تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۱۲۸۰۷
کبنا گزارش می‌دهد

دیوار کشی رئیس آموزش و پرورش بویراحمد به سبک «ترامپ» + پاسخ فرماندار

۲۷
۱
دیوار کشی رئیس آموزش و پرورش بویراحمد به سبک «ترامپ» + پاسخ فرماندار
کبنا ؛صبح امروز (سه شنبه 26 شهریور ماه 98) شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد با دستور کارهای در خصوص آغاز سال تحصیلی مدارس، اربعین حسینی و ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد. که وقتی نوبت به حسن زاده رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد رسید او گفت: دیروز پس از اتمام فرصت نقل و انتقالات اضطراری فرهنگیان، قرار است که 570 فرهنگی از استان وارد یاسوج شود که ما مثل ترامپ دیوار بستیم و اجازه ندادیم کسی وارد شود، این سخن رئیس آموزش و پرورش بویراحمد با پاسخ قاطعانه شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد مواجه شد و گفت: آقای حسن زاده، ترامپ یک چهره منفور است. او دشمن مسلمانان است و برای هیچ مسلمانی عزت نمی‌خواهد و برای ترامپ تبلیغ نکنید. حسن زاده در ادامه با بیان اینکه بلا تشبیه، گفت: منظور من دیوار است. که بعضی هم با لحن شوخی و یا جدی بیان می‌کردند. دیوار مکزیک می‌کشیدی.
به گزارش کبنا، آموزش و پرورش نهادی مقدس و باید الگویی برای تمام جامعه باشد، و حساسیت‌ها در مورد مدیران و مسئولان آموزش و پرورش باید بیشتر باشد، زیرا اینها الگوی فرزندان ما هستند، با این حال گاها رؤسا بی توجه به جایگاه خود، سخنانی به زبان می‌آورند و از افرادی الگو می‌گیرند که در نگاه جهانیان منفور هستند.
گاها دیده شده مدیران و حتی مدیران رده بالا در کشور سخنانی به زبان می‌آورند که در شأن مدیریتی این افراد نیست، و انگشت نمای خاص و عام می‌شوند و این به فرهنگ کلامی جامعه آسیب وارد می‌کند و چنین سخن گفتنی را در میان مردم رایج می‌کند، بنابراین لازم است که مسئولان، روی به زبان آوردن کوچکترین منظور و مقصود خود در همه حالات نظارت داشته باشند. تا در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر شوند.
صبح امروز (سه شنبه 26 شهریور ماه 98) رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در سخنان خود مزاحی کرده و کاری که در مورد اضافه نکردن فرهنگیان و دانش آموزان انجام داده‌اند را به کار دیوار کشیدن ترامپ تشبیه کرد، هر چند شاید این سخن در حد سخنان ناشایستی که برخی مدیران به زبان می‌آورند، نباشد. اما مدیران آموزش و پرورش وظیفه‌ای دو چندان در قبال فرهنگ جامعه دارند و باید به اینگونه موارد توجه بیشتری داشته باشند. لذا ذکر این نکته مهم است که در دنیایی که «کلام» افراد شخصیت و روحیات افراد را نمایان می‌سازد، لازم است در انتخاب و استفاده از واژه‌ها حساسیت بیشتری وجود داشته باشد.
حسن زاه رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه بیان کرد: پیش از این، هر ساله 71 هزار دانش آموز در مدارس مشغول به تحصیل شده‌اند، ولی بصورت رسمی، جدا از دانش آموزان پیش دبستانی و بزرگسال، 61 هزار دانش آموز داریم. امسال نیز 3 هزار دانش آموز به دانش آموزان ما اضافه شده است.
وی تاکید کرد: روز گذشته پس از اتمام فرصت نقل و انتقالات اضطراری، قرار است 570 فرهنگی از استان وارد یاسوج شود. اما ما مثل ترامپ دیوار بستیم و اجازه ندادیم در متوسطه اول و دوم فرهنگیان یا دانش آموز اضافه شوند.
