تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۱۳۰۱۰
رفتار احتمالی اصلاح طلبان گچساران در انتخابات پیش رو؛

عبور اصلاح طلبان از تاجگردون: عبدی پور، پورالحسینی و محمدپور فتح محتمل‌ترین گزینه های اصلاحات در حوزه گچساران و باشت

۳۲
۲
عبور اصلاح طلبان از تاجگردون: عبدی پور، پورالحسینی و محمدپور فتح محتمل‌ترین گزینه های اصلاحات در حوزه گچساران و باشت
کبنا ؛ آیا اصلاح طلبان منتقد نماینده‌ی فعلی شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس قصد ورود به انتخابات مجلس یازدهم با کاندیدایی غیر از تاجگردون را دارند؟
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالاً اصلاح طلبان منتقد نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، برای حضور در انتخابات مجلس دوره یازدهم، کاندیدا معرفی کنند و این کاندیدا شخصی غیر از تاجگردون است.
اینگونه به نظر می‌آید که جمع کثیری از اصلاح طلبان گچساران و باشت که در انتخابات‌های چند دوره گذشته همیشه همراه تاجگردون بوده‌اند، قصد عبور از ایشان در انتخابات پیش رو را دارند و از حدود یک سال پیش با برگزاری جلسات و نشست‌های منتقدانه سعی در حضوری متفاوت‌تر از دوره‌های گذشته در انتخابات آینده را دارند.
به نظر می‌رسد بی توجهی تاجگردون به نیروهای فکری، عدم مشورت و ارتباط با اصلاح طلبان، بکارگیری نیروها و مدیران طایفه‌ای و دادن امتیازهای قومی که در نظام اداری گچساران و باشت روز به روز پررنگ‌تر می‌شود و یا عدم همراهی تاجگردون با اصلاح طلبان در سطح کشور و غیره، از دلایل جدا شدن این گروه از اصلاح طلبان از تاجگردون است.
 همین انتقادات نسبت به تاجگردون، سبب شده است که خیلی از بزرگان اصلاح طلب گچساران و باشت بر این باور باشند که این جریان باید از گزینه‌ای غیر از تاجگردون در انتخابات پیش رو حمایت کند.
 بر همین اساس و بر طبق گمانه زنی رسانه‌ها گزینه‌هایی از جمله عبدالکریم عبدی پور، ظهیر الدین پورالحسینی و یا گزینه‌ی جوانتر همانند ایمان محمدپورفتح مد نظر این گروه از اصلاح طلبان برای کاندیدا توری اصلاح طلبان در انتخابات پیش روی مجلس است.
البته هیچ کدام از افراد ذکر شده، هنوز موضع شفافی در خصوص کاندیداتوری در انتخابات اسفند آینده نگرفته‌اند.
اگر چه تاکنون هنوز موضع گیری رسمی از سوی مجمع اصلاح طلبان گچساران دیده نشده است اما باتوجه به تحرکات آنها این احتمال می‌رود که گزینه‌های اشاره شده با چراغ سبز این جریان وارد انتخابات حوزه گچساران و باشت شوند و ضلع دیگری برای انتخابات این حوزه شکل بگیرد.
حال اینکه این افراد کاندیداتوری اصلاح طلبان منتقد تاجگردون را بپذیرند یا نه و یا اینکه ردای کاندیداتوری انتخابات مجلس بر دیگری بیفتد، نیاز به گذر زمان و سازکار کلی اصلاح طلبان در کشور دارد اما آنچه که مسلم است اصلاح طلبان گچساران و باشت کلید عبور از غلامرضا تاجگردون را زده‌اند.
 ناگفته نماند حضور یک کاندیدای اصلاح طلب از طرف قشقایی‌ها، می‌تواند حمایت بخشی از اصلاح طلبان منتقد تاجگردون را به همراه داشته باشد.
همچنین به نظر می‌رسد حضور احتمالی کاندیداهای اصلاح طلب (محمدپور، عبدی پور، پورالحسینی و کاندیدای قشقایی) در نهایت منجر به یک ائتلاف شود، و آنها با یک کاندیدای واحد وارد رقابت انتخاباتی پیش رو شوند.
