هندبالیست دختر در رده سنی نوجوانان  از استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان حضور داشتند که در این مسابقات تیم هندبال دختر نوجوان ستارگان به مقام قهرمانی دست یافت و به مرحله نهایی صعود کرد.
راه یافتگان به مرحله نهایی مسابقات هندبال دختران نوجوان ایران آذرماه سال جاری برگزار می‌شود که دو تیم ستارگان گچساران وهفشجان   از منطقه هفت کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1