حسن زاده در ادامه گفت: آمادگی کامل برای آغاز بازگشایی مدارس را داریم، یک مهرماه مراسم جشن مهر و ایثار و مقاومت بصورت نمادین در دبیرستان تیزهوشان با حضور مسئولان استانی و معاون وزیر برگزار خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد در ادامه بیان کرد: 31 شهریور ماه، سه جشن شکوفه‌ها برای اول دبستان، غنچه‌ها برای پیش دبستانی‌ها و جشن جوانه‌ها برای کلاس هفتمی‌ها را داریم. 
حسن زاده در پایان گفت: سال گذشته دو هزار صندلی قدیمی در مدارس داشتیم که با پیگیری‌های نماینده و مسئولان با یک میلیارد و نیم اعتباری که جذب شد توانستیم نوسازی را صورت دهیم.
به گزارش کبنا، حسن زاده همچنین در بخشی از سخنان خود، خواستار شد به مناسبت اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم، دو نفر از فرهنگیان کنار آقای شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد بنشینند، همانند فرمانده سپاه بویراحمد و رئیس حفظ آثار شهدا و ایثارگران که این دو از پاسداران انقلاب اسلامی هم بودند، جای خود را به رئیس آموزش و پرورش عشایر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی دادند.

بنا بر این گزارش، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا برای جلوگیری از مهاجران از مرز مکزیک دستور داد که دیواری در این مرز ساخته  شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مثال ایشون درست نبوده اما اقدامشون اگر انجام دادن، کار بسیار بسیار درستی بوده. یاسوج و اهالی اون، خیلی از این مهاجرت ها و انتقالی ها ضربه خورده و متضرر میشه. خواهشا همه ادارات جلوی این انتقالی ها رو بگیرن. الان نیرو در یاسوج اشباع شده و در بقیه شهرستان ها کمبود نیرو وجود داره. همین امر هم سبب شده در آگهی های استخدام که بر اساس نیازه، یاسوج چون کمبود نیرو نداره، حق جوانان بیکارش ضایع میشه. تو رو خدا فکری اساسی، عاجل و دائمی بفرمایید.
،،،،،
Romania
شخص مقیم یاسوج شاغل در بقیه مناطق و شهرستانها چه گناهی کرده
چرام
Iran, Islamic Republic of
عجب
همین نگاه هست که معلمان سایر نقاط استان را در آموزش و پرورش بویراحمد عرل و ... می کند
Iran, Islamic Republic of
جناب حسن زاده شما مدیران سیاسیتون واسه انتخابات پیش روی دارین کارایی میکنید /چرا باید از این طریق برا زارعی دارین تبلیغ میکنن دست از این کاراتون بردارین توروخدا یکم انصاف داشته باشین آخه تا کی مردم بویراحمد باید اینجور باشن بزارنید هر کسی راه خودشو بره نه با سیاستی که شما در همه ادارات در دست گرفتین.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همین اقدام به ضرر نماینده فعلی بویراحمد و دنا در مجلس است چرا که 35 درصد جمعیت بویراحمد ، کهگیلویه ای هستند و این اقدام آموزش و پرورش با سرعت بالا در بین گرمسیری ها شیوع پیدا کرده .
Iran, Islamic Republic of
ای استان کردنش مدیر
Romania
بایداول مدیرکل راعزل کرد بعدحسنزاده راعزل کرد
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
برو ای کیو
...
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها رو زدی کنار ک با نماینده نبود. //
دهدشت
Romania
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیر محترم کبنا
درمورد سخنان مدیر آموزش و پرورش یاسوج باید اینو هم اضافه کنیم که ایشون گویه /زدن
ایشون تو جلسه نقل و انتقالات مستقیما اعلام کردن که اجازه نمیدم کسی از منطقه گرمسیری بیاد یاسوج،اگه بخوام کسی انتقالی بیاد یاسوج،میام از منطقه سردسیری مث مارگون یا لوداب نیرو میگیرم نه دهدشت یا بهمیی یا گچساران دوس دارم واقعا پیگیری کنید اگه همچین حرفی رو زدن/
فرهنگی
Romania
بله، همچین حرفی هم زده بشه مگه اشتباهه؟سعی کنین شهر خودتونو آباد کنین. به فکر سردسیر نباشین
اکبر
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی اینجا مرکز استان هست و تمام امکانات رو می بلعد وانگهی وقتی دانش آموز از گرمسیر میاد قرار نیست معلمش حتما سردسیری باشه
ع ظ
Iran, Islamic Republic of
اگر چنین حرفی زده دستش درد نکنه و کل سردسیر به اون افتخار می کنن درست گفته عامل مشکلات حاضر همین مهاجرتها هستن درود بر حسن زاده
،،،
Romania
وقتی پست سیاسی وابو
جلو انتقالاته گرفته..