اینکه اصلاح طلبان گچساران از تاجگردون ناراضی هستند کاملاً بر همه محرز است و آنها در هیچ دوره‌ای اینقدر در حاشیه سیاسی گچساران قرار نگرفته بودند، اما اینکه آنها بتوانند به حیات سیاسی خود ادامه دهند بستگی به تصمیمشان در انتخابات پیش رو دارد و آیا قانع خواهند شد با یک نیروی اصلاح طلب وارد رقابت‌های قومی بشوند یا همچنان با سکوتشان نظاره گر به حاشیه رانده شدن نیروهای فکری خودشان باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
خدا را شاهد میگیرم ضربه ای که غلام تاجگردون به اصلاح طلبان ریشه دار وشناسنامه دار حوزه گچساران وباشت در طول این دو دوره نمایندگی زده است راهیچگاه اصول گرایان افراطی هم نزده واله قسم هرکدام ازاین عزیزان وارد عرصه بشود مطمئن باشددرحوزه اصلاح طلبان بالاترین آرا راخواهد داشت ولی اصول گرایان را نمی دانم شاید تاجگردون ........‌‌‌
Romania
درودبرپورالحسینی مردتحول آینده نگر برنامه ریز بااقتدار به خدامن اصولگراهستم آما پوالحسینی بهترین گزینه است
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون باتوجه به مدیرانش اصول گراست نه اصلاحطلب اگر اصلاحطلب بود چرا مدیرانش اصلاحطلب نیستند.
کار دست نماینده داد
و انتخاب صد مدیر از طایفه خاص عامل دوم شکست ازشان شد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کاملا دروغه این خبر
و تحلیل کاملا آبکی
باوی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون که اصلا اصلاح طلب نیست
اصلا اصول گرا هم نیست
اصلا معلوم این با کیه
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
این دفعه رای صلاحیت میشه با این کاری هایی که زد
باشت
Iran, Islamic Republic of
اگر گوش میکنه، کسی بره بهش بگه ثبت نام نکن که اگر تائید صلاحیت بشی که خیلی شانسش کمه، به هیچ عنوان دیگه رائ نمیاری قول میدم
سعید
Iran, Islamic Republic of
والا مو نونم تاجگردون سیچه ای دو دور قبول وابی
بخدا ای دفعه هیچ رائ نیاره
سجاد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خیلی مردوم گچساران /
اصلا هیچ کاری نکرد برای این شهر، اگر کوچکترین کاری هم کرده باشه کار نماینده قبلی خودشو تموم کرده فقط
این دفعه به امید خدا کسی مرد و نمیخوره
حبیبی
Iran, Islamic Republic of
محمد پور فتح که کرایه دربست تا جلوی فرمانداری گچساران را برای ثبت نام نداره
سبزعلی
Iran, Islamic Republic of
ماشینی که زیر پاشه، ...خخخخخ
داود
Sweden
درود خدا بر عبدی پور عزیز .علامه دانش اموزش بودم .خیلی دوستش دارم و بهش ایمان دارم .
دولياري
Iran, Islamic Republic of
والا تاجگردون نذاشته ي ادم اصلاح طلب توي منطقه رشد كنه همشو ماشالا نابود كرده به لحاظ سياسي. همينكه نميداره كسي رشد كنه بهشون كم لطفي ميكنه
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
هر سه بدلیل نگرفتن پست ومقام کل کله برد بازی میکنند
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
هر سه بدلیل نگرفتن پست ومقام کل کله برد بازی میکنند
باشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا"-یک نیروی میانه رو باشتی(با هماهنگی طیف اصلاح طلبان استان) کاندیدای طیف اصلاح طلبان در حوزه گچساران وباشت خواهدبود. این موضوع
حداکثر تا اواسط آذرماه احتمالا" مشخص خواهد شد.