اگه کسی درخواست انتقالی داده حتما مشکل داره جناب
وبحث پوشاک مدارس و خیاط خانم خویش و قوم یو هم بحث پایمال کردن حق افرادی که قانونی انتالی ایخاسن بسونن...
والله از امشو /کار ایکنم چون از نظر وپات هم نیرسه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم کبنا نیوز......تحلیل بچگانه وابکی جنابعالی از صحبت های مدیر یک اموزش وپرورش واز ان بدتر امر به معروف کردنت مایه بسی خجالت وشرمندگی است که هر کس قلمی ورسانه ای دراختیار دارد خودرا اصحابه رسانه واهل قلم بداند..وبخواهد درون داد جامعه را با تحلیل های مغرضانه واحساسی در محکمه افکار عمومی به نمایش بگذارد ...ثانیا برداشت های غلط وحکمیت مسئولین به حکمت رسیده جریان سیاسی ومنفعت طلب با ژست گرفتن اعتقادی وسیاسی چشم خودرا بر واقعیت جامعه ما وبخصوص شهرستان بویراحمد بسته اند صحبت های جناب حسن زاده نه تایید ترامپ بود ونه دنباله روی شخصیت ومنش ترامپ ایشان از خانواده ای مذهبی وشهادت طلب که فرزند برومندشان را دراه حفظ ارزشهای انقلاب عاشقانه تقدیم کردند نشان از استعمار سیتزی واستثمار ستبری این خانواده دارد //.یه سوزن به خود ویه جوال دوز به دیگران ..شما درراه مبارزه وارزشهای انقلاب چه دست اوردی داری..از چه موضع ای سخن می رانی ومذاق خودرا تلخ می نمایی....کدام کمک را دراستای کمک به اموزش وپرورس این شهرستان انجام داده اید....صحبت های جناب حسن زاده ...مبنای حس ناسیونالیستی نداشت..‌قوم گرایی..وطایفه گرایی را ترویج نمی کردد بلکه با زبان تلخ واقعیتی بیان کردند که شما قادر به درک ان نبودید ونیستید....وانواین بود که انتقال نیروهای فرهنگی شهرستانهاومناطق دیگر به این شهرستان باعث می شود که زمینه استخدام فرزندان شهرستان بویراحمد در جذب دستگاه اموزش وپرورش اعم از دانشگاه فرهنگیان ..حق التدریس ...ازمون استخدامی به شدت کاهش یابد وزمینه استخدام در دیگر شهرستانها ومناطق که کمترین امار دانش اموزی را دارند فراهم گردد...پس کمی به خود ایید......واحساسی قضاوت نکنید........مدیر محترم اگه واقعا رسانه هستید خواهشا درمعرض نمایش قرار دهید
،،،
Romania
شما که خوب سخنان آقای حسن زاده را درک کردید..
نیروی حق التدریس داریم مازاد شده الان مجبوره یه سال موقت انتقالی بره خوزستان با ماهی یه میلیون تومان حقوق..