تاکنون اکثرجوانان باشت وطوایف باوی وبرخی بزرگان محلی از ایشان درخواست نموده اند.ولی نتیجه گیری قطعی صورت نپذیرفته است.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
امیدم این خبر صحت نداشته باشد در ثانی بزرگان اصیل و ریشه دار اصلاحات به این همه مشکلات زیادی که از رقیب سنتی به پشتوانه اهرمهای قدرت منتسب به اصولگرایان و پایداری..برایشان ایجاد شده نهایتا تیشه به زانوی خود نخواهند زد و تا لحظه آخر خودزنی را رها میکنند و تاجگردون را حمایت خواهند کرد.حداقل هرچند هم از دست تاجگردون ناراحت باشند انتخاب گزینه بین بد و بدتر ،بد را انتخاب خواهند کرد که بفرض آن بد تاجگردون به از عالی پایدار هست.
Iran, Islamic Republic of
دل خوش سیری چند
اصلا حات کیلویی چند
Iran, Islamic Republic of
درودبرپورالحسینی
Iran, Islamic Republic of
مردروزهای سخت. تلاش. مردعملگرا پورالحسنی
Iran, Islamic Republic of
شک نکنیدآقای پوالحسینی واردصحنه انتخابات میشود. همه دوستش دارند
Iran, Islamic Republic of
شک نکنیدآقای پوالحسینی واردصحنه انتخابات میشود. همه دوستش دارند
محمد
Denmark
اینکه برخی ها در این شرایط اسامی چون آقایان: عیدی پور، پورالحسینی و محمدپور فتح را به عنوان کاندیدا معرفی می کنند نشان از عدم تربیت و وجود نیروهای صلاحیت دار برای نمایندگی مجلس است و این خطری بزرگ برای شهرستان، استان و در سطحی بالاتر آن برای کشور است چرا که در سطح کشور نیز وضع به همین شکل است. در حوزه اصولگرایان نیز وضع همین گونه است و شاید بدتر. اما به راستی آیا برای انجام کار خطیری چون نمایندگی مجلس افراد محترمی که نام آنها برده شد چنین توانایی را دارند؟ چه سوابق کاری از این افراد سراغ دارید؟ چگونه می توانید از آنها دفاع کنید؟ لطفاً خواننده مطالب خود را قانع کنید. می توانیم خواهش کنیم حتی برای تبلیغات و یا گروکشی هم که شده سطح کار و موقعیت و به تبع آن سطح توقعات خود را پایین نیاوریم. در واقع خود و آینده خود را مهم بدانیم. ضمن احترام به همه کسانی که می توانند بالقوه خود را صاحب این موقعیت بدانند.
Iran, Islamic Republic of
آخه اسلاف سیاسیون همه را قلع و قمع میکنند !!!!!! مگه انحصار طلبی اجازه میده !!!!!!هر وقت مردم دیگران را گنده می بینند و بدون حساب و کتاب سنگ آنها را به سینه می زنند وضعیت بهتر از این نمیشه!!!!!! اینقدر گفتید پدر اقتصاد ایران !!!!!!!! کدوم اقتصاد!!!!!! از نظر علمی جایگاه گنده های کجاست توی این مملکت ؟ چندتا مقاله بین المللی نماینده های ما که در مجلس نشستن دارند !!!!!! لطفا کالای را به عنوان مارک به مردم معرفی نکنید !!!!!!! شما رسانه ها مسئولیت بزرگی در قبال اذهان مردم دارید!!!!!! در مقابل مشکلات این مملکت هر سه گزینه معرفی شده توانمند نیستند!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بابااین حرف هاچیه که میزنید کدام یک ازاین بنده خداها که نام بردیدتوانایی اینوداره که بتواندازحق وحقوق این حوزه انتخابی دفاع کنه حالا که نام بردیدبازهم اشکال نداره جناب پورالحسینی یاجناب اقای مهندس عبدی پورموسپیدکرده اموزش پرورش ومورداحترام این جناب محمدپورکه نام بردید یه گوشه چشم ای ازمدیریت سیاسی فرهنگی ورزشی براعام وخاص توضیح بدید تامردم بدونندکیه بسه بخدادیگه اصلاحات اینقدرهم که شمامیگیدنرسیده هنوزنخبه فراوان داره
Iran, Islamic Republic of
وقتی که همه پستها و امتیازات در شهرستان فقط به یک طایفه خاص برسد باید مردم ناراحت می شوند
خودم
Iran, Islamic Republic of
هشکله باغی زن میره داغی...کار داریوش ارجمنده ای گپ
Iran, Islamic Republic of
اولا کسانی که میگویند پورالحسینی بهتر است صد درصد اصولگرایانی هستند که بهش رای نمیدن ثانیا سر جمع 2000رای نداره درهر صورت تاجگردون نباشه حسینی برنده انتخابات است.ولی تاج باشد برنده است .بیشتر اصلاح طلبان هم این دوره بهش رای نمیدن ولی رایشان سفید است
باوی
Iran, Islamic Republic of
عیب بزرگ دو/بودن است .
تاحگردون اعتقادی به جریان فکری ندارد. چون تحلیل فکری در این زمینه ندارد و سابقه حضورش در پست های کلیدی او را/ پست و مقام نشان داده است و هیچگاه در یک جریان فکری اصلاح طلبی داری اندیشه ی تحلیلی و انتقادی نبوده است فردی با این جایگاه الان باید مبلغ و جلودار جریان فکری باشد و تازه در منطقه خودش برچسب اصولگرایی به او زده می شود. پس ایشان فردی اصلاح طلب نیست و این را شک نکنید و اصلا اعتقادی به اصلاح طلبی ندارد.فقط ادای احترام به بزرگان اصلاح طلب را بیان می کند.اصللح طلب واقعی کسی مانند شجاع پوریان است .سابقه تاجگردون را با شجاع پوریان مقایسه کنید ببینید به این تفاوت بنیادی می رسد یا نه ؟
همنشینی و همداستانی تاجگردون با اصولگرایان از بالا تا پایین قابل مشاهده است .لذا ایشان اگر فردا اصلاح طلبان را اگر به مثال قوم برمک تاریخ تکرار شود .نه فامیل جعفر است و نه اهل برمک.
ایشان فقط به رای توجه دارد این رای به هر طریقی بدست آید برای این مهم نیست .مهم این است این رای را بدست آورد تا مقام و جایگاهی دست و پا کند.
و نکته آخر :
برادران عیدی پور و پوالحسینی از فرهنگشان با سابقه و متعهد شهرستان هستند .
منتقد بودن صرف تاجگردون را نباید با آن عملکرد یقینی که به آن دست یافته اید معامله کنید .شناخت کافی پیدا کرده‌اید و می دانید که به وارثین اصلاح طلب شهرستان چه کردند و میدان را به اصولگرایان دادند تا فردا روز رایی دست و پا کند .
به والله هزاران بار اصولگرایان احترام دوستان را دارند تا چنین افرادی که به هیچ چیز جز فامیل و خانواده پایبند نیستند.
شماها اگر آمده آید که نقد کنید بسم الله .راه نقد متفاوت است .انتقاد در فضایی دیگر بازی و عمل می شود به‌نظر می‌رسد دوستان باید جدیت بیشتری داشته باشند و راه بازگشت وجود ندارد ....اما بدانید که تاجگردون هرگز به رای گذشته دست پیدا نخواهد کرد .
محمد
Iran, Islamic Republic of
احتمال خیلی خیلی زیاد وحیدمحمدی تبار ب عنوان کاندیدای اصلاح طلبان ثبت نام خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
قطعاتمام این ایده اازطرف طیف مقابل اقای تاج گردون هست که میخواهنداصلاح طلبان رامشغول کرده ووسوسه کنند(ویکی ازتاکتیکهایشان هست)که ارا گروه اصلاح طلبان شکسته شود
بنگرو مسجد صاحب الزمان
Iran, Islamic Republic of
اين بار نشون ميديم به اقاي تاج كه ديكه بين قلعه اي ها جايگاهي نداره. بريد بيينيد اينهمه ادم خوب بين قلعه بوده از بكيشون استفاده نكرده فقط چسبيده به مشت مدير ضعيف كه هيج حرفي برا كفتن ندارن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1