اگر دیوار نمی کشیدند میتونست دهدشت یا گچساران یا دیشموک یا بهمئی یا عشایر پست بگیره.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بسیار کار بجایی کرده چرا باید یک نیرو ابتدا با استفاده ار سهمیه ی بقیه ی شهرستانها جذب واستخدام بشه بعد بیاد یاسوج حق بچه های بویر احمد اینقدر پایمال بشه درود برجناب حسنزاده با این اقدام بجا وشایسته اش آیا بقیه شهرستانها اجازه میدن که بچه های بویر احمد به راحتی با استفاده از سهمیه آنها جذب وگزینش شود مطمئن باشید حتی نمایندگانشان جلوی این امررا می گیرند تا کی به بچه های بویر احمد ظلم بشه و عمدا" هم این کار رامی کنند.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به این که یاسوج مرکز سیاسی استان می باشد و همچنین دانشگاهها ی موجود در یاسوج بسیاری از معلمان یا برای ادامه تحصیل یا به تبعیت از شغل همسر ناگزیر به انتقالی به این شهر هستند پس این سخن مدیریت محترم آموزش وپرورش بویراحمد به هیچ وجه مورد قبول نیست .و لازم است مدیرکل محترم آموزش وپرورش به ایشان تذکر لازم را بدهند
فرهنگی
United States
اتفاقا درست گفته چرا باید همه از شهرستانهای مختلف به آموزش و پرورش بویراحمد وارد بشوند که زمانی استخدام فرا برسه بویر احمد از بقبه باید نیروی کمتری جذب کنه‌
Iran, Islamic Republic of
هرچند اشاره به اسم ترامپ و اقدام وی را بیان کردن درست نیست ولی بنظر نمیرسد منظور بدی داشته باشند تخریب نشه بهتره
علی ظ
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر اقای حسن زاده را بیامرزد حالا که مسئولین استان عرضه ندارن جلوی مهاجرت بی رویه به یاسوج را بگیرند ایشان بهترین اقدام را کردند گرمسیری ها فکر می کنن در یاسوج با بیل حلوا تقسیم می کنن که همه از شاغل و غیر شاغل روانه یاسوج شدند و این همه ترافیک و مشکلات و ج.. به بار اوردن ایا مسئولین فکر کردن با این ۵۰۰ نفر ۵۰۰ ماشین وارد این شهر خواهد و چه عواقبی دارد حاشیه نشینی ها و خلافکاریها در نتیجه همین مهاجرتها بوده است
داداشی
Sweden
بدلیل همین مهاجرت ها و این ضربه ای بود که موحد بر پیکر گرمسیر وارد کرده و تمام شهر و روستاهای گرمسیر بیابان شده چون فرهنگیان و نخبگان ان مناطق به یاسوج امدند و باعث ترقی و پیشرفت شهر یاسوج شدن واز اون طرف کسی حق خواه و حق طلب ان شهرستان ها نیست .برادران گرمسیری در منطقه بمانید و هر روستا را یه یاسوج کنید
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به جناب(داداشی)،همین مردم (روستای) یاسوج بودند که کل منطقه رو استان کردن، اگه اهل مطالعه و منطق هستین کتابای بهمن بیگی رو مطالعه کنین.در ضمن زمانی که پای شما به یاسوج رسید دهدشت کلا یه پاساژ داشت. پس شما نمیتونین ادعایی کنین ک روستای یاسوجو شهر کردین.
حق
Iran, Islamic Republic of
لوله پلی اتیلن از مدیر مدارس نگیر نمیخواد دیوار بکشی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا‌کاملا‌درست‌فرمودند،الان‌نیرهای‌باشت‌وگچساران
ودهدشت‌میان‌یاسوج‌وشرایط‌استخدامی برای‌اونا‌باز
میشه،وبویراحمد‌هم هیچ،نگاه‌به‌دفترچه‌انتخاب‌رشته
تربیت‌معلم‌کنید‌تا‌ثابت‌بشه،شیرحاج‌علی،عزت را‌به‌بویراحمد
برگردان
بویر
Iran, Islamic Republic of
زمان نمایندگی موحد یکی از طرفدارانش از عصبانیت سوال کرد چرا دهدشت مرکز استان نشد حتمن تو باید اینکارو انجام بدی. موحدگفت نمیتونم مرکز بیارم دهدشت ولی میبرمتون مرکز . که اینکارو هم کرد.الانم حدود 40درصد شهر یاسوج در اختیار هوزه کهگیلویه میباشد اداره بو
همشهری
United States
به نظرمن این متن کبنا نیوز وانتشار او چیزی جز سیبل کردن مدیریت این اداره نیس وبرای بدنام خاندن اقای حسن زاده روی یه مورد تشبه زوم کردی چرا بجای تقدیر وتشکر دنبال بد نامی هستی یاسوج کلی جوان بیکار دارد چرا دهدشت گچساران و.... باید حق جوانان شهر مارا زی حق کنن خیلی هم هرف بجای زدن که نباید غیر بومی وارد شهر شود